نظرات درباره کتاب صوتی خواهران کوچک ایلوریا و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی خواهران کوچک ایلوریا اثر استیون کینگ

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی خواهران کوچک ایلوریا

نویسنده:استیون کینگ
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۳.۷از ۹ رأی
۳٫۷
(۹)
Hosein
مزخرف و حوصله سربر این دومین کتابیه که از استفن کینگ میخونم(درواقع گوش میدم) اولیش بیماری به نام ان در همین طاقچه و دومیش خواهران کوچک ایلوریا و بخوام صادق باشم جفتشون حوصله سر‌بر و بدون هیچ جذابیت خاصی بودن برام استفن کینگ نویسنده فوق‌العاده بزرگیه و من اکثر فیلمای اقتباس شدش رو دیدم و لذت بردم ولی نمیدونم چرا با این دو رمان اصلا حال نکردم شاید هم دلیلش روایت یکنواخت و معمولی داستان توسط راویه درهرحال بنظر من اگر قصد خرید دارید اصلا نخرید ولی اگر بی‌نهایت دارید یکمشو گوش کنید و اگر حال کردید تا آخرشو گوش بدید امیدوارم رمان بعدیِ استاد کینگ جذبم کنه
جواد پناه
ژانر کتاب تخیلی و سبکش شبیه بقیه ی آثار استفن کینگ ارزش شنیدن دارد گوینده هم خوب اجرایش کرد
Bahar Kn
توی ژانر خودش کتاب خوبی بود. من انتظار داستان طولانی تری داشتم . نسبت به چیزی که فکر‌میکردم اتفاقات خیلی کمی افتاد توی کتاب. یعنی کل کتاب درمورد یه اتفاق بود و به این شکل نبود که یه دوره ی طولانی مدت رو توضیح بده که البته توی توضیحاتش هم نوشته بود که این کتاب پیش درآمد یه مجموعه کتابه ولی من توجهی بهش نکرده بودم. احتمالا اگر بتونم ادامش روهم میخونم. اگرچه کاملا متوجه نشدم کتاب های بعدی درمورد چی قراره باشن ولی قلم نویسنده و توضیحاتش و توجهش به جزییات رو دوست داشتم.
کاربر ۱۲۵۱۱۶۸
در کل کتاب بسیار خوبی بود با فضا سازی عالی و حس ابهامی که در سراسر داستان وجود داشت. یک مقدار ترجمه به صورت خام بود و قسمت هایی از داستان هم انگار کامل نبود. گویندگی خیلی خوب بود.
خاک‌پای‌دوست‌داران‌خدا
چرا انقدر جلدش ترسناکه الان اگه یه بچه اتفاقی اینو ببینه بترسه کی مسئوله؟!!!
Mahtab M.S
😐😐😐
parsa
عمه من ‌

زمان

۳ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۵۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۵۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد