بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ماری استوارت | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ماری استوارت اثر  اشتفان  زوایگ

بریده‌هایی از کتاب ماری استوارت

انتشارات:انتشارات پر
امتیاز:
۳.۷از ۱۰ رأی
۳٫۷
(۱۰)
همیشه کسانی که سنگ خدا را برسینه می‌زنند، جنگ طلب‌ترین و خشن‌ترین انسان‌های روی زمین هستند، زیرا براین باورند که ماموریت آسمانی فقط برعهده آن‌ها گذاشته شده و لذا گوششان برای شنیدن هرکلمه دیگرکر و چشمانشان برای دیدن سایر انسان‌ها کور است.
sunfloOower
یکی از شاخصه‌های بارز نبوغ و استعداد سیاسی در طول همه اعصار در هر انسانی انصراف و چشم پوشی از ادعا و توقعاتی است که می‌داند هرگز به آن دسترسی پیدا نخواهد کرد
نسیم رحیمی
اختلافات بین خود را بجای استفاده از شیوه‌های بزرگ منشانه و رو راست متداول بین مردان، با توسّل به شیوه‌های مزوّرانه و تنگ‌نظرانه زنانه ابراز می‌کنند.
فرشید
اوآشی را که خودش پخته باید تا آخر سر بکشد
sunfloOower
جائی که عقل راه چاره‌ای پیدا نمی‌کند، جسارت احمقانه گاهی نجات بخش است.
sunfloOower
ولی هربار که بخواهند حقیقت را با خشونت سرکوب کنند، حقیقت با هزار دوز و کلک در مقابل اعمال خشونت مقاومت می‌کند. اگر اجازه ندهند که حقیقت روز روشن گفته شود، به ناچار در تاریکی شب زمزمه خواهد شد.
sunfloOower
محتوا و شکل سرنوشت هرگزبا حوادث و تصادفات دنیای بیرون به وجود نمی‌آید، بلکه قوانین مادرزادی و عجین شده با خون هستند که چگونگی حیات و ممات انسان‌ها را رقم می‌زنند.
sunfloOower
کسی که با سیاست عقد اخوّت می‌بندد دیگرمتعلق بخود نیست و باید از مقرّرات و قوانین کثیف و نا جوانمردانه بیشتر از تمایلات و تمنیّات پاک و مقدّس خود، تبعیّت کند.
sunfloOower
همیشه علاقه بیش از حدّ و دیوانه کننده، ژرفای روح یک زن را برملا می‌کند. تنها درعشق ودرد است که روح یک زن قواره واقعی خودراپیدامی‌کند.
sunfloOower
نفرتی که انسان را به سکوت وا می‌دارد به مراتب از نفرتی که بصورت داد و فریاد و گله و شکایت بروز می‌کند خطرناک‌تر است
Ram

حجم

۴۷۹٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۵۶۰ صفحه

حجم

۴۷۹٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۵۶۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان