بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب روح تسخیرناپذیر | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب روح تسخیرناپذیر اثر مایکل سینگر

بریده‌هایی از کتاب روح تسخیرناپذیر

نویسنده:مایکل سینگر
امتیاز:
۳.۷از ۷۱ رأی
۳٫۷
(۷۱)
خردمندان خواهان آن نیستند که بردۀ ترس از درد باقی بمانند. آنها اجازه می‌دهند که جهان آن چه می‌خواهد باشد و ترسی از آن ندارند. آنها با تمام وجود در زندگی شرکت می‌کنند،
hadi
تو می‌توانی خود را درحین حسادت یا عصبانیت مشاهده کنی. نیازی نیست به آن بیندیشی یا آن را تحلیل کنی؛ تنها می‌توانی نسبت به آن هشیار باشی.
maryam mahjoobian
هرزمان قلبت شروع به بسته شدن کرد، فقط بگو، "نه. من بسته نخواهم شد. آرامش خود را بازخواهم یافت. من اجازه می‌دهم این وضعیت جای خود را پیدا کند و با آن همراه خواهم بود." برای موقعیت ارزش و احترام قائل باش و با آن روبرو شو. به معنای واقعی با آن روبرو شو. هرکاری می‌توانی انجام بده. ولی با گشودگی با آن روبرو شو. با هیجان و شور و اشتیاق با آن روبرو شو. مهم نیست آن اتفاق چیست فقط بگذار تمرین روز باشد.
کاربر ۵۲۴۶۷۱۰
اگر می‌خواهی در برابر مشکلات به صلح و آرامش برسی، ابتدا باید دریابی چرا آن موقعیت خاص را به‌عنوان مشکل درنظر می‌گیری. اگر احساس حسادت داری، به‌جای اینکه برای دفاع از خود شروع به تلاش کنی، فقط از خودت بپرس، "کدام بخش از وجود من حسود شده است؟" این کار تو را قادر می‌سازد به درون خود نگریسته و ببینی که در آنجا قسمتی از وجود توست که با مشکل حسادت دست‌وپنجه نرم می‌کند. ‫وقتی توانستی این قسمت آزرده را به‌وضوح رؤیت کنی، آنگاه از خودت بپرس، "چه کسی درحال این رؤیت کردن است؟ چه کسی متوجه این آزردگی درونی است؟" این پرسش‌گری راه‌حل تمامی مشکلات توست.
omidso
برای رشد واقعی ارزش هیچ چیز بالاتر از آن نیست که متوجه شوی، تو همان صدای درون ذهنت نیستی - تو بخش شنوندۀ آن هستی. اگر این نکته را درک نکنی همواره در تلاشی تا دریابی کدام‌یک از گفته‌های بی‌شمار او خود تو هستی.
کاربر ۳۸۰۳۹۴۳
دنیوی بدین معناست که تصورکنی راه‌حل مشکلات درونی تو در دنیای بیرونی است. فکر می‌کنی با تغییر دادن چیزهای بیرونی حالت خوب می‌شود. ولی هیچ‌کس هرگز با تغییر دادن موضوع‌های بیرونی حالش به‌واقع خوب نشده است.
maryam mahjoobian
تو دنیا را در ذهن خود دوباره خلق می‌کنی چراکه می‌توانی ذهن خود را کنترل کنی درحالی‌که قادر به کنترل دنیا نیستی. به‌این‌دلیل است که درمورد آن به گفتگوی ذهنی می‌پردازی. اگر نتوانی مسیر دنیا را به دلخواه تعیین کنی، آن را از درون به کلام درمی‌آوری، درمورد آن به قضاوت می‌نشینی، از آن گله و شکایت می‌کنی، و بعد تصمیم
پرویز رستمی
به وقایع اجازه نده تأثیری در درون تو برجای گذارند. اگر مدتی بعد خود را درحال فکر کردن به آنها یافتی، فقط رهایشان کن.
کاربر ۴۸۳۷۴۲۰
و بالاتر از همه: با خویشتنِ خود صادق باش، که این برای ادامۀ راه لازم است، همان‌طور که روز برای شب؛ آنگاه همگان تو را باور خواهند داشت
Nima@Book🤔
والاترین هدیه‌ای که هر کس می‌تواند به خدای خود ارزانی دارد، خشنود بودن از خلقت خویشتن است.
کاربر ۵۲۴۶۷۱۰

حجم

۳۲۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۳۲۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان