بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۵ زبان عشق | طاقچه
کتاب ۵ زبان عشق اثر گری چاپمن

بریده‌هایی از کتاب ۵ زبان عشق

نویسنده:گری چاپمن
امتیاز:
۴.۲از ۴۴ رأی
۴٫۲
(۴۴)
کودکی که توجه و محبت کافی دریافت کند در بزرگ‌سالی فرد مسئولی خواهد شد.
ZaHrA
یکی از روش‌های وقت گذاشتن برای یکدیگر، باهم بودن است. منظور من از با هم بودن، در کنار هم بودن نیست. ممکن است دو نفر در یک اتاق کنار هم نشسته باشند ولی با هم نباشند. با هم بودن به توجه و تمرکز نیاز دارد. بعضی از زن و شوهرها فکر می‌کنند که اوقاتشان را با هم می‌گذرانند، درحالی‌که درواقع فقط کنار هم هستند.
elham ghafari
یکی از راه‌های آموزش یک الگوی جدید این است که روزانه مدتی را با هم وقت بگذرانیم و هریک دربارهٔ سه اتفاقی که آن روز افتاده و احساسی که دربارهٔ آن داریم صحبت کنیم.
فائزه🌱
ما هرچقدر هم بخواهیم عاشق کسی شویم نمی‌توانیم کاری کنیم که این اتفاق بیفتد
neg78
رؤیاهای قبل از ازدواج ما تماماً در مورد خوبی‌ها و سعادت زندگی زناشویی است. زمانی که عاشق هستید نمی‌توانید به هیچ‌چیز دیگری فکر کنید.
فائزه🌱
عشق حقیقی تا زمانی که دوران عاشقی به پایان نرسیده باشد شروع نمی‌شود.
neg78
اگر می‌خواهیم روابطی صمیمانه داشته باشیم، باید آرزوهای یکدیگر را بشناسیم. اگر می‌خواهیم یکدیگر را دوست داشته باشیم، باید خواسته‌های یکدیگر را بدانیم.
فائزه🌱
در ذات وجودی انسان آرزوی صمیمیت و مورد محبت و علاقهٔ فرد دیگری بودن وجود دارد. هدف از ازدواج رفع این نیاز به محبت و صمیمیت است.
فائزه🌱
اگر ما فقط به زبان‌اصلی خودمان سخن بگوییم و با شخص دیگری روبه‌رو شویم که او هم فقط به زبان‌اصلی خودش حرف می‌زند، در این شرایط به خاطر اینکه زبان یکدیگر را نمی‌فهمیم ارتباط ما محدود می‌شود و فقط با ایماواشاره و یا بازیگری می‌توانیم منظورمان را انتقال دهیم. در زمینهٔ عشق نیز همین‌طور است. زبان عشق عاطفی شما و همسرتان می‌تواند به‌اندازهٔ زبان چینی و انگلیسی با هم متفاوت باشد. هرچقدر شما تلاش کنید عشق خود را به زبان انگلیسی ابراز کنید، اگر همسرتان فقط چینی متوجه شود هیچ‌گاه نخواهید فهمید
فائزه🌱
عمیق‌ترین نیاز انسان، نیاز به احساس ارزشمندی، قدردانی و سپاسگزاری از سمت دیگران است.
کاربر ۳۰۴۷۹۵۹

حجم

۵۹٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۵۹٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد