بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مردان ویفری زنان اسپاگتی | طاقچه
کتاب مردان ویفری زنان اسپاگتی اثر بیل فارل

بریده‌هایی از کتاب مردان ویفری زنان اسپاگتی

امتیاز:
۴.۴از ۱۱ رأی
۴٫۴
(۱۱)
در خانه به ساعت توجه نکنید. وقتی که خسته هستید، بخوابید و وقتی که گرسنه هستید، غذا بخورید.
مهدی فیروزان
برخی شب‌ها به قدری ناراحت بودم که با صدای بلند گریه کرده‌ام به امید‌ این‌که گریه‌هایم بیل را بیدار کند و اگر بیل بیدار نمی‌شد، پتو را محکم پرت می‌کردم تا صدای کافی برای بیدار کردن بیل ایجاد شود. زیرا من باید با صحبت کردن استرس خود را از بین می‌بردم. برای به‌دست آوردن توجه بیل به هر کاری دست می‌زدم. با وجود این هیچ‌یک از این کارها نتیجه‌ مطلوبی نداشت. در نتیجه تصمیم گرفتم تا به روشی عاقلانه‌تر روی آورم. «عزیزم باید چند دقیقه با تو صحبت کنم. چیزی ناراحتم کرده. می‌تونی چند دقیقه بیای پیش من بشینی؟» وقتی با او با صداقت و آرامی صحبت می‌کنم، انگیزه‌ بیشتری برای گوش دادن به حرف‌های من دارد تا این‌که مانند زنی رفتار کنم که برای تئاتری ملودراماتیک در حال اجرای نمایش است.
مهدی فیروزان
شانه‌های خدا برای عمیق‌ترین و وحشتناک‌ترین ترس‌ها و ناراحتی‌های شما آماده است. وقتی با خدا حرف می‌زنید، لازم نیست نگران حرف‌هایی باشید که نتوانید پس بگیرید یا حرف‌هایی که ممکن است خدا را ناراحت کند. خدا آسیب‌ناپذیر است. او به هر حال به تمام احساسات و افکار شما آگاه است. با توجه و توکل به خدا شما ابتدا می‌توانید احساسات خود را تخلیه نمایید و ذهنی متمرکز برای تفکر و گفتگو داشته باشید. این تمرین به شما کمک می‌کند تا برای موفقیت در مراحل مختلف زندگی آماده شوید.
مهدی فیروزان
ابتدا به خدا رجوع کنید. وقتی احساس می‌کنید که استرس درونتان تلنبار شده است، به پروردگار رجوع کنید و ترس‌ها و ناراحتی‌هایتان را رها کنید. ترس اغلب یکی از اجزای استرس است که حس می‌کنیم. اگر برای غلبه بر ترس راهی نداشته باشیم، اوضاع را وخیم‌تر می‌کنیم
مهدی فیروزان
برای ایجاد فرصت گفتگو، زنان معمولاً به بد‌رفتاری می‌پردازند تا توجه همسر خود را جلب نمایند. مادر معمولاً در آشپزخانه مشغول می‌شود. صدای قابلمه‌ها و ماهی‌تابه‌ها بلند می‌شود، یا این‌که مادر تصمیم می‌گیرد، تمام خانه را تمیز کند. ما این رفتار را سندروم مظلوم‌نمایی می‌نامیم.
مهدی فیروزان
مردان همچنین رویکرد «موفقیت» را در ارتباطات خود به‌کار می‌گیرند. اگر آن‌ها بدانند که می‌توانند با همسر خود صحبت کنند و به نتیجه‌ دلخواه برسند، انگیزه‌ بالایی برای صحبت با همسر خود خواهند داشت. از سوی دیگر اگر مکالمه با همسر بی‌هدف باشد یا اگر از نظر او درک همسر خود غیرممکن باشد، مرد انگیزه‌ خود را برای صحبت از دست می‌دهد و در لاک خود فرو می‌رود.
رضا خدابنده‌لو
همان‌طور که تحقیقات نشان می‌دهد، کاملاً آشکار است که خداوند مردان و زنان را از جهات بسیاری متفاوت از یکدیگر خلق کرده است. آن‌ها متفاوت فکر می‌کنند، با احساسات متفاوت رفتار می‌کنند، متفاوت تصمیم می‌گیرند و متفاوت یاد می‌گیرند. با وجود این، مرد و زن چنان به زیبایی تمام، همدیگر را کامل می‌کنند که رابطه‌ای سالم، رشد و کمال هر دو را در بر خواهد داشت.
رضا خدابنده‌لو
روزی شنیدم زنی از زندگی مشترک خود ناراضی و از همسرش عصبانی بود. وقتی زن برای درخواست طلاق به سراغ وکیل خود رفت، از او پرسید که چگونه می‌تواند به همسر خود ضربه‌ بدی بزند. وکیل لحظه‌ای تأمل نمود و پیشنهاد داد تا برای چند ماه آینده با تمام وجود به او محبت کند و عشق بورزد و وقتی که او کاملاً خوشحال است، برگه‌های طلاق را به او نشان دهد. وکیل قول داد که این کار جگر همسر زن را به آتش خواهد کشید. زن به پیشنهاد وکیل کاملاً عمل کرد. چند ماه بعد به نزد وکیل رفت. وکیل برگه‌های طلاق را به زن داد تا قبل از این‌که به شوهرش بدهد، به آن‌ها نگاهی بیندازد و زن پاسخ داد: «دیگه نیازی به این برگه‌ها ندارم. داریم آماده می‌شویم که برای بار دوم به ماه عسل بریم.» قدرت کلمات عاشقانه، همین امروز برخی از آن‌ها را در زندگی خود امتحان کنید.
Mohadese
مردی که در شغل خود احتمال موفقیت بالایی دارد، به دیگر بخش‌های زندگی خود توجه کمتری می‌کند و بیشتر وقت خود را برای کارش سپری می‌کند. از سوی دیگر مردی که همیشه از کار خود عقب می‌ماند یا احساس می‌کند که نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند، ممکن است به تنبلی خود ایمان بیاورد. سپس وی به تنبلی خود عادت می‌کند زیرا می‌داند تنبلی را می‌تواند امروز به همان خوبی دیروز انجام دهد.
رضا خدابنده‌لو
بسیاری از مردم از نامزد (۵/۰) به همسر (۱/۰) ارتقاء می‌یابند؛ اما نمی‌دانند که نامزد (۵/۰) تنها یک بسته نرم‌افزاری تفریحی است. در حالی‌که همسر (۱/۰) سیستم عاملی است که بنا بر طراحی سازنده‌اش نرم‌افزارهای بسیار کمی را اجرا می‌کند.
احمد رضا

حجم

۵۲۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۵۲۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد