نظرات درباره کتاب صوتی راهنمای مردن با گیاهان دارویی و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب صوتی راهنمای مردن با گیاهان دارویی اثر عطیه عطارزاده

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی راهنمای مردن با گیاهان دارویی

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۶۹۹ رأی
۳٫۴
(۶۹۹)
bud
کمی دلمرده قلم زیبا خوانش عالی 🌬🌿
Fateme.m
روایت روندی روان اما آهسته دارد. در این کتاب چندین بار اسم کتاب های دیگر را آورده و بر چندتای دیگر تاکید دارد؛همچنین انتظار جملات قصار و معروف از صاحبان این کتاب ها رو باید داشت. حس میکنم نویسنده این کتاب با تاثیر از کتاب بوف کور و اندکی تاثیر پذیری از نوع روایت های عباس معرفی نگاشته باشد.
گلنوش
کتاب موضوع جالبی داشت ولی فقط کمی گوینده از این جذابیت کم میکرد، یعنی صوت، حس خاصی را به مخاطب منتقل نمیکرد.
shayan shadanpour
عالی بود
Sarah
روند آرام و پر از جزئیات، صدای نگار جواهریان بهترین انتخاب برای روایت این داستان بود.
سمن
تا آخرش رو گوش دادم. گویندگی عالی بود. اگر دوست دارید دیوونه بشید، حتما گوش بدید. موضوع خاصی دارد. نوشتار کتاب رو دوست داشتم.
محمدامین
یک رمان متفاوت و دوست داشتنی.اصلا فکر نمیکردم اثر اول این نویسنده باشد البته که صدا و لحن سرد خانم جواهریان به تهلیق داستان اضافه میکرد کتاب را یه کله گوش کردم و واقعا لذت بردم ارزش شنیدن دارد!
afrz
ریتم کشش دار داستان خیلی خوب بود. توصیفات از زبان یک دختر نابینا باعث شده بود فضای داستان رو بشه بصورت بصری هم تصور کرد. ممنون از طاقچه که در بینهایت اضافه کرد
mojgan1395
من نسخه الکترونیکی کتاب را شروع کردم به خواندن . تا فصل سوم پیش رفتم و رها کردم. چشمم افتاد به نسخه صوتی و خریدم. انصافا کتاب صوتی اش خوب بود. یعنی خانم جواهریان بقدری خوب کتاب را خواند که من تا به آخر کتاب را گوش دادم. هر چند از کتاب خوشم نیامد و افسرده و دلسرد شدم. امتیاز هم فقط به خوانش خانم جواهریان دادم.
آتنا
شوری سبزه ولی
faxtemeh
به آخر داستان که رسیدم از تعجب شاخ درآوردم! ولی صدای نگار جواهریان عالی بود؛ کاش کتابای بیشتری بخونه برامون❣️🥹
aylin
اسم کتاب رو دوست نداشتم و غلط اندازه.یه جورایی دلیل اصلی اینکه این کتاب رو تصمیم گرفتم گوش کنم صدای خانم جواهریان بود و واقعا بعد از شنیدن چند فصل از کتاب بسیار زیاد به کتاب علاقمند شدم.
کاربر 7244844
مطابق سلیقه من نبود.
mahya jalali
شاید اگه نسخه ی متنی رو می‌خوندم نمی‌تونستم تا انتها ادامه بدم ولی خوانش خانم جواهریان بی نظیر بود، یه جوری که انگار اگه قرار باشه از روی این کتاب فیلم بسازن بهترین گزینه برای بازی جای کاراکتر اصلی خود خانم جواهریان هست، واقعا انتخاب ایشون برای نسخه صوتی انتخاب هوشمندانه ای بوده کتاب برای همه مناسب نیست! اگر دنبال داستان های پرفراز و نشیب و چالشی هستید که خیلی درگیرتون کنه این کتاب مناسب نیست براتون چون ریتم کندی داره و پر از توصیف هست و اتفاق خاصی نمیفته سراسر داستان اما اگه دنبال کتابی هستید که شب ها بتونید قبل خواب گوش بدید یا تو سکوت ظهر چشماتونو ببندید و ازش لذت ببرید صدای نگار جواهریان دقیقا همچین چیزیه.
tahoor
کتاب خاصی بود برام. مطمئنا متنش رو نمیتونستم‌ بخونم و صدای خانم جواهریان خاص ترش کرد که مجاب به خوندن بشم. سبک کتاب کاملا سلیقه ای هست و احتمالا خیلی ها ازش خوششون نیاد. اما من از فضای غالب، تعریف ریز و خاص گیاهان دارویی و خاصیت هرکدوم لذت بردم.
Hesam Seyfan
نه خوب نه بد من خوشم نیامد
کاربر ۳۷۴۵۰۴۲
کتاب از زبان دختری روایت می شه که در پنج سالگیش به علت فرورفتن بوته عاقرقرحای سفید در چشمانش نابینا می شه و هفده سال از نابینا شدنش می گذره. این دختر با مادرش زندگی میکنه و این دو با فروش داروهایی که با برخی گیاهان درست می کنن درآمدی به دست میارن. در کتاب جزئیات خیلی ریز و دقیق توصیف شدن که باعث میشه که خواننده بتونه خیلی دقیق و جامع تصوشون کنه. از طرفی باعث میشه تا فرد بتونه بیشتر افراد نابینا رو درک کنه و از دریچه نگاهشون به برخی چیزها نگه کنه. گویندگی خانم جواهریان خیلی خوب بود و کاملا به موقع مکث می کردند و با احساس کلمات را ادا می کردن و لحنشون و صداشون هم متناسب با متن کتاب بود. به نظرم برخی از ویژگی های مثبت کتاب، پرداختن به جزئیات و دقیق توصیف کردن و دادن اطلاعاتی به خواننده در مورد گیاهان دارویی و ابوعلی سینا و ... ( که البته از صحت و درستی اطلاعات آورده شده در کتاب اطلاعی ندارم) و اشاره به برخی کتاب های بسیار معروف مثل برادران کارمازوف و مادام بوواری و ... باشه که ممکنه با این کار شنونده رو ترغیب به خوندن اونها بکنه، هستن. برخی از ویژگی های منفی کتاب از نظرم یکنواخت بودن روند کتاب بود و به نظرم از نظر محتوایی ضعیف بود و برام خیلی جذاب نبود و در کل کتاب برام عجیب بود روند کتاب طوری بود که خط مستقیمی نداشت و دائم از جایی به جای دیگه میرفت. این کتاب رو به افراد زیر 16 سال توصیه نمیکنم چون به نظرم ممکنه کتاب تاثیر خوبی روی افکارشون نذاره مخصوصا بخش های انتهایی کتاب. به افرادی که به دنبال کتاب پرهیجان و جذاب باشند هم توصیه نمیکنم. کتاب پایان خیلی تلخی داشت و اصلا دوست نداشتم. به نظرم دختر در مرگ مادرش مقصر بوده چون بعضی چیزهایی رو که میدونسته براش خوب نیستن رو انجام میداده و روند فوت کردن مادرش رو خیلی تندتر کرده و این قسمت کتاب خیلی حس بدی بهم داد که با مادرش چنین رفتاری کرد؛ مادری که آنقدر با مهربانی و عطوفت باهاش رفتار میکرد و کمکش می کرد.#چالش_کتابخوانی_۱۴۰۳
کاربر ۴۹۲۱۹۱۱
فقط کافیست ببینم تنم از من چه میخواهد...
Alirezaxare
یک داستان ایرانی دلنشین با فضاسازی جذاب و قوی، بدون دیالوگ های کلیشه ای که در داستان های معاصر بسیار زننده هستن
کاربر 4406043
سلام دیدکلی من ازکتاب این بود که بسیار تاریک ودلسرد کننده وغم انگیز بود اما خوانش خانم جواهریان بسیارحرفه ای وجذاب بود درکل توصیه نمی کنم

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۴۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۴۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۱,۰۰۰
تومان