بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب معادله خوشبختی: چیزی نخواهید، هرکاری انجام دهید، همه چیز داشته باشید | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب معادله خوشبختی: چیزی نخواهید، هرکاری انجام دهید، همه چیز داشته باشید اثر نیل پاسریچا

بریده‌هایی از کتاب معادله خوشبختی: چیزی نخواهید، هرکاری انجام دهید، همه چیز داشته باشید

نویسنده:نیل پاسریچا
انتشارات:نشر نوین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۱ رأی
۴٫۱
(۱۱)
زمانی که مایل به رقابت با سایرین نیستید، فقط با خودتان رقابت می‌کنید. برای خودتان کار را انجام می‌دهید. و بیشتر کار می‌کنید، جلوتر می‌روید و عملکردتان بهتر می‌شود.
Amirhossein jabbari
مطالعات نشان می‌دهد، وقتی شروع می‌کنیم به ارزش‌گذاری جوایزی که در قبال انجام کاری به‌دست می‌آوریم، علاقه ذاتی به انجام آن کار را از دست می‌دهیم. ما به معنی واقعی کلمه علاقه‌مان را از دست می‌دهیم. انگار که وقتی جایزه پرزرق‌وبرق بیرونی در ردیف جلو و مرکز ذهن ما باشد، هدفِ جدیدِ خواسته‌هایمان همان جایزه می‌شود و علاقه‌ای که به انجام آن کار داشتیم جایی در ذهنمان گم‌وگور می‌شود و از نظر‌ها پنهان می‌شود.
Amirhossein jabbari
به‌طور کامل درگیر کاری شدن به خاطر خود آن کار؛ خودخواهی انسان را کاهش می‌دهد. زمان می‌گذرد. هر عمل، حرکت و فکری به‌طور اجتناب‌ناپذیری قبلی را دنبال می‌کند، مانند نواختن موسیقی جاز. همۀ هستی شما درگیر است و شما دارید از آخرین حد مهارت‌هایتان بهره می‌برید.»
Amirhossein jabbari
«ما همان چیزی هستیم که مکرراً انجام می‌دهیم. تعالی یک عمل نیست؛ بلکه عادت است».
Amirhossein jabbari
همیشه یادتان باشد که فقط سه هدف وجود دارد. ۱. هیچ چیز نخواهید. این همان رضایتمندی است. ۲. همه کار بکنید. این آزادی است. ۳. همه چیز داشته باشید. این احساس خوشبختی است. ۹ رازی که ما را به اینجا می‌رساند چیست؟
Peyvand
دو نوع انگیزه وجود دارد: درونی و بیرونی. انگیزه درونی از درون شما نشئت می‌گیرد، شما کاری را انجام می‌دهید چون خودتان می‌خواهید. انگیزه بیرونی مربوط به خارج از شماست. کاری را انجام می‌دهید چون در قبال آن چیزی به‌دست می‌آورید. حدس بزنید عملکرد کدام‌یک بهتر است؟
nagh2018
زمان سه کلمه جادویی فرا رسیده. ۱) بخت‌آزمایی ۲) را ۳) به یاد بیاور بخت‌آزمایی را به یاد بیاور. معنی این کلمات چیست؟ معنای آن‌ها این است که مراقب ربوده‌شدن توسط ماشین مشکل‌یاب هسته بادامی مغزتان باشید، مراقب فزون‌خواهی‌تان باشید و حواستان باشد که چقدر خوش‌شانسید که در جایی که الآن هستید، قرار دارید. یادتان باشد که به‌اندازه کافی دارید! یادتان باشد بیشتر همیشه به معنای بهتر نیست. بخت‌آزمایی را یادتان باشد.
😋
آمیگدال یا همان ماشین مشکل‌یاب و قشر جلویی مغز یا درواقع نوار آرامش ذهنی‌مان با هم در جنگ هستند.
Amirhossein jabbari

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۵ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد