بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فرار از احساس گناه | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب فرار از احساس گناه اثر سوزان  کارل. آر. ان

بریده‌هایی از کتاب فرار از احساس گناه

انتشارات:بهار سبز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۹ رأی
۴٫۱
(۹)
انجام دهم چه اتفاقی می‌افتد.
mahdieh
احساس خوب یا متناسب در مورد خودتان و کارهایی که انجام می‌دهید، به شما کمک می‌کند که برداشت مثبتی در مورد خودتان داشته باشید. افرادی با احساس گناه سمی سریعاً احساس می‌کنند که خوب نیستند و هر کاری را غلط انجام می‌دهند.
سمانه
کسانی هستند که از احساس گناه استفاده می‌کنند تا دیگران را کنترل کنند و افرادی هستند که به آسانی تحت کنترل قرار می‌گیرند.
کاربر ۸۳۹۷۹۰
احساس گناه، حقه‌باز است و خودش را پنهان می‌کند، هوشیار بوده و درونی است. احساس گناه یکی از عمیق‌ترین و تاریک‌ترین احساسات در شرایط انسانی است. حتی اگر احساس گناه نقش مهمی در مسائل شما نداشته باشد، به‌احتمال زیاد تا حدودی با موقعیت شما عجین شده است.
کاربر ۶۴۹۹۵۳۱
به‌هرحال کسانی که از احساس گناه سمی رنج می‌برند، به انتخابات خوب و تأیید دیگران وابسته هستند. این می‌تواند خطرناک باشد، از آنجایی که برداشت از خودشان معمولاً ضعیف یا خیلی قوی، اما منفی است. اگر آن‌ها حتی نکته‌ای دارند که دیگران از آن خوش‌شان نمی‌آید، آن‌ها احساس گناه می‌کنند، گویی که کار غلطی انجام داده‌اند. کسانی که دچار احساس گناه شده‌اند، نمی‌خواهند که دیگران آن‌ها را در نوری منفی ببینند؛ آن‌ها خودشان هم نمی‌خواهند که دیگران هم به این شیوه ببینند.
Dear Moon
به‌جای آنکه بگویی من باید این کار را بکنم یا نکنم، بگو اگر این کار را
mahdieh
برای آنکه بر احساس گناه خود غلبه کنید، مهم است که ماهیت احساس‌تان را درک کنید. قسمت اول این دانش را در اختیار شما قرار می‌دهد و شاخص‌های کلیدی احساس گناه را بررسی و بسیاری از زیرساخت‌های مهم روانی و فرهنگی مهم آن را توضیح می‌دهد
کاربر ۹۲۸۰۷۲
والدین خردمند، عاقلانه برای بچه‌های خود محدودیت تعیین می‌کنند و مایل نیستند که بچه‌های نافرمان داشته باشند. در حدود دو سالگی، بچه‌ها ساختارهای اطراف خود را به چالش می‌کشند و به این دوره «دو سالگی وحشتناک» گفته می‌شود. ما به آن‌ها حریم‌شکن می‌گوییم. آن‌ها حریم‌ها را امتحان می‌کنند و اگر ببینند که حریم‌ها قابل شکستن نیستند، مطمئن می‌شوند و می‌پذیرند که جهان امن است. بار دیگر در نوجوانی بچه‌ها حریم‌ها را آزمایش می‌کنند، اگر فکر می‌کنید که نوجوانان شما مثل دو ساله‌ها عمل می‌کنند، پس حق دارید! بار دیگر بچه‌ها حریم‌های شمارا به بازی می‌گیرند و اگر همه چیز به‌خوبی پیش برود، آن‌ها یک ساختار محکم پیدا می‌کنند. نوجوانان آماده نیستند که از والدین خود قوی‌تر باشند. تا جایی که ممکن است حصارها را هل می‌دهند، وقتی می‌بینند حصارها محکم است، احساس امنیت می‌کنند. حفظ حریم با نونهالان و نوجوانان نیازمند پشتکار است. کار خسته‌کننده‌ای است: شما می‌باید هر جا ضعفی در حریم‌ها دیده شد آن را اصلاح کنید و قبل از اینکه مشکل‌ساز شود، آن‌ها را درست نمایید.
کتاب_باز
زمانی مردی بود که در جزیره کرت زندگی می‌کرد. او عاشق این جزیره بود. در حین مرگ، مرد التماس کرد که از بستر مرگ به جزیره‌ی مطلوبش برده شود. تقاضای او اجابت شد و قبل از آنکه آخرین نفسش را بکشد به کمی خاک چنگ زد و عاشقانه آن را در دست گرفت و مرد. او ناگهان بیرون از دروازه‌های بهشت ایستاد. سنت‌پیتر نزدیک شد و گفت تو فرد ارزشمندی هستی بیا و به من در بهشت ملحق شو. پیرمرد حرکت کرد تا سنت‌پیتر را دنبال کند. سنت‌پیتر که به‌دست پیرمرد توجه کرد، گفت تو مجبوری که آن تکه‌گل را از دستت بیاندازی، هیچ‌کس با این وارد بهشت نمی‌شود.
کتاب_باز
آشتی یک فرایند جداگانه است، عمل یکی شدن با دیگری است. فردی که شما را ناراحت کرده است، مجبور نیست که بداند شما او را بخشیده‌اید یا نه. بخشش یک فرایند است، نه یک واقعه خاص
کتاب_باز

حجم

۲۷۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۷۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۸۸,۰۰۰
۴۴,۰۰۰
۵۰%
تومان