بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ذهن‌تان را مدیریت کنید؛ سرنوشت خود را بسازید! | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ذهن‌تان را مدیریت کنید؛ سرنوشت خود را بسازید! اثر آدام خو

بریده‌هایی از کتاب ذهن‌تان را مدیریت کنید؛ سرنوشت خود را بسازید!

نویسنده:آدام خو
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۴.۳از ۳۱ رأی
۴٫۳
(۳۱)
هر زمان که به خواسته خود نرسیدید دلیل آن این است که زندگی می‌خواهد برای شما بازخوردی ایجاد کند. این بازخوردهای متوالی باید تا زمان رسیدن به هدف دنبال شوند.
nazanin
زمانی که اعتقاد داریم توانایی انجام کاری را داریم، نهایتاً این را در منابع خود وارد می‌کنیم و همه منابع درونی خود را به‌منظور یافتن راهی برای حمایت از آن عقیده احضار می‌کنیم. اگر معتقد باشیم که چیزی غیرممکن است، حتی سعی نمی‌کنیم به یافتن راهی بیندیشیم. تمام راه‌های ممکن را به روی خود می‌بندیم.
هدی✌
یعنی اینکه عدم پذیرش از طرف دیگران برای او دردناک‌تر از تنهایی خواهد بود.   حتی اگر سالی با مرد رؤیاهایش مواجه شود، ممکن نیست جرئت کند به او نزدیک شود، زیرا می‌ترسد که مبادا دست رد به سینه‌اش زده شود. هرچند می‌ترسد که ممکن است در صورت پیدا نکردن شریک زندگی‌اش تنها بماند، اما درد و رنج عدم پذیرش برای او بسیار بیشتر از درد و رنج تنهایی است. درنتیجه، دست به هیچ نوع حرکتی نخواهد زد.
مژی
عقاید ما مانند کلید خاموش/روشن پتانسیل‌های ذهنی‌مان عمل می‌کنند.
هدی✌
جملۀ «من می‌خواهم» را در روابط روزانه خود، به‌کار ببرید.
sepehr
اگر دائماً افکار منفی را در خود بپرورانید، مثل یک آهنربا چیزهای منفی را جذب خواهید کرد.
sepehr
شما همه منابع موردنیاز برای رسیدن به موفقیت را در اختیار دارید.
Dexter
اگر کسی به لحاظ هوشی از شما بهتر به‌نظر برسد یا اینکه در روابط اجتماعی‌اش بهتر از شما عمل کند این به دلیل برخورداری او از ذهن بهتر نیست بلکه این فرد فقط برنامه‌های بهتری نسبت به شما در ذهن خود می‌پروراند.
alirezazal
زمانی که بتوانید چگونگی تغییر یک برنامه در ذهنتان، درواقع هر برنامه‌ای در ذهنتان را بیاموزید. نهایتاً می‌توانید تغییری در چگونگی عملکرد بدنتان به‌وجود بیاورید و می‌توانید به هر چیز که ذهنتان را به آن مشغول کرده‌اید، برسید.
هدی✌
بعدها فهمیدم که نه کتاب و نه سمینار هیچ‌کدام نمی‌توانند باعث رسیدن ما به هدفمان شوند. من معتقدم ما همان‌قدر از چیزی بهره می‌بریم که خودمان به آن ارزش داده باشیم.
محمد

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۳۴ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۳۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
۳۹,۵۰۰
۵۰%
تومان