بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه دست از نشخوار فکر برداریم | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب چگونه دست از نشخوار فکر برداریم اثر چیس هیل

بریده‌هایی از کتاب چگونه دست از نشخوار فکر برداریم

۳٫۷
(۱۵)
تفکرات کسی که هستید و کسی که می‌خواهید باشید را می‌سازند زیرا تفکرات باعث عمل کردن و عملکرد باعث شکل‌گیری شخصیت می‌شود.
crazy
افراد به این دلیل در روابط خود می‌مانند که از شریک زندگی‌شان چیزی به دست می‌آورند. برای مثال محبت، صمیمت، پول، قدرت، فرزند، چیزی‌هایی که با هم ساختید، عشق و ناتوانی برای دیدن تغییرات منفی
Elizee
چند سؤال برای اینکه بفهمید آیا در رابطه ناسالمی هستید یا خیر: - وقتی با این فرد هستید چه احساسی دارید؟ - آیا در کنارش احساس امنیت می‌کنید؟ - همسرتان چقدر روی بچه‌ها و زندگی‌تان تأثیر گذاشته؟ - آیا از نظر هیجانی پر از استرسید یا اینکه در کنار هم خسته و درمانده‌اید؟ - آیا تنش عصبی‌تان در حضور او بیشتر می‌شود؟ - آیا این فرد متقلب و فریبکار است؟ - وقتی با هم هستید، در مقایسه با شرایط دیگر چه احساسی دارید؟ - آیا زندگی در کنار هم بیش‌ازحد سخت شده است؟ - آیا متوجه شدید که به نفع نیازهای همسرتان در حال تغییر خود هستید؟
Elizee
اگر ترس شما درست باشد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ درصورتی‌که این ترس در مقابل شما درست باشد، بهترین و بدترین شرایط چه هستند؟ برخی اوقات ترس‌ها غیرمنطقی‌اند و باعث می‌شوند که افراد زیادی به فکر فرو روند. گاهی اوقات نشخوار فکر باعث ایجاد ترس و وحشت جدیدی می‌شود.
Elizee
دائماً موقعیت‌ها را بیش از حد تجزیه‌وتحلیل کنیم و درباره مسائلی که مطمئن نیستیم دچار استرس شویم زیرا از آینده می‌ترسیم و فکر ناتوانی برای تغییر رهایمان نمی‌کند.
Elizee
مواد شیمیایی حس خوب ما را درباره مسائلی مانند سرگرمی‌ها، روابط اجتماعی و اتفاقات جدید هیجان‌زده می‌کنند. وقتی این بخش فعالیتش کم شود، به‌سختی می‌توان نسبت به این مسائل خوشحال شد.
Elizee
نشخوار فکر، که تبدیل به نگرانی مفرط می‌شود، و پس از آن تبدیل به الگوهای فکری منفی می‌شود، می‌تواند تأثیر زیادی بر سلامت ذهنی شما داشته باشد
Elizee
نمی‌توانید بر روی وظایف، تصمیم‌گیری و به خاطر آوردن مسائل تمرکز کنید زیرا ذهن بیش‌فعال شما، تلاش
Elizee
ذهن بیش از حد فعال است، بی‌خوابی‌های شبانه ظاهر شده و به عارضه بی‌خوابی تبدیل می‌شوند.
Elizee

حجم

۲۳۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۲۳۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد