بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب صخره ماه | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب صخره ماه اثر هلن افشار

بریده‌هایی از کتاب صخره ماه

نویسنده:هلن افشار
انتشارات:نشر جوانه توس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳۲ رأی
۴٫۳
(۳۲)
آنگاه بود که دانستم دلیل برتری مقام، نه هوش و لیاقت بل زور و خشونت است.
رحيم اهری
شوی زن نوجوان اگر پیر بود چون پیر بود، همیشه دلگیر بود آری، مثل است این‌که زنان می‌گویند در پهلوی زن تیر به از پیر بود
رحيم اهری
اما آدمی را چه تواند کرد با قضای آمده؟
Hossein shiravand
با خودم می‌گویم: ترس بخشی از زندگی است. مهم این است که در ترس‌ها و یأس‌ها بتوانیم آن‌چه را که باید انجام دهیم، به سرانجام رسانیم. دیگر آن‌که اگر رسیدن آسان بود، همه می‌رسیدند. همین شیب‌های تند و صعب‌العبورند که بیش‌تر مردم را روی مبل در برابر تلوزیون خانه‌هایشان می‌نشاند.
کاربر... :)
حالا دیگه می‌دونم که عشق تنها حقیقتی است که آدم‌ها بهش رسیدن. تنها راه نجاتی که ما رو به هم می‌رسونه. تنها معجزه‌ای که لبه‌های تیز تیغ‌های مرگبار رو به درک متقابل تبدیل می‌کنه. حالا دیگه می‌دونم چرا همه‌ی آدم‌ها در جستجوی عشق هستن. چون عشق تنها واقعیتی هست که می‌تونیم تو زندگی بهش تکیه کنیم.
Roghaye
آن‌چه در ذهنم می‌گذرد، خودم از زبان خودم بشنوم. گویی تعریف کردنش بتواند از بار اضطرابی که بر شانه دارم، بکاهد.
نازنین زینب
آدم‌ها وقتی ازدواج می‌کنند دیگر نیازی ندارند تا با مرور کردن کارهایشان، به اشتباهاتشان پی ببرند، چون همسری دارند که تمام وقت به مرور کردن اشتباهاتشان می‌پردازد.
Raana
زمانی زنی جوان و بی‌پناه بودم که از سر ناچاری بدین پایه‌های قدرت نزدیک گشته تا مگر در سایه‌هایشان امان یابم. لیکن پس از سال‌ها دریافتم که صاحبین قدرت خود فرمانروایان تاریکی‌اند.
SaNaZ
جان در ره غم‌هاش خطر باید کرد آسوده‌دلی، زیر و زبر باید کرد وآنگه، ز رضای یار نادیده اثر با درد دل، از جهان گذر باید کرد
SaNaZ
دلم می‌خواهد کوله‌پشتی‌ام را بردارم و قدم در جاده‌ای متمایز بگذارم. یک کلبه‌ای یا مکان دیگری که اصلاً اسمش مهم نیست. یک جایی که کمی آرامش و روشن‌بینی وجود داشته باشد. برسم به جایی که کسی پیدا شود و یک جرعه حقیقت پیشکش کند.
SaNaZ

حجم

۱۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

حجم

۱۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان