بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ما اخراج شدیم و این بهترین اتفاق زندگی‌مان بود | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ما اخراج شدیم و این بهترین اتفاق زندگی‌مان بود اثر هاروی مک کی

بریده‌هایی از کتاب ما اخراج شدیم و این بهترین اتفاق زندگی‌مان بود

۴٫۳
(۸)
خودتان را بشناسید تا خودتان را استخدام کنید.
nishirahimi
آیا تو با این فرض موافقی که مشکل افرادی نیستند که اخراج‌شان می‌کنی، بلکه مشکل افرادی هستند که اخراج‌شان نمی‌کنی؟ «جمله جالبیه، خیلی وقت‌ها بزرگ‌ترین اشتباه اینه که یک فرد به خصوص رو اخراج نمی‌کنی، اون فرد نباید تو شرکت باشه و نباید حقوق بگیره ولی در واقع هست و این به ضرر سیستم تموم می‌شه، با نظر تو کاملاً موافقم.»
nishirahimi
اگر از کارتان خسته‌اید، اگر از کارتان زده شده‌اید و از کاری که انجام می‌دهید احساس خوبی ندارید ــ یا حتی اخراج شده‌اید ــ شاید تمامی اینها می‌خواهند پیغامی به شما بدهند. ادامه این روال و این احساس معمولاً نشانه آن است که شما کاری انجام می‌دهید که برای آن ساخته نشده‌اید.
Mina Hoseiny
«هاروی، به هر حال من نمی‌توانم آزادی‌ام را فدای کار کنم، در نهایت هر کسی می‌داند زندگی برای کار نیست بلکه کار برای زندگی کردن است.»
Mina Hoseiny
وقتی آدم از کاری اخراج می‌شه اولین سئوالی که باید از خودش بپرسه اینه که آیا سزاوار اخراج بودم؟ اگر جوابت مثبت بود می‌بایست تلاش کنی تا آن اشتباهات را مجدداً تکرار نکنی، اما اگر جوابت منفی بود هیچ دلیلی ندارد که ناامید شوی و اعتقادت را به کارت از دست بدهی. هیچ‌گاه تأسف چیزی را که نمی‌توانی تغییرش بدهی نخور
AliReza
برای موفقیت در هر کاری به سه چیز نیاز است: کاری را که به آن علاقه داری، کاری که به خوبی از عهده آن برمی‌آیی و کسی که به تو بابت آن کار پول بدهد.
fatemeh kamrani
به هر حال من نمی‌توانم آزادی‌ام را فدای کار کنم، در نهایت هر کسی می‌داند زندگی برای کار نیست بلکه کار برای زندگی کردن است.»
fatemeh kamrani
بعضی‌وقت‌ها زمین خوردن هم قدمی رو به جلوست.
fatemeh kamrani
این را بدانید که به دست آوردن یک کار به معنای تمام شدن کار نیست و موفقیت محسوب نمی‌شود. موفقیت یعنی نگه داشتن کار و پیشرفت در آن
fatemeh kamrani
دفعه بعد اگر کسی انگ ناتوانی و نتوانستن به شما زد، با موفقیت خود او را مأیوس کنید
fatemeh kamrani

حجم

۲۶۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۲۶۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۱۲۱,۰۰۰
۶۰,۵۰۰
۵۰%
تومان