بریده‌های کتاب ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته
کتاب ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته اثر برایان تریسی

کتاب ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته

«اگر فردا یک میلیون دلار بدون مالیات در یک قرعه‌کشی برنده شوید، آیا به انجام کاری که هم اکنون مشغول انجام آن هستید، ادامه خواهید داد؟»
Nasrin mohseninia
ما در بهترین دوره در کل تاریخ بشریت زندگی می‌کنیم. افراد بیشتر و بیشتری امروزه ثروتمند می‌شوند. اینها کسانی بودند که از صفر شروع کردند. امروزه بیش از ۵ میلیون میلیونر در آمریکا وجود دارند که اکثر آن‌ها خود ساخته هستند و این تعداد ۱۵ الی ۲۰ درصد افزایش می‌یابد. ما حتی میلیونرهای خودساخته‌ای داریم که بیش از ۱۰۰ میلیون ارزش مالی دارند و بیش از ۲۰۰ میلیاردر داریم. ما، هرگز این مدل سریع خلق ثروت را در کل تاریخ بشریت شاهد نبوده‌ایم. خبر خوب این است: تقریباً همه این افراد از هیچ شروع کرده‌اند. امروزه احتمالاً ۹۹ درصد تمام افرادی که از لحاظ مالی موفق هستند، در حالی شروع کردند که ورشکسته یا تقریباً ورشکسته بودند. میلیونرهای خودساخته به طور متوسط ۲، ۳ دفعه ورشکست شده‌اند یا نزدیک به ورشکستگی بودند. بیشتر آن‌ها دوباره و دوباره شکست خوردند، قبل از اینکه فرصت مناسبی پیدا کنند که در آن قادر باشند به موفقیت مالی دست پیدا کنند. کاری که صدها هزار یا میلیونها نفر دیگر از افراد انجام دادند، شما نیز می‌توانید آن کار را انجام بدهید.
Mohammad Ali Zareian
هیچ کس بهتر از شما و باهوش‌تر از شما نیست.
علی
راز موفقیت شماره ۴: کاری را انجام دهید که آن را دوست دارید. این مهمترین راز موفقیت مالی است. این راز همچنین یکی از اساسی‌ترین مسئولیت‌ها در زندگی شماست کاری که باید انجام دهید این است که کشف کنید که از انجام چه کاری واقعاً لذت می‌برید و اینکه استعداد ذاتی‌ شما، در چه زمینه‌ای است و سپس از صمیم قلب به انجام بسیار خوب آن کار بپردازید.
Anisa
به هیچ عنوان نپذیرید که بهانه‌تراشی کنید یا دیگران را به خاطر مشکلات و یا کمبودهای خود مقصر دانسته و سرزنش کنید. دست از شکایت کردن یا گله کردن از چیزهایی در زندگیتان که از آن‌ها راضی نیستید، بردارید. از انتقاد کردن دیگران برای هر چیزی اجتناب کنید
کاربر ۲۸۳۵۶۵۳

حجم

۳۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۳۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد