بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عبارت پنجم | طاقچه
کتاب عبارت پنجم اثر جو ویتالی

بریده‌هایی از کتاب عبارت پنجم

نویسنده:جو ویتالی
امتیاز:
۳.۷از ۲۷ رأی
۳٫۷
(۲۷)
«متأسفم، لطفاً مرا ببخش، سپاسگزارم، دوستت دارم و من خودم را می‌بخشد»
aftab gardoon
اگر دیگران را سرزنش می‌کنید، اگر تقصیر و مسئولیت مسائل را متوجه دیگران می‌کنید، شما دست‌تان را بلند کرده و می‌گویید: «من قربانی‌ام.»
aaa
ما محکوم به زیستن با برخی روش‌های از پیش تعیین‌شده نیستیم. بروس لیپتون می‌گوید این تصور اصلاً صحیح نیست که ما به ژن‌های خود محدود هستیم. شما بسته به وضعیت آگاهی خود، ژن‌هایتان را خاموش و روشن می‌کنید.
kianosh
شما فکرهایی دارید، اما افکارتان نیستید. به احساسات‌تان توجه نکنید. شما احساساتی دارید اما احساسات‌تان نیستید. به جسمتان توجه نکنید. شما جسمی دارید اما جسمتان نیستید. همهٔ این‌ها مراقبه‌ای است برای سوق دادن شما به سوی ناظری که پشت همه‌چیز حاضر است. چنین کاری، یک تجربهٔ مراقبه‌گونه است که ما را به سوی مسئولیت بیداری هدایت می‌کند.
Zohreh
آزاد و پاک کند. هواوپونوپونو، هم برای مشکلات فیزیکی و هم برای مشکات روحی، به کار می‌رود. می‌خواهم جای خالی زیر را پر کنید: چه احساسی در شما وجود دارد که برایتان ناخوشایند است؟ ................................................................................................................. حالا با تمرکز بر آن احساس، چهار ذکر هواوپونوپونو را تکرار کنید. در این حالت، شما در حال کار کردن با اولوهیت هستید که برای برقراری آرامش، هیچ محدودیتی
aliiiiii1
روزی دکتر هو لِن به من گفت: «وقتی سعی می‌کنیم دیگران را عوض کنیم، خود را درگیر کارمای آن‌ها می‌کنیم و اگر درگیر کارمای آن‌ها شویم، بهای سنگینی پرداخت خواهیم کرد.»
Mahya
در هواوپونوپونو، باوری اساسی وجود دارد و آن این است که اولوهیت وجود دارد، خدایی وجود دارد، در وضعیت صفر وجود دارد که نه‌تنها زنده است، هوشمند است. ممکن است مانند رواقیون بخواهید از واژهٔ «طبیعت» استفاده کنید. وقتی در وضعیت صفر هستید، در خالص‌ترین حالت خود قرار دارید؛ چون شما از منبع حیات هستید و ماهیت منبع، خلوص است.
kianosh
«من» «خودم» را می‌بخشد. «خالق» «برنامه‌ریزی‌ها، محدودیت‌ها، ضعف‌ها، ایگو و ...«مرا می‌بخشد.» «من خودم را می‌بخشد.» فعل بخشیدن به سوم شخص مفرد اشاره دارد (می‌بخشد) چون ما از پاک کردن چیزی صحبت می‌کنیم که در آن گیر کرده‌ایم. وقتی می‌گوییم «من خودم را می‌بخشد»، درواقع، می‌گوییم خالق (یا هر اسمی که به او می‌دهید)، کینه‌ای از شما به دل ندارد. او به شما امتیاز نمی‌دهد، درست و غلط‌هایتان را در دفتر یادداشت نمی‌کند. خالق چنین کاری نمی‌کند. خودتان هستید که این کار را می‌کنید. وقتی به زندگی خود نگاه می‌کنید و می‌گویید «خالق خطاهای مرا می‌بخشد؛ خالق، خود خفیف (ناخودآگاه) مرا می‌بخشد»، آنگاه، شما به عنوان یک خود خفیف، می‌توانید رهایی از گناه، غصه، سرزنش، ندامت یا هر احساس سنگینی که ناشی از محکوم کردن خودتان است را آغاز کنید.
alireza sadidi
برخی دانشمندان می‌گویند: «ما این آزمایش‌ها را انجام داده‌ایم. ما قادر بوده‌ایم فقط دو ثانیه در زمان عقب یا جلو برویم، اما این دو ثانیه، آغاز اثبات ممکن بودن سفر در زمان است.»
aaa
با قرار گرفتن در وضعیت صفر و بدون داده، فرمان‌های حرکت به شما الهام می‌شود. اولوهیت می‌بخشد و می‌خواهد هر داده‌ای را بزداید. این ما هستیم که به داده‌ها می‌چسبیم و خود خفیف فکر می‌کند: «این منم. من اینگونه فکر می‌کردم.»
kianosh

حجم

۱۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد