بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا | صفحه ۹ | طاقچه
کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا اثر سمانه  فلاح

بریده‌هایی از کتاب فتح قله های موفقیت بدون دست و پا

۴٫۸
(۹)
زیرا زندگی داشتنی نیست بلکه بخشیدنی است. یعنی به جای آنکه هرچیزی را برای خود داشته باشیم باید تلاش کنیم تا به دیگران ببخشیم.
خواندن و عمل با هم
پایبندی به اهداف یعنی چه؟ به نظر من یعنی ایمان و اعتقاد به توانایی‌‌های درون، رشد و گسترش آنها و در نهایت به اشتراک گذاشتن و یا هدیۀ آنها به دیگران است. یعنی معرفی روش‌‌های موفقیت‌‌آمیز برای رسیدن به اهداف متعالی خود.
خواندن و عمل با هم
مدتی پیش هلن کلر بینایی و شنوایی خود را از دست داده است، اما او یکی از بزرگترین نویسندگان، سخنرانان و عمل‌‌گرایان اجتماعی در دنیاست. او می‌‌گوید: شادی واقعی در پایبندی به اهداف خود است.
خواندن و عمل با هم
خداوند توانایی‌‌ها و استعدادهای ما را در جعبه‌‌ای کادوپیچ گذاشته و هنگام تولدمان به ما هدیه می‌‌دهد. این ما هستیم که باید جعبه را باز کنیم و از هدایای داخل آن نهایت استفاده را ببریم. همین کادوی به ظاهر کوچک می‌‌تواند قسمت اعظم زندگی ما را پر کند و ما را در هر زمینه‌‌ای یاری دهد.
خواندن و عمل با هم
روی آرزوهایتان تمرکز کنید و سعی کنید آنها را همانگونه که می‌‌خواهید دنبال نمایید تا به بهترین شکل بدست‌‌شان آورید. شما قدرت تغییر هرچیزی در دنیا را دارید و می‌‌توانید روزی لحظه‌‌لحظه به موفقیت‌هایتان را مانند من روی کاغذ بنویسید و تقدیم میلیون‌‌ها خواننده کتابهایتان کنید
خواندن و عمل با هم
باید بدانید که بزرگترین سختی و دشواری احساس ضعف و ناامیدی داشتن است.
خواندن و عمل با هم
امروز شما شبیه کسی هستید که از انتهای یک تونل تاریک چند روزنۀ نور می‌‌بیند. نه می‌‌تواند چشم‌‌هایش را ببندد و آنها را نادیده بگیرد و نه با همان چند پرتوی نور امیدوار باشد. اما بدانید که راز و رمز زندگی خیلی خارق‌‌العاده‌‌تر از این است که شما می‌‌اندیشید.
خواندن و عمل با هم
اکنون من نمی‌‌دانم که بار سنگینی که شما در زندگی‌‌تان به دوش می‌‌کشید، چیست و چقدر سنگین است، اما می‌‌دانم و مطمئن هستم که همان بار سنگین خیلی بهتر از نداشتن و کمبود است. این را وقتی درک می‌‌کنید که یک لحظه خود را جای من بگذارید.
خواندن و عمل با هم
توانایی‌‌های هر یک از ما می‌‌توانند یا باعث دست‌‌یابی ما به موفقیت‌‌هایمان شوند و یا باعث بدبختی و مصیبت. مهم‌‌تر از همه آن است که ما چطور و چگونه بخواهیم از آنها استفاده کنیم.
خواندن و عمل با هم
هرگز حضور خداوند در زندگی‌‌ام را فراموش نکردم و با خود می‌‌گفتم: خدا بندۀ بی‌‌دست و پای خود را تنها رها نمی‌‌کند. اوست که قدرت خوبی به من بخشیده تا بتوانم همه را با مفهوم معجزۀ خداوند آشنا کنم.
خواندن و عمل با هم

حجم

۶۰۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۶۰۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان