بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب زندگی و سلوک آیت الله بهجت | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب زندگی و سلوک آیت الله بهجت اثر نرگس  علی مردانی

بریده‌هایی از کتاب زندگی و سلوک آیت الله بهجت

انتشارات:نشر وزرا
امتیاز:
۴.۸از ۲۱ رأی
۴٫۸
(۲۱)
انسانی که نان خشکی او را سیر می‌کند و یا با سبزی و ماست و پنیر می‌تواند زندگی کند، این همه حرص و طمع به دنیا و مال دنیا برای چه؟!
Yas Balal.جواد عطوی
مرگ ترسی ندارد. از نظر ظاهر، همان خواب است، و در خصوص مشکلات پس از مرگ هم، به‌اندازه یک مو محبت اهل بیت (ع) برای نجات کافی است و آن مقدار محبت را (هم که ما) داریم.
Yas Balal.جواد عطوی
برای درمان عصبانیت چه کنیم؟ جواب: با عقیدۀ کامل، زیاد صلوات بفرستید (اللهم صل علی محمد وآل محمد) .
zahra valizadeh
گوی سبقت را نماز شب خوان‌ها ربودند مخفیانه!
SepehrSob
از کلام معصوم علیهم السلام: «مَن عَملَ بِما وَرَثَهُ اللُه عِلمَ مَا لَم یَعلَم» (هرکس بدان چه می‌داند عمل کند خدا علم آنچه که نمی‌داند را روزیش می‌کند)
محمدهادی
دنیا مرزعه آخرت و این خانه یک خانه‌ای است که جای ماندن نیست؛ باید در این جا یک چیزهایی جمع کند برای جای دیگر که زندگی می‌کند. آن وقت آن چیزهایی که جمع می‌کند، آنجا بزرگی‌اش معلوم می‌شود، آن جا معلوم می‌شود که این کافی و وافی است، این جا معلوم نیست
کاربر ۱۱۷۰۸۷۰
خداوند توفیق مرحمت فرماید که آنچه را می‌دانیم زیر پا نگذاریم، و درآنچه نمی‌دانیم توقف و احتیاط نماییم تا[ درآینده برایمان ]معلوم شود. از آنهایی نباشیم که گفته‌اند: پی مصلحت مجلس آراستند نشستند و گفتند و برخاستند وَ مَا تَوفیقی اِلَّا بِالله[ علیه ]تَوَکّلتُ وَ اِلیهِ اُنیبِ
چڪاوڪ
تشرف خدمت امام زمان لازم نیست که انسان در پی این باشد که به خدمت حضرت ولی عصر (عج) تشرف حاصل کند، بلکه شاید خواندن دو رکعت نماز سپس توسل به ائمه علیه السلام برای او بهتر از تشرف باشد، زیرا آن حضرت می‌بیند و می‌شنود و عبادت در زمان غیبت افضل از عبادت در زمان حضور است و زیارت هر کدام از ائمه اطهارعلیه السلام مانند زیارت حضرت حجت علیه السلام است.
mamanezainab
در فتنه‌ها واختلافات طرفدار چه کسی باشیم؟ در اختلافاتی که پیش می‌آید، باید ببینیم که واقعاً چه کسی با علی (ع) است و با همان باشیم. راه همین است.
mamanezainab
امر به معروف و نهی از منکر مبادا در ارکان دین تسامح کنیم و امر به معروف و نهی از منکر نکنیم، چون می‌دانیم دشمنان دین در هر زمان با چه چیزی دسیسه می‌کنند.
mamanezainab

حجم

۷۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۷۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان