بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب انقلاب چهل ساله | صفحه ۱۰ | طاقچه
کتاب انقلاب چهل ساله اثر حمید خوش‌آیند

بریده‌هایی از کتاب انقلاب چهل ساله

۲٫۰
(۴)
چرا با وجود این رشد امکانات زندگی و افزایش رفاه عمومی، احساس عمومی به همان میزان آن را درک نمی‌کند، از دو جهت قابل تأمل است: ۱ ــ تمامی معارضان و رسانه‌های معاند، مترصد کوچک‌ترین فرصتی هستند تا ضمن افزایش مطالبات مردم، و نیز نشان ندادن نقاط قوت و دستاوردها، ضعف‌ها را به شکل برجسته و پیوسته در منظر دیدگان مردم قرار دهند، و در این راستا از هیچ تلاشی فرونگذاشته، و گاهی از داخل کشور هم بعضی ناخواسته در این مسیر حرکت کرده‌اند.
هدی✌
سطح زندگی و میزان امکانات و رفاه عمومی، با سال‌های اول انقلاب یا قبل از انقلاب به هیچ وجهی مقایسه‌شدنی نیست، و حتماً افراد متخصصی که هر دو زمان را درک کرده‌اند، تصدیق می‌کنند
هدی✌
. انقلاب اسلامی، تا رسیدن به قله‌های بلند و مرتفع فاصله دارد، و مسیر پیش رو نیز مسیری پوشیده از سنگلاخ و پر فراز و نشیب است که عبور از گردنه‌های دشوار آن، مستلزم ملزوماتی است که پیروی از فرامین و تدابیر هوشمندانه و حکیمانهٔ رهبر فرزانهٔ انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای عزیز، همچنین روشن‌بینی، برخورداری از بصیرت و تقوای سیاسی، مهم‌ترین آن‌هاست، و هر کس که خود را به این مرز و بوم و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی علاقه‌مند می‌داند، باید خود را به آن‌ها مسلح کند.
هدی✌
کند. انقلاب اسلامی، تا رسیدن به قله‌های بلند و مرتفع فاصله دارد، و مسیر پیش رو نیز مسیری پوشیده از سنگلاخ و پر فراز و نشیب است که عبور از گردنه‌های دشوار آن، مستلزم ملزوماتی است که پیروی از فرامین و تدابیر هوشمندانه و حکیمانهٔ رهبر فرزانهٔ انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای عزیز، همچنین روشن‌بینی، برخورداری از بصیرت و تقوای سیاسی، مهم‌ترین آن‌هاست، و هر کس که خود را به این مرز و بوم و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی علاقه‌مند می‌داند، باید خود را به آن‌ها مسلح کند.
هدی✌

حجم

۹۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۴۸ صفحه

حجم

۹۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۴۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۹
۱۰
صفحه بعد