بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب صخره ماه | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب صخره ماه اثر هلن افشار

بریده‌هایی از کتاب صخره ماه

نویسنده:هلن افشار
انتشارات:نشر جوانه توس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳۲ رأی
۴٫۳
(۳۲)
بسیار کسان دیدم که در احساس، با من یکی بودند و سخنی دیگر بر زبان راندندی. همچنین بسیار کسانی دیدم که در زبان با من موافق بودند و در دل خواسته‌ای دیگر داشتند.
Parinaz
همیشه خوشی و ناخوشی زندگی درهم آمیخته و همانند دو روی سکه، در کف ماست. یعنی همان زمانی که گمان داریم سعادتمندیم، ناخوشی در کنار ما است و هنگامی‌که می‌پنداریم به پایان رسیده‌ایم، دری گشوده می‌شود.
hajynayeb
روزگار چونان است که بی‌رنج، بزرگی نتوان یافت و گاه لازم آید تا به گِرد جهان گشتن و رنج بر خویشتن نهادن که تا بود، جهان چنین بود و کس را نرسد تا اندیشه کند که این چراست و یا اگر چنان بودی بهتر گشتی! و تنها خداوند عَزَّ وَجل آگاه بر حکمت و مصلحت‌هاست.
hajynayeb
اگه نفهمی خواسته‌های خودت چی هست، زندگی هر جایی که باشی، مشکله. چون شهر، محله یا حتی اگه کشورت رو عوض کنی، بازم مشکل اصلی خودتی که همه جا باهاته. فرق نداره زنی یا مرد، پیری یا جوون، پولداری یا بی‌پول. عامل نارضایتی درونت هست.
hajynayeb
صاحبین قدرت خود فرمانروایان تاریکی‌اند.
fateme
فرق آدم و حیوان در آن است که به حال هم‌نوعان خود بیاندیشد و در پی بهروزی دنیا باشد. هنگامی‌که حق تعالی آدمی را آفرید و بر وی روزی رساند، دیگر جایز نباشد تا رزق کسی را بریدن و یا روزگارش را تباه کردن.
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴
این جهان، دنیای غریبی است و به هرگوشه بنگری به حیرت و سرگردانی افزوده گردد.
کاربر ۳۹۴۴۹۵۴
هیچ‌کس را در این جهان پایندگی نخواهد بود و چنان باید زیست که پس از مرگ دعای نیک کنند.
Hossein shiravand
چقدر دست و پا زدم. چقدر نقشه کشیدم و همه‌ی نقشه‌ها به هم ریخت. چقدر سخت است به‌کسی بگویی که عاشقش هستی و منتظر رأی او بمانی. و چقدر تحقیر می‌شوی وقتی بفهمی مدت‌ها نقش عاشق زاپاس را بازی می‌کردی. یعنی اگر بهتر از تو پیدا کرد، خداحافظ و اگر پیدا نشد، با تو می‌ماند.
رحيم اهری
ترس بخشی از زندگی است. مهم این است که در ترس‌ها و یأس‌ها بتوانیم آن‌چه را که باید انجام دهیم، به سرانجام رسانیم. دیگر آن‌که اگر رسیدن آسان بود، همه می‌رسیدند.
M♤♤♤M

حجم

۱۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

حجم

۱۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۳ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان