بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب غلبه بر اهمال کاری | صفحه ۱۹ | طاقچه
کتاب غلبه بر اهمال کاری اثر دنیل والتر

بریده‌هایی از کتاب غلبه بر اهمال کاری

۴٫۲
(۵۳)
یکی دیگر از جنبه‌های مهمی که باید در مسیر موفقیت خود آن را درک کنید این است که پس از مدتی، عدم آسایش برای شما عادی خواهد شد. شما باید با عدم آسایش خود احساس راحتی کنید.
کتاب 1984
وقتی برای کارهایی که انجام می‌دهید ارزش قائل شوید و به یاد داشته باشید که هر عملی، شما را یک قدم به مقصدی که می‌خواهید برسید نزدیک‌تر می‌کند، به سرعت بر اهمال‌کاری غلبه خواهید کرد.
کتاب 1984
وقتی توان ادامه دادن راه را ندارید یا موانعی وجود دارند که جلوی پیشرفت شما را می‌گیرند نیاز به یک تلاش شناختی و ذهنی دارید.
کتاب 1984
موفقیت، تنها فایده پیگیری کردن مداوم اهداف‌تان نیست. با پیگیر بودن اعتماد و احترام دوستان، اعضای خانواده و همکاران‌تان را نیز کسب خواهید کرد.
کتاب 1984
به این فکر کنید که اگر پیگیری همه اهداف خود را به یک عادت تبدیل کنید زندگی شما چگونه خواهد بود.
کتاب 1984
اگر برای انجام کارهایی که ما را به چالش می‌کشند تلاش نکنیم، شکست خوردن غیرممکن می‌شود. بااین‌حال شما در لحظه‌ای که تصمیم می‌گیرید تلاش نکنید، شکست می‌خورید.
کتاب 1984
لیندا این کار را دنبال نکرد به این دلیل که از شکست، طرد شدن و قضاوت شدن می‌ترسید. از نظر او تصمیم‌گیری برای انجام ندادن این کار نوعی اقدام برای محافظت از خودش بود.
کتاب 1984
اگر بخواهیم حواس‌پرتی‌های غیرضروری را از زندگی خود حذف کنیم و کمی بیشتر به تماشای تصویر بزرگ‌تر بپردازیم این کار چشم‌های ما را به این واقعیت باز می‌کند که آن‌چه در تمام مدت انجام داده‌ایم پرهیز از انجام کاری است که برای رسیدن به اهداف‌مان لازم است.
کتاب 1984
موانع روان‌شناختی مکانیسم‌های ناخودآگاه و درونی هستند که مانع موفقیت ما می‌شوند. آن‌ها در درون ما هستند اما مانع از انجام اقدامات بیرونی توسط ما می‌شوند و عبارتند از: - نداشتن خودآگاهی - کمال‌گرایی به دلیل ناامنی - تنبلی و نداشتن انضباط - ترس از شکست، طرد شدن و قضاوت شدن
کتاب 1984
این روزها حواس‌پرتی‌ها و وسوسه‌ها بسیار زیاد شده‌اند، از تلفن‌های هوشمند گرفته تا نتفلیکس و بازی‌های کامپیوتری، همیشه فعالیتی جذاب‌تر از کار کردن وجود دارد.
کتاب 1984

حجم

۱۰۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱۰۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان