نظرات درباره کتاب صوتی راهنمای مردن با گیاهان دارویی و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۱۳ | طاقچه
کتاب صوتی راهنمای مردن با گیاهان دارویی اثر عطیه عطارزاده

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی راهنمای مردن با گیاهان دارویی

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۶۹۹ رأی
۳٫۴
(۶۹۹)
مایدا
خواندن خانم جواهریان زیباست اما کتابی بسیار سیاه است ، اصلا پیشنهاد نمیکنم بخوانید
مامانِ کتابخون
تا پرده چهارم گوش دادم ، صدای راوی عالی بود، ولی داستان روند کند و افسرده کننده ای داشت، از ادامه دادنش منصرف شدم، ترجسح میدم کتابهای امیدبخش بخونم
کاربر 1410888
واقعا کتاب خیلی جالبی بود گویندگی عالی ۱۰/۱۰ متن هم بسیار جذاب و گیرا بود فقط تم افسرده کننده و دیوانگی داشت که جذاب تر هم شده بود👌😍
shamim
من خیلی دوستش داشتم مرسی که کتابهای صوتی رو‌ به بی نهایت اضافه کردین
راحله
قشنگ بود .از طاقچه ممنونم که کتاب های صوتی به بینهایت اضافه کرد
MaaM
خوانش خانم جواهریان خیلی خوب بود. اما خب از خودکتاب نتونستم اونجوری که باید لذت ببرم.خیلی جاها درک نمیکردم تخیل شخصیت هست یا واقعیت.
محمدامین
بعید میدونم کتاب به تنهایی جذاب باشه خیلی، ولی خب در کل بخاطر خوندن کتاب، کتاب قابل تحملیه، فقط باید خیلی با دقت گوش کنید چون داستان کتاب به اندازه‌ی کافی کشش نداره ولی توصیفش عالیه! تا پرده‌ی ۱۶ ام شنیدم و این نظرم بود.
نازیلا
خیلی عالی بود
F.G
حال و هوای خیلی عجیب و غریبی داشت و آخرش هم عجیب و یه کم گنگ بود و اینو دوست داشتم. نگاه از طریق چشم های دختر قصه به دنیا تجربه ی جالبی بود.
مهدی خوش طبخ
مزخرف کل دیالگشو جمع کنی ۵ دقیقه نمیشه همش توصیف حالم بهم خورد
کاربر 4052791
بعضی قسمت‌ها پخش نشد که نشد ولی بالاخره تمامش کردم اوائل کتاب از تصویری که نویسنده از یک دختر نابینا برایم خلق کرده بود واقعا لذت بردم اما… از پرده بیستم شاید کتاب برایم غیرقابل درک شد بیرحمانه و مشمئز کننده و البته دیگر حتی باور‌پذیر هم نبود . این حجم از قساوت که از دختری نسبت به مادرش سربزند برایم بسیار آزار دهنده بود تا جایی که اغلب قسمت‌ها را رد کردم و گوش ندادم.
Marziyeh
گویندگی که عالی بود، البته من رو دور ۱.۲ گوش کردم. داستان جالبه، اطلاعات خوبی داره. کتابهای خوبی معرفی میکنه. اینکه هر انسانی با یه جرقه، یه اشاره، متوجه میشه که تو چه شرایطی هست و تصمیم به تغییرش میکنه فقط یه سوال، مادرش همون جوری مومیایی موند؟؟؟؟
💕Fati💕
چه کتاب مسخره ای فقط برا اینکه خرید بشه این عنوان رو گذاشتید برای کتاب ؟! کاملاً بی ربط بود با متن!!!
فرشته شادی
داستان کتاب رو اصلا دوست نداشتم....بسیار سورئال و مشمئزکننده هست.
خانم وانیلی
این کتاب به شدت روند کند و کسل کننده ای داره و فضاشم به شدت داره فقط گویندگی نگار جواهریان اجازه میده تا آخر گوشش بدی نمیدونم چرا میگن این کتاب قشنگه درباره دختر کوریه که با مامانش عطاری دارن و سرگذشت شون و اینکه چطور ب اینجا رسیدن رو میگه بد نبود ولی الانم ب زور دارم گوش میدم
یکتا
من که اصلا خوشم‌نیومد
tasniim :)
نسبت به کتاب هایی که خوندم، مخصوصا رمان های ایرانی به نظرم اصلا کتاب جذابی نبود. بیان هستی از دید یک نابینا که در حصر خانگیست و ناملایمات دنیا او و مادرش را به دو انسان دلمرده و خشک و سرد و پژمرده تبدیل کرده. اگه کتابخون نیستین و اطلاعاتی راجع به وقایع کتاب های مشهور ندارین باز هم کمتر براتون جذاب میشه چون تو این رمان زیاد به کتاب های دیگه اشاره میکنه و همین میتونه واسه کسی که اونا رو قبلا خونده جذاب باشه. در کل کتاب منفی ای بود دوسش نداشتم و توصیه ش هم نمیکنم .
کاربر ۵۶۸۶۳۶۴
من دوستش داشتم، هرچند نفهمیدم تهش چی شد؟ دختره میمیره؟
خانوم ارل گری
توصیف و فضا سازی خوب بود. خیلی جاها کتاب یکنواخت و خسته کننده میشد. در کل میتونم بگم داستان بی محتوا و مریضی بود که بیشتر به نوشته های یک فرد اسکیزوفرنیک میخورد تا یک فرد نابینا. نظر شخصی من اینه که نویسنده با تقلید سطحی از صادق هدایت سعی کرده نوشته هاش رو از حالت رئال به سورئال تبدیل کنه. ولی نتونسته اون کشش و غافلگیری رو به نوشته اش بده.
HaИa.m
منی که با یک فرد اسکیزوفرنیک زندگی کردم، این حرفتونو تکذیب میکنم. اما موافقم که گه‌گداری در داستان، به خیال پردازی ها و شاید توهم های گذرای شخصیت اصلی داستان اشاره میشد.
setayesh sarkohki
جهان پیش از اینکه اتفاق بیافتد اتفاق افتاده..... بوی خون و نعنا و گیاهان دارویی بینی ام را قلقلک میدهد هنوز صدای گربه ها ، شیخ و سردار در سرم غوطه ور هستند لمس کتاب ها و تجسم گل عاقرقرحا تصور مادر اااخ از این نویسنده توصیه میکنم نه تنها این کتاب را بخوانید بلکه یادداشت برداری کنید به عالمی دیگر سفر میکنید و سر انجام، من کتاب را فتح کردم....🥺🌱🤍

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۴۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۴۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۱,۰۰۰
تومان