بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب حرفه‌ای باشیم | صفحه ۱۸ | طاقچه
کتاب حرفه‌ای باشیم اثر جلیل  رسولی

بریده‌هایی از کتاب حرفه‌ای باشیم

نویسنده:جلیل رسولی
انتشارات:نشر تعالی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأی
۲٫۳
(۳)
هنگامی که وسایل غذاخوری از دستتان به روی زمین می‌افتد، آن را برندارید. اگر در مسیر رفت و آمد دیگران قرار داشت آن را به آرامی با پای خود به کناری بکشید. گارسون را صدا زده و وسیله جدید را تقاضا کنید.
هدی✌
اگر هنگام غذا خوردن چیز اضافه و ناخواسته‌ای در غذای خود پیدا کردید فریاد نزنید! و آن را به کسی نشان ندهید، می‌توانید گارسون را صدا بزنید و به آرامی غذای جدیدی از او بخواهید.
هدی✌
از روشن کردن سیگار در وسط غذا خودداری کنید، زیرا این کار روی اشتهای دوستان شما تأثیر می‌گذارد،
هدی✌
نوشیدنی‌تان را یک جرعه سر نکشید، بلکه به دفعات بنوشید. هیچ‌گاه آن‌ها را هورت نکشید. همیشه مقدار کمی را ته استکان یا لیوان خود قرار دهید و تا قطره آخر آن‌ها را ننوشید.
هدی✌
یکی از عوامل چاقی، سریع غذا خوردن است
هدی✌
صرف‌نظر از فکری که شما در مورد خودتان دارید، یک عادت اجتماعی بد می‌تواند معیار فکر دیگران نسبت به شما شود. این مسئله، مخصوصاً برای خانم‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.
هدی✌
اگر در وسط غذا برای مدتی می‌خواهید دست از خوردن بکشید باید قاشق و چنگال خود را به‌ صورت ضربدری قرار دهید که به این معنی است که شما مجدداً برای صرف غذا برمی‌گردید.
هدی✌
 ظاهر شما و عملکردتان به یک اندازه اهمیت دارند.
هدی✌
کسانی که چیزی در مورد ما نمی‌دانند به وسیله تنها اطلاعاتی که در دست دارند جاهای خالی را پر می‌کنند و آن چیزی نیست جز آنچه از پوشش، رفتار و کردار ما می‌بینند.
هدی✌

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۷
۱۸
صفحه بعد