بریده‌های کتاب خدا با توست
کتاب خدا با توست اثر جی. پی. واسوانی

کتاب خدا با توست

مراقب افکار خود باشید، زیرا هر اندیشۀ شما نیرویی‌ست که برای وقوع رویدادهای خیر و شر زندگی خویش
✧آܥ̣ߺ ܝ̇ߺـ‌ܢ̣ߊ‌ت چـوܢ̣ـے✧
پروردگارا! در هر روز برایم رنجی قرار ده تا تو را به یاد آورم، چرا که تو در خوشی‌ها فراموش می‌شوی.
مهدی
شگفت‌انگیز است: «به یاد داشته باشید که زنبورها شیرین‌ترین عسل را از گل‌های آویشن که گیاهی کوچک و تلخ است، می‌گیرند.» «ناراحتی» و «منیت» همراه یکدیگرند؛ هر چه «منیت» ما بیش‌تر باشد، احتمال ناراحت شدن از جزیی‌ترین مسایل نیز بیش‌تر می‌شود. «منیت» ، اَشکال بسیاری دارد: «منیت» برخاسته از جسم، ما را در زندان آرزوها و امیال جسمانی نگه می‌دارد، این امیال چونان آتشی در درونمان شعله‌ور شده و لذت حقیقی زندگی را از ما می‌ربایند. آن که تلاش دارد احساسات خود را ارضا کند، در واقع از بی‌هودگی این کار آگاه است، زیرا در حقیقت ارضای امیال، مانند شعله‌ور ساختن آتش است.
محمد میرحسینی
اجازه ندهید هیچ چیز آرامش درونی‌ شما را بر هم زند.
Dexter
پیتر از حضرت مسیح (ع) پرسید: ‌ «چرا شما می‌توانید روی آب‌ها راه بروید، اما ما نمی‌توانیم؟» حضرت مسیح (ع) پاسخ داد: «زیرا من ایمان دارم!» پیتر گفت: «ما هم ایمان داریم.» حضرت مسیح (ع) گفت: «پس دنبال من بیا.» و قدم به روی آب گذاشت. پیتر از پی حضرت مسیح (ع) به راه افتاد. هنوز خیلی دور نشده بودند که موج بزرگی برخاست. پیتر گفت: «آقا، مرا از غرق شدن نجات بده!» حضرت مسیح (ع) پرسید: «برای چه؟» پیتر جواب داد: «موج بزرگی دیدم و ترس همۀ وجودم را فراگرفت.» حضرت مسیح (ع) فرمود: «تو از آن موج ترسیدی، اما از خدای امواج نمی‌هراسی؟!»
مهدی
محبوبم! اگر برای رهایی از آتش جهنم به سویت آمدم، بگذار در آتش دوزخ بسوزم. اگر در طلب لذایذ بهشتی به سوی تو آمدم، بگذار درهای بهشت بر من بسته باشد. اما اگر فقط به خاطر خودت به سویت آمدم، ای محبوب من! مرا از خویش دور مکن.
مهدی
دوست داشتن مردمانی که به ما کمک می‌کنند آسان است، اما آیا کسانی را که با دشمنی از ما بهره می‌برند یا برای اهداف خودخواهانه از ما بهره‌کشی می‌کنند هم دوست ‌داریم؟ عشق داشتن به همشهریان و خویشاوندانمان ساده است، اما آیا عاشق بیگانگان نیز هستیم؟ عشق به آن‌ها که ما را تحسین می‌کنند آسان می‌نماید، اما آیا آنانی را که موجب اذیت و آزارمان می‌شوند هم دوست می‌داریم؟ علاقه به اشخاص پولدار و ثروتمند کاری‌ست بس آسان، اما به مردم فقیر، دون و فرومایه، گمراه، طردشده و درمانده هم به سادگی محبت می‌کنیم؟
مهدی
هر صبح پس از بیداری، رایحۀ پاکی، عشق، لذت، آرامش، فروتنی و اطمینان را در هر نفس تنفس کنید، زیرا شاید درونی‌ترین نیاز شما را نشان دهد.
معجزه ی سپاسگزاری
باید بدانیم تا هنگامی که عشق و خنده را نیاموخته‌ایم، آمادگی ورود به قلمرو پروردگار را نداریم
sh.m
«پیش به سوی خدا! دنیا استراحتگاه نیست؛ باید حرکت کنید. آرمیدن، یعنی سقوط. هنگامی که گاوی سنگین از باتلاق عبور می‌کند، نباید لحظه‌ای درنگ کند، چرا که در این صورت به درون آن فرومی‌رود. دنیا نیز همانند مرداب است. اگر می‌خواهید به سلامت از آن بگذرید، باید حرکت کنید! هرگز دست از کوشش برندارید!»
Moon

حجم

۷۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۳صفحه بعد