بریده‌های کتاب زندگی و سلوک آیت الله بهجت
کتاب زندگی و سلوک آیت الله بهجت اثر نرگس  علی مردانی

کتاب زندگی و سلوک آیت الله بهجت

انتشارات:نشر وزرا
امتیاز:
۴.۸از ۲۱ رأی
۴٫۸
(۲۱)
احساس حضور خدا در همه حال، همۀ مسائل را حل می‌کند.
Hadith
آیت الله بهجت در سال ۱۳۷۵شمسی در پاسخ به درخواست مکرر مواعظ ایشان از سوی برخی افراد می‌فرمایند: «.... آقایانی که طالب مواعظ هستند، از ایشان سوال می‌شود: آیا به مواعظی که تا به حال شنیده اید عمل کرده اید یا نه؟ آیا می‌دانید که هر کس به معلومات خود عمل کرد، خداوند مجهولات او را معلوم می‌فرماید؟
الهه
خداوند توفیق مرحمت فرماید که آنچه را می‌دانیم زیر پا نگذاریم، و درآنچه نمی‌دانیم توقف و احتیاط نماییم تا[ درآینده برایمان ]معلوم شود.
Fereshte
یک دست شما قرآن و دست دیگرتان عترت باشد! عترت، معارفش در مثل «نهج البلاغه» است، اعمالش در صحیفۀ سجادیه است، اعمال تکلیفیه‌اش در مثل همین «رساله‌های عملیه» است.
mh.ranjbari
آیا به مواعظی که تا به حال شنیده اید عمل کرده اید یا نه؟ آیا می‌دانید که هر کس به معلومات خود عمل کرد، خداوند مجهولات او را معلوم می‌فرماید؟ آیا اگر به معلومات[ وآنچه می‌داند ]عمل ننماید، توقع زیاد شدن معلومات شایسته هست؟ آیا باید دعوت به حق از طریق لسان باشد؟ آیا[ معصومین ]نفرموده‌اند «با اعمال خودتان دعوت به حق بنمایید» ؟
Fereshte
خدا می‌داند در دفتر امام زمان علیه السلام جزو چه کسانی هستیم! کسی که اعمال بندگان در هر هفته دو روز (دوشنبه و پنج شنبه) به او عرضه می‌شود. همین قدر می‌دانیم آن طوری که باید باشیم، نیستیم!
مهدی ایمنی
اگر در این غیبت با این امتداد، هیچ راهی به خدا وجود نداشته باشد، از لطف بعید است.
هانیه سادات
انسان می‌تواند به اختیار خویش همنشین سلمان یا ابوجهل گردد.
Hadith
حضرت آقا بعد از گریه‌های طولانی خطاب به حضرت حق عرض می‌کنند: نکند این چیزهایی که الان به من رسیده مرا از تو دور کند، اگر این چیزها می‌خواهد سبب دوری من از تو شود، اینها را از من بگیر
الهه
مایه نجات مرگ ترسی ندارد. از نظر ظاهر، همان خواب است، و در خصوص مشکلات پس از مرگ هم، به‌اندازه یک مو محبت اهل بیت (ع) برای نجات کافی است و آن مقدار محبت را (هم که ما) داریم.
Ehsan A

حجم

۷۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۷۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد