بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کارما | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب کارما اثر ساد گورو

بریده‌هایی از کتاب کارما

نویسنده:ساد گورو
مترجم:هما قناد
امتیاز:
۳.۱از ۴۲ رأی
۳٫۱
(۴۲)
: این‌که خندیدن، گریه‌کردن یا رقصیدن کار مؤدبانه‌ای نیست. در واقع چیزی که آن‌ها دریافت می‌کنند این است که زنده‌بودن کار درستی نیست.
hasti5
امروز صبح که از خواب بیدار می‌شوید، هنوز هم فرصت این را دارید که برای خود رنج تولید نکنید. بله، مواد لازم برای بدبختی آماده‌اند. انتظارتان را می‌کشند و شاید حتی شما را وسوسه می‌کنند. اما نمی‌توانند به‌خودی‌خود به رنج منجر شوند.
Parisa
رنج و بدبختی همیشه یک انتخاب است. با درد جسمی باید به‌شکل خیلی خاصی برخورد کرد. اما رنج فقط در ذهن انسان است. اگر از نظر ذهنی عذاب می‌کشید، یعنی خودتان منبع رنج‌تان هستید. شما خالق غم خود هستید.
Parisa
شما فرصت و توان این را دارید که در هر لحظه هر طور که دوست دارید باشید. این هم آزادی است هم نفرین. بیشتر انسان‌ها دارند از آزادی خود رنج می‌کشند.
shokoufeh
اما سؤال مهمی که باید به آن پاسخ دهیم این است: آیا واقعاً می‌خواهیم به پایان برسد؟
shokoufeh
دیدیم که کارما چگونه به وجود آمد.
shokoufeh
مرده‌ها سعی می‌کنند به روش‌های گوناگون از طریق شما به زندگی ادامه دهند. اشتباه نکنید. به زندگی خود یا اطرافیان‌تان نگاهی بیندازید. بچه‌دارشدن برای بسیار از مردم راهی است که از طریق آن ویژگی‌های ژنتیکی خود را جاودانه کنند و مطمئن شوند که پس از تمام‌شدن عمرشان، بازهم به زندگی ادامه خواهند داد. این میراث آن‌هاست؛ چیزی که امیدوارند از طریق اولادشان هم ادامه پیدا کند. پس اجداد خود را هم دست‌کم نگیرید.
Mitra Noroozi
کامل زندگی‌کردن تنها به معنای خوش‌گذرانی نیست. به معنای تجربهٔ کامل و جامع هر چیزی است که سر راه‌تان قرار می‌گیرد. خود فرایند زندگی به معنای نابودی کارماست. اگر تمام لحظات زندگی خود را به‌طور کامل زندگی کنید، حجم زیادی از کارما را از بین خواهید برد.
Mitra Noroozi
قصد و نیتی که از یک دستورکار شخصی سرچشمه بگیرد همیشه کارمای بیشتری را شکل می‌دهد
Mitra Noroozi
شاید به‌صورت خودآگاه به خاطر نیاورید که بیست‌وپنج سال پیش چه اتفاقی افتاده است، اما آن اتفاق دارد روی شما عمل می‌کند. آنچه دوهزاروپانصد سال پیش اتفاق افتاده هم هنوز روی بدن شما اثرگذار است. اتفاقی که بیست‌وپنج‌میلیون سال پیش افتاده هم هنوز در جسم شما پنهان است. بدن شما هر اتفاقی را که در این سیاره افتاده به یاد می‌آورد چون خودش هم تکه‌ای از این سیاره است.
سمانه انصاف جو

حجم

۶۵۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۶۵۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۲,۵۰۰
۵۰%
تومان