بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب معادله خوشبختی: چیزی نخواهید، هرکاری انجام دهید، همه چیز داشته باشید | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب معادله خوشبختی: چیزی نخواهید، هرکاری انجام دهید، همه چیز داشته باشید اثر نیل پاسریچا

بریده‌هایی از کتاب معادله خوشبختی: چیزی نخواهید، هرکاری انجام دهید، همه چیز داشته باشید

نویسنده:نیل پاسریچا
انتشارات:نشر نوین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۱ رأی
۴٫۱
(۱۱)
این موفقیت به این معناست که هر آنچه را می‌خواستید کسب کنید، به‌دست آورده‌اید و برای خودتان است. به‌راستی به دستاورد خودتان افتخار می‌کنید، از کارتان راضی هستید و مهم‌تر از همه اینکه احساس خشنودی می‌کنید. هیچ چیز دیگری نمی‌خواهید. احساس رضایتمندی می‌کنید. برخی افراد معتقدند که بدون این نوع موفقیت هیچ موفقیت مالی یا محبوبیت اجتماعی معنا‌دار نخواهد بود.
Amirhossein jabbari
چیزی نخواهید به چیزهایی که دارید راضی باشید و از هر چیزی همان‌گونه که هست لذت ببرید. زمانی‌که به درک این نکته برسید که چیزی کم نیست، تمام دنیا به شما تعلق دارد.
Amirhossein jabbari
وقتی تنها پنج سالم بود، مادرم همیشه می‌گفت خوشبختی کلید زندگی است. وقتی به مدرسه رفتم، از من پرسیدند می‌خواهی وقتی بزرگ شدی چه کاری بشوی؟ و من نوشتم «خوشبخت» آن‌ها گفتند منظورشان را نفهمیده‌ام و من پاسخ دادم این شما هستید که منظور زندگی را نفهمیده‌اید.
Peyvand
به خودت یادآوری کن. هیچ‌کسی مانند تو نیست. تو خودت، خودت را می‌سازی. - جی زی
Peyvand
به‌شدت معتقدم که ۱۰درصد زندگی، اتفاق‌هایی است که رخ می‌دهد و ۹۰درصد دیگر واکنش ما در برابر آن اتفاقات است!
nagh2018
مغز ما به‌جای اینکه نتایج خوب را ببیند و آن‌ها را بهتر کند کار‌های زیر را انجام می‌دهد: ۱) دنبال مشکل می‌گردد ۲) مشکل را می‌یابد ۳) مشکل را درست می‌کند این کاری است که ظرف دو هزار سال گذشته مغز ما برایش تربیت شده است و چون ما در دنیا فقط به دنبال مشکلات می‌گردیم،
nagh2018
ارسطو می‌گوید: «ما همان چیزی هستیم که مکرراً انجام می‌دهیم. تعالی یک عمل نیست؛ بلکه عادت است».
nagh2018
۲۸۵ دلیلی که چرا اکنون خسته هستید عجب روزی بود! در مجموع ۲۸۵ تصمیم گرفته‌ام. خسته‌کننده است. این تصمیمات درباره چه چیزی بود؟ خجالت می‌کشم که بگویم ۷۵ مورد از تصمیماتم مربوط به باشگاه، ۶۲ مورد درباره چک‌کردن ایمیل و ۳۲ مورد هم درباره غذا بوده است. این سه موضوع به‌تنهایی نیمی از تصمیمات مرا در بر گرفته است و درعین‌حال چیزهایی نیستند که اهمیت داشته باشند
Amirhossein jabbari
تو نمی‌توانی، همیشه آنچه را می‌خواهی داشته باشی. همیشه نمی‌توانی هر چه می‌خواهی داشته باشی. همیشه نمی‌توانی هر چه می‌خواهی داشته باشی؛ اما اگر سعی خودت را بکنی، ممکن است آن را بیابی، ممکن است چیزی که می‌خواهی به‌دست بیاوری».
Amirhossein jabbari
قشر جلویی مغز درخصوص اندیشه‌کردن درباره همه چیز به ما کمک می‌کند. بخشی است که مسئول زبان آموزی و توانایی حل مسئله در هنگام مواجهه با مشکلات پیچیده است.
Amirhossein jabbari

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۵ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان