بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب روزی که زندگی کردن آموختم | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب روزی که زندگی کردن آموختم اثر لوران گونل

بریده‌هایی از کتاب روزی که زندگی کردن آموختم

نویسنده:لوران گونل
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۸از ۳۹ رأی
۳٫۸
(۳۹)
حقیقتاً زندگی چه بود جز توالی یک ستیزه‌جویی و لذت‌های بیهودهٔ زودگذر؟
کاپوچینو
جاناتان خسته بود. خودش را پرنده‌ای حس می‌کرد که در حین پرواز، بال‌هایش با ساچمه سوراخ سوراخ شده باشند. با وجود همهٔ این‌ها خود را دو دستی به زندگی همیشگی‌اش آویخته بود، حتی بیش از پیش.
روناک
زندگی‌هایی به‌سرعت باد، گاهی ما را وادار به فراموشی کسانی که دوستشان داریم می‌کند.
pegah
انسان زمانی قدر زندگی را می‌داند که زندگی‌اش به خطر بیافتد.
pegah
جاناتان به خود می‌گفت: "روحیهٔ فعال بودن وسیلهٔ خوبیه برای این‌که آدم به مشکلاتش فکر نکنه." و اگر خوشبخت نبود، سرگرم که بود.
pegah
"مصری‌ها قبل از مومیایی کردن یه فرعون، همهٔ امعاء و احشاش رو از بدنش بیرون می‌کشیدند. ولی چیزهایی که اهمیت داشتن، به‌خصوص قلب و روده رو نگه می‌داشتن. اون‌ها رو توی ظروف گرون‌قیمت می‌گذاشتند و همراه مومیایی به خاک می‌سپردند." مکث کوتاهی کرد و سپس افزود: "و مغز رو می‌انداختند توی سطل زباله!"
negar abaszade
موجودات کاملی هستیم و طبیعت یادمون می‌ده که این رو عمیقاً حس کنیم در حالی‌که جامعه باعث فقدانش می‌شه. جامعه می‌دونه چه‌جوری این حس رو در ما ایجاد کنه که برای خوشبخت بودن یه چیزی کم داری. راضی بودن از چیزی که داریم و چیزی که هستیم رو برامون قدغن می‌کنه. دائم ما رو وادار می‌کنه که باور کنیم ناقصیم.
negar abaszade
انسان زمانی قدر زندگی را می‌داند که زندگی‌اش به خطر بیافتد.
زهره
هر شخصی بنا بر رفتار و گفته‌هاش، حالات روحی و هیجاناتش روی اطرافیانش اثر می‌ذاره و بعد همین‌ها مثل امواجِ روی آب منتشر می‌شه. هیچ‌چیز بی‌اثر نیست. هرکدوم از ما یه تأثیری رو دنیا داره و وقتی که مأموریتش رو پیدا کنه، نقشی برای بازی‌کردن بر عهده‌شه، یه نقش مفید برای بشریت، موجودات زنده و کل دنیا."
shaghayegh

حجم

۲۰۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۰۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۶
۷
صفحه بعد