نظرات درباره کتاب صوتی جاسوس و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی جاسوس اثر پائولو کوئیلو

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی جاسوس

انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۰ رأی
۳٫۷
(۳۰)
Mehdi Kazemi
کتاب در خصوص زندگی ماتاهاری، رقاص معروف و از پیشروان رقص اروتیک به سبک شرق دور در قرن بیستم هست که به جاسوسی برای آلمانها در خلال جنگ جهانی اول علیه فرانسه متهم و اعدام میگردد. کتابهای دیگری که بیشتر جنبه تحقیقی درباره زندگی ماتاهاری باشه موجود هست ولی مطمین نیستم به فارسی ترجمه شده باشه. در کل داستان به زندگی این زن اغوا گر در آن سالها اشاره داره و با قلم توانای کوئلیو همراه شده و خوندنش رو به کسانی که علاقه ای به بیوگرافی در خصوص افرادی که شایعات و افسانه ها در خصوص زندگیشون زیاده و قربانی همین زندگی پر حاشیه خودشون میشوند، میشه توصیه کرد. ساختار روایی خطی و زیباست .
book worm
چقدر خوب توصیف کردید کتاب رو 👌،میرم که بگیرمش
کاربر 7370448
کتابی براثر واقعیت سیاست کثیف و افراد بی‌گناهی که بازیچه ی سیاست میشوند...
Motahhare
از این کتاب دانستم که چقدر حد و مرز داشتن برای یک انسان زیباست و چقدر او را آرام تر، امن تر و در امان تر نگه می دارد.
bahar
من خیلی دوست داشتم. موضوع جالبی داشت در حدیکه بعد از گوش دادنش یکی دوساعتی رو صرف جستجو درباره شخصیت اصلی کردم و جالب بود. جالبتر اینکه داستانش خیلی رازآلود باقی مونده بعد از اینهمه سال... جالب بود
محمدحسین
داستان زنی که بهش تهمت جاسوس دوجانبه میزنن و به گفته نویسنده از داستان واقعی الهام گرفته شده با صدای گویندگان بسیار عالی ... اما داستان واسه من آنچنان جذاب نبود امیدوارم بقیه بهتر از من از شنیدنش لذت ببرن
saeedeh
این کتاب راجع به زندگی یک زن و اتهام جاسوسی که به او وارد شد در زمان جنگ جهانی اول است. ماجرا از لحظه اول من و میخکوب کرد و تا انتها با علاقه به گوش دادن ادامه دادم. بخصوص با توجه به گویش بسیار زیبا و دلنشین گوینده ی گرامی. شیوه زندگی این خانم و شغلش شاید با عقاید ما مغایر باشه اما در سیر داستان که قرار بگیریم مسائل دیگه ای از جمله موقعیت این زن در اجتماع و بخصوص رفتار اطرافیانش در زمان مواجهه‌ با مشکلش ذهن و درگیر می‌کنند.
ملیکا بشیری خوشرفتار
بی شک کتاب زیبایی بود با قلمی شیوا؛ توصیه به افرادی که علاقمند به بیوگرافی افراد معروف دارند. میان داستان بی شک جملات و مثالهای خیلی زیبایی بیان شد که مطمئنا تا مدتها در ذهن باقی میماند.
کاربر ۱۳۹۱۷۷۳
داستان شنونده را به دنبال خودش می کشاند لکن تضاد های شخصیتی ماتاهاری سردرگم کننده است . به نظر من ارزش شنیدن دارد .
AS4438
فوق العاده، عالی،شنیدنی وخواندنی، داستان رقاصه ای که به گناه نکرده مجرم واعدام شد، با شنیدن یا خواندنش حتمن لذت خواهیدبرد،سپاس ازناشروطاقچه همچنین گویندگان ،موسیقی هم فوق العاده زیبا بود.
Hanieh Mohamadi
شجاعت، تفاوت و ریسک پذیری رو تو زندگی این آدم کاملا میشه حس کرد و از نظر من کسی که تو دنیای آدمای شبیه به هم جرات متفاوت زندگی کردن رو داره حتی اگه سرانجام خوبی نداشته باشه این زندگی رو برده و قابل تحسینه.
کاربر ۳۶۸۰۲۲۱
قلم خوب این نویسنده در کنار موضوع واقعی و جالب ،همچنین ترجمه خوب ، یکی از بهترین کتاب های رمان رو پدید آورده ، به راحتی میتونید لحظه به لحظه با ماتاهاری هم قدم بشید
nafiseh samsamifard
راوی فوق‌العاده و داستانی با گیرایی بالا
مترجم بهادر قریشی
چه رسمی داری ای دوره زمانه ، که هر روزت یه جا عاشق کشونه، واقعا محشره و جالب اینجاست من هم کتابش را خریدم و هم کتاب صوتی اش را خریدم، و وقتی کتابخوان میخواند ،من براحتی فقط ورق میزدم و لذت ویژه ای داره ، امتحان کنید و لذت ببرید.
ata
موسیقی خیلی نامرتبط با موضوع کتاب
Maliheh Karimi
داستان خوبی بود، ولی موسیقی متن به نظرم اصلا خوب انتخاب نشده بود و به متن اصلا نمی‌آمد و واقعا برایم آزار دهنده بود.

زمان

۴ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۰۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۲۰۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد