نظرات درباره کتاب صوتی چشم هایت و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی چشم هایت اثر سیر سدریک

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی چشم هایت

نویسنده:سیر سدریک
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۵۴ رأی
۴٫۰
(۵۴)
مینا
کتاب مهیج خوبی بود ،از همه بهتر صدای راوی آرمان سلطان زاده ، واقعا چقدر شما با استعداد و عالی هستید موفق باشید
Hosna
داستان طوری بود که انگار نویسنده در طول نوشتن داستان اصلا به آخرش فکر نکرده، اواخر داستان همه چی بی ربط بهم متصل شد! با این حال از شنیدنش لذت بردم.
Farshad Prota
برای کسایی که ژانر وحشت و دوست دارن خوبه، داستان پیچیدگی خوبی داره، در کل به نظرم از معدود کتابهایی هست ک اگه فیلمش و بسازن جذاب تره تا خود کتاب
مهسا
صدای آقای سلطان زاده عالیه، جذابیت کتاب را صد برابر کرده، داستان جذاب، معمایی و با تم جنایی دارد. پایان داستان هم اصلا برای من قابل حدس نبود. پیشنهاد میکنم گوش کنید و لذت ببرید.
کاربر ۳۲۲۰۸۵۷
کتابی بسیار مفید است در ژانر وحشت توصیه میکنیم بخوانید
حنا
متن، گویندگی و موسیقی خوب، دست به دست هم دادن که این کتاب حس هیجان جالبی رو به مخاطب منتقل کنه. کشش داستان خوب بود و فصل های پایانی جذابیت بیشتری دارن.
the clown
یکی از بهترین تجربه های کتاب صوتی که تابحال داشتم بودش این کتاب ، داستان فوق العاده جذاب و دلهره آور هستش و ریتم خوبی داره و هیچ جای کتاب حوصلتون رو سر نمی بره. اجرای خوب در کنار موسیقی های مناسب با حال و هوای کتاب در کنار هم یک مجموعه خاص رو بوجود میاره.
Mahdi
واقعا کتاب جذابی بود از ابتدا تا انتها
کاربر 5166653
کتابی خیلی خیلی جذاب عالی با صدای استاد سلطانی معرکه بود ممنون از طاقچه
کاربر 7278689
خیلی زیبا و گیرا بود
مملی
داستان بسیار گیرا و جذابی داره توی ژانر معمایی و رازآلود، راوی هم خیلی خوبه تنها مشکل من این هست که فقط یه راوی داره که جای تمام کاراکترها صحبت می‌کنه و یکم گیج کننده هست.
کاربر 3189784
جدای از خوانش بی نظیر اقای سلطانزاده ک هرچقدر ازش تعریف کنم کمه، داستان خط سیر جالب و گیرایی داره و لحظه هایی میسازه ک ادم نفسش رو حبس کنه در کل میشه گفت در زمان تموم شدن کتاب حس رضایت درون ادم وجود داره
کاربر ۵۶۸۱۳۷۳
کتاب عالی بود و روند فوق العاده هیجان انگیزی داشت ازش لذت بردم و حسابی هیجان زده ام کردم. ولی صادقانه بگم پایانش رو اصلا دوست نداشتم و حسابی توی ذوقم خورد. البته این سلیقه منه. شاید شما دوست داشته باشید.
AS4438
داستانی مهیج و دلهره آور، من این ژانر کتابها را نمیخوانم ولی استاد سلطان زاده با زیبائی هرچه تمامتر متن را به اجرا درآورد، پایان داستان بازبود ولی بحدی زیبا وجالب بود که هرکسی میتواند پایان فرضی خود را داشته باشد، توضیح اضافی باعث خراب شدن اندیشه ها میشود فقط بخوانید.
y_t
کتاب جذاب که باید مثل تیکه ها پازل کنار هم بذاریش تا در انتها متوجه واقعیت داستان بشی گویندگی عالی داستانی ترکیب تخیل و واقعیت که بهش خیالی دلستان کمرنگ تره
pani
یه کتاب تخیلی بود که یه جاهایی از شدت تخیل شبیه فیلم هندی میشد
arefe
بعد از‌مدتها کتابی رو شنیدم‌که نمیتونستم از شنیدنش‌دست بردارم...ازینکه بعضی قسمت ها واقعا ترس رو بهم‌القا میکرد و استرسی‌ ک شخصیت های کتاب دریافت‌میکردن رو‌میشد به خوبی درک کرد واقعا لذت میبردم... از ابتدای کتاب هیچ‌جوره نمیشد بعدش رو حدس زد و همیشه شگفت زده میشدم... و پایانش‌نه باز بود و نه لوس‌بهترین پایانی‌که میشه برای این‌سبک‌رمان‌ها داشت رو بهمون میده...
بهار
آقای سلطان زاده بی نظیر هستن، کتاب در ژانر وحشت بود و من دوست داشتم
Hossein moein
عالی عالی عالی
noroozi
عالی و بسیار جذاب👏👏ممنونم از طاقچه👌👌

زمان

۱۲ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۰۰۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۱۰۰۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۴,۰۰۰
۷۲,۸۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد