بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تک نسخه کامیابی | طاقچه
کتاب تک نسخه کامیابی اثر اندرو  متیوس

بریده‌هایی از کتاب تک نسخه کامیابی

نویسنده:اندرو متیوس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۱۱ رأی
۴٫۸
(۱۱)
شما خالق دنیای خود هستید. به متقاعد کردن دیگران نیازی نیست
Dexter
شما می‌توانید با نیروی اراده، به خود گرسنگی بدهید و فقط گریپ‌فروت و یا حتی علف بخورید. می‌توانید پنجاه کیلوگرم وزن کم کنید، اما تا زمانی‌که ضمیر ناهوشیارتان اندام جدید شما را قبول نکرده باشد، این کاهش وزن‌ها موقتی هستند.
امید
بچه‌ها ذهن هوشیار بزرگسالان را ندارند که به آن‌ها بگوید: «این خیلی سخته!» به همین دلیل کودک سه‌ساله می‌تواند به‌راحتی زبان چینی یا روسی را یاد بگیرد و کودک چهارساله می‌تواند در سه ساعت، اسکی روی برف بیاموزد. بچه‌ها سد، مانع و فیلتر را نمی‌شناسند. این نشان می‌دهد که شما چگونه می‌توانید با احمق خطاب کردن و تحقیر یک کودک، باعث یک عمر عقب‌ماندگی او شوید.
Dexter
اعتقادات واقعی افراد را چگونه می‌توانیم تشخیص دهیم؟ این اعتقادات در گفتار انسان‌ها نیست، بلکه در کردار آن‌هاست.
Dexter
جهان، یک آینه است. آنچه را درون خود احساس ‌می‌کنید، در دنیای بیرون به دست می‌آورید و دقیقاً به همین علت است که نمی‌توانید با دستکاری دنیای بیرون، زندگی را اصلاح کنید.
Dexter
«نوع تفکر شما بدون تردید مهم است، اما قدرت واقعی در نوع احساس شما نهفته است.»
Dexter
در آغاز، پیدا کردن دلیلی برای شاد زیستن می‌تواند کار سختی باشد، اما به‌تدریج آسان‌تر می‌شود و هر چه احساس‌تان بهتر شود، اقبال‌تان هم بلندتر می‌شود.
sadaf
بازی زندگی هم همین است؛ باید قوانین آن را بشناسید و بدانید که وقتی احساس بدی داشته باشید، زندگی روی سرتان خراب می‌شود. هر گاه اندیشه‌هایی مانند «من عصبی هستم، من حسودم، من بی‌مصرفم، من قربانی‌ام، من وحشت‌زده‌ام یا من مایوس و درمانده هستم» را از ذهن خود ساطع می‌کنید، زندگی بر فرق‌تان می‌کوبد!
sadaf
جالب اینجاست که هر چه کمتر از خود انتقاد ‌کنیم، موثرتر و کارآمدتر می‌شویم و هر چه کمتر با دیگران مبارزه ‌کنیم، ارتباط‌مان با آن‌ها بیشتر می‌شود.
حسن منصوری
خلاصه‌ی کلام ماموریت شما داشتن بهترین احساس ممکن در هر دقیقه و هر ساعت و هر روز است. زندگی، این‌گونه به بار می‌نشیند.
بهار

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد