بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عبارت پنجم | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب عبارت پنجم اثر جو ویتالی

بریده‌هایی از کتاب عبارت پنجم

نویسنده:جو ویتالی
امتیاز:
۳.۷از ۲۸ رأی
۳٫۷
(۲۸)
ایدهٔ عشق و پذیرش بی‌قیدوشرط و به دور از قضاوت، به‌خودی‌خود، یک روش درمانی است؛
حسن منصوری
همان‌طور که شکسپیر گفت: «همهٔ ما بازیگرانی هستیم که روی صحنهٔ زندگی، ایفای نقش می‌کنیم.» با آمدن و رفتن نسل‌ها، صحنه‌ها و بازیگران و لباس‌ها تغییر می‌کنند، اما برنامه ادامه دارد.
حسن منصوری
«به تردیدهایتان شک کنید و به سوی رؤیاهایتان پیش بروید.»
حسن منصوری
گفت: «این ذکر پنجم شگفت‌انگیز است. این یعنی دیگر نیازی به گفتن آن چهار ذکر قبلی نیست.» متوجه شدم که حق با اوست: ذکر پنجم آن‌قدر قدرتمند بود که دیگر نیازی به گفتن آن چهار ذکر نبود؛ زیرا عبارت پنجم جایگزین هر چهار ذکر قبلی شده و بر آن‌ها برتری دارد. و عبارت پنجم این است: «من خودم را می‌بخشد.» این جمله از نظر دستور زبان نادرست است. چرا نمی‌گوییم: «من خودم را می‌بخشم؟» چون معنی جمله چیزی نیست که ظاهر آن می‌نماید.
alireza sadidi
تاکنون، در همهٔ کتاب‌هایی که دربارهٔ هواوپونوپونو نوشته‌ام، فقط از چهار ذکر اصلی «متأسفم، لطفاً مرا ببخش، سپاسگزارم، دوستت دارم» صحبت کرده‌ام و حالا، می‌خواهم از ذکر پنجم سخن بگویم. از دکتر هو لِن یاد گرفته‌ام که با مداومت بر پاکسازی، به اولوهیت و وضعیت صفر نزدیک‌تر می‌شویم و هرچه به صفر نزدیک‌تر شویم، شروع به دریافت الهام می‌کنیم. الهام از خاطره، گذشته و ایگو سرچشمه نمی‌گیرد، بلکه از جانب اولوهیت است.
alireza sadidi
هواوپونوپونو، راه معنوی زیستن است، الگویی تازه برای زندگی.
کاربر ۵۸۳۶۳۰۵
اگر ما خواهان تغییر دیگران باشیم، نباید روی ویژگی‌های آن‌ها کار کنیم، بلکه باید روی ویژگی‌های خودمان کار کنیم. وقتی روی افکار و احساسات خودمان کار می‌کنیم و به آرامش، بخشش و بی‌تفاوتی می‌رسیم، انگار دیگران هم عوض شده‌اند؛ اما چیزی که واقعاً عوض شده است، شما هستید.
Mahya
یکی از مزایای هواوپونوپونو این است که به شما آرامش می‌بخشد. وقتی شما به آرامش می‌رسید، جهان در پاسخ به آرامش شما تغییر می‌کند.
Mahya
هر چیزی که شما را از خوشحالی لحظه‌به‌لحظه دور می‌کند، یک عامل تحریک‌کننده است، داده‌ای در ذهن است. باور است، محدودیت است، تفکر است، الگوهایی است که بسیاری از آن‌ها را از افرادی با طرز فکر محدود، ناآگاهانه به ارث برده‌ایم
Reihan Gol
شاید ده تا بیست دقیقه طول بکشد اما با تکرار چهار ذکر «متأسفم، لطفاً مرا ببخش، سپاسگزارم، دوستت دارم» مراقبه کنید. با تمرکز بر هر چیزی که در این لحظه در زندگی‌تان جریان دارد، چهار ذکر را تکرار کنید.
Reihan Gol

حجم

۱۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۲۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد