دانلود کتاب صوتی اقتصاد احساس با صدای مهسا نوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اقتصاد احساس اثر رولند تی راست

دانلود و خرید کتاب صوتی اقتصاد احساس

معرفی کتاب صوتی اقتصاد احساس

کتاب صوتی اقتصاد احساس نوشتهٔ رولند تی راست و مینگ هوی هوانگ و ترجمهٔ سیدمهدی جلالی و یاسر نثاری است. گویندگی این کتاب صوتی را مهسا نوری انجام داده و انتشارات ادیبان روز آن را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد هوش مصنوعی در مسیر خلق عصر همدلی.

درباره کتاب صوتی اقتصاد احساس

هوش مصنوعی تغییراتی اساسی در دنیا ایجاد کرده و بسیاری از توانایی‌هایی را که تنها ویژهٔ انسان بوده، در دست گرفته و پیش می‌رود، اما این ابتدای راه است. هوش مصنوعی با احاطهٔ بیشتر، منجر به ایجاد عصر جدیدی از اقتصاد خواهد شد که می‌توان نام آن را «اقتصاد احساس» گذاشت. شکل‌گیری اقتصاد جدید به‌دلیل پیشتازی هوش مصنوعی و توانمندشدن روزافزون آن است؛ چراکه فضای اشتغال، آموزش، سیاست، حکمرانی و حتی حدود اخلاقی را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داده و تغییر می‌دهد. در این فضا هوش مصنوعی انجام بیشتر کارهای فکری را بر عهده خواهد داشت و توان فیزیکی و فکری انسان را زائد می‌کند. در این هنگام و با این تفاسیر، چه اتفاقی برای انسان و ارزش اقتصادی که تولید می‌کند، رخ خواهد داد؟ این سؤال و سؤالات مشابه، ذهن بسیاری از اندیشمندان و فعالان اقتصادی و نیروی کار را به خود مشغول کرده و همگی را به فکر فرو برده است. کتاب صوتی اقتصاد احساس به همین موضوع پرداخته است. «اقتصاد احساس» کتابی است که چارچوبی قابل‌فهم از آیندهٔ اقتصادی ارائه می‌کند. این کتاب با یک مفهوم‌سازی ساده اما قدرتمند نشان می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی وظایف فکری را بر عهده خواهد گرفت و انسان‌ها را به‌سمت تمرکز بر روابط بین فردی سوق می‌دهد؛ در واقع این کتاب نقشهٔ راه عملی برای درک دقیق فرصت‌ها و تهدیدهای بالقوهٔ رشد هوش مصنوعی در مناسبات اقتصادی و اجتماعی ارائه کرده است.

شنیدن کتاب صوتی اقتصاد احساس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ هوش مصنوعی و آثار آن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی اقتصاد احساس

«با نگاهی به صد سال گذشته، شاهد اقتصادی در کشورهای توسعه‌یافته خواهیم بود که با اقتصاد امروزی تفاوت زیادی دارد. در آن زمان، اقتصاد بر بخش‌هایی مثل تولید، کشاورزی و معدن استوار بود. این همان اقتصاد فیزیکی است. با ظهور اقتصاد تفکر، خیلی از کسانی که در اقتصاد فیزیکی شکوفا شده بودند، کنار گذاشته شدند و عقب ماندند. اما آیا امکان بازگشت به آن روزها وجود دارد؟ در ابتدا باید بدانیم اقتصاد چیست و چگونه تکامل پیدا می‌کند؟ اقتصاد یعنی چگونگی تولید و مصرف کالاها و خدمات. تولید این کالاها و خدمات به درون‌داد منابعی مثل نیروهای کار غیرماهر یا ماهر و اقلام سرمایه‌‌ای مثل ماشین‌آلات، فناوری اطلاعات یا هوش مصنوعی نیاز دارد. این که آیا از نیروی کار یا ماشین‌آلات یعنی فناوری، بیشتر استفاده کنیم و اینکه از کدوم نوع نیروی کار یا ماشین‌آلات به‌عنوان درون‌داد تولید استفاده کنیم، تعیین‌کننده‌ی نوع اقتصاد ماست؛ یک اقتصاد با پیشرفت در فناوری یعنی تمایل به حرکت از فناوری‌های تولیدی به فناوری‌های اطلاعاتی و هوش مصنوعی تکامل می‌یابد.

اقتصاد فیزیکی اقتصادی است که در اواسط قرن نوزدهم حکم‌فرما بود و انقلاب‌های صنعتی اول و دوم را در بر داشت که با ظهور ماشین‌آلات ایجاد شدند و در آن‌ها تولید نقش اصلی را ایفا می‌کرد. با اینکه سال‌های زیادی از آن دوران گذشته، اما هنوز خیلی از مردم، پیشرفته‌ترین اقتصادها را تحت عنوان صنعتی یاد می‌کنند. اگرچه امروزه پیشرفته‌ترین بخش‌های اقتصاد از صنعتی بودن، فراتر رفته است. در اقتصاد فیزیکی، اشتغال و دستمزد بیشتر به وظایف مکانیکی مثل بازرسی تجهیزات یا مواد، انجام فعالیت‌های فیزیکی عمومی و تعمیر و نگه‌داری تجهیزات مربوط می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۶۷۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۶۷۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۵۰۰
تومان