نظرات درباره کتاب صوتی درمان شوپنهاور و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب صوتی درمان شوپنهاور اثر اروین  د. یالوم

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی درمان شوپنهاور

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۹۶ رأی
۴٫۰
(۱۹۶)
Mahya
کتاب زیبایی بود و بسیار زیبا خوانده شده بود در کل کتاب های اروین یالوم یادآوری میکنه که خیلی از ماها که فکر میکنیم همه ی کمکهایی که قراره روان درمانگر به ما بکنه رو خودمون بهتر بلدیم ، در واقع نیاز مبرم به کمک درمانگر داریم و بهتره مقاومت نکنیم
کاربر ۶۶۲۳۴۶۷
کتابهای زیادی از "یالوم" نویسنده و روان درمانگر توانا خوندم. این کتاب بر خلاف سایر کتابهایش مثل "وقتی نیچه گریست" ،" دروغگویی روی مبل" گیرا و جذاب نبود. داستان کتاب در مورد یک گروه روان درمانی هست و اظهارات و مشکلات افراد حاضر در گروه. به نظرم خسته کننده بود ، مدام فقط افراد حرفهای عادی و مشکلاتشون میگفتن و اینقد اسم شوپنهارو از زبان "فیلیپ" تکرار شده که حساسیت ایجاد میکرد. در مجموع چندان جذابیتی نداشت و فقط چون نمیخواستم نیمه رها کنم ادامه دادم. گویندگی و موسیقی متن خوب بود
مژگان ربانی
از مطالعه این کتاب خیلی لذت بردم قسمت هایی که مربوط به جلسات روان درمانی بود به شدت منو مشتاق شنیدن ادامه داستان میکرد این کتاب خواننده رو به تفکر وادار میکنه و به نقد خود و کاوش و روانکاوی خود کمک میکنه. اگر به موضوعات روانشناسی و فلسفی علاقمندید حتما این کتاب رو مطالعه کنید.
alireza.b1360
یکی از بهترین کتاب ها در زمینه روانشناسی و فلسفه . از فروید و نیچه تا شوپنهاور و افلاطون مناسب افرادی که دوست دارند با فلسفه آشنایی پیدا کنند یا تلفیق روانشناسی و فلسفه را درک کنند توصیه میشود . افرادی که تاکنون فلسفه هم نخوانده اند میتوانند با این کتاب یا کتاب دنیای سوفی شروع کنند .
AS4438
کتابهای اروین د.یالوم همه بینظیر وسرشاراز روانشناسی وآگاهی دادن است، قهرمان این کتاب شوپنهاور بود، ونکات آموزنده بسیاری ازجمله گذشت وتسلط برافکار داشت، اگرکتابهایش راخوانده باشید، هنگامیکه نیچه گریست، به خیانت ،این کتاب به مراقبه ومرگ، وگذشت وایثار مربوط بود، بینهایت عالی بود وسرشارازنکات آموزنده وفرا گرفتنی، کتاب بعد مسعله اسپینوزاست،گویندگی هم فوق العاده عالی بود.
سین.ب
کتاب های اروین دی یالوم همیشه با نگاه روانشناسانه داستان رو مطرح می کنند.‌ برای کسانی که علاقه ای به مطالعه کتاب های تئوری روانشناسی ندارند، پیشنهاد بسیار خوبی هستن.‌ همیشه در خلال داستان‌ ها کلی نکته ی روانشناسی یاد می گیرم. به نظرم کمک می کنه که مخاطب هوشیار با ابعادی از خود واقعی ش آشنا یا مواجه بشه.
Parisa
کتاب خیلی خوبی بود😊 بهش گوش بدین و لذت ببرین✌🏻 جملات قشنگ زیاد داشت کتاب اما من از این یکی خیلی خوشم اومد " نگران چگونگی هستی نباشیم بلکه در مرحله شگفت زدگی از بودن یعنی همان صِرفِ بودن باقی بمانیم. "
لیلا سالاری
کتاب عالی بود بسیار از شنیدنش لذت بردم ، و آموختم صدای گویندگان عالی بود. از طاقچه سپاسگزارم 🙏💐
کاربر ۲۷۹۴۹۲۹
این کتاب واقعا عالی است و خوندنش رو به همه توصیه می کنم.
سولماز
بی نظیر … لذت بخش بود
melika13
خیلی سخت باهاش خو گرفتم اگه میدونستم کتاب دیگه ای انتخاب میکردم
نفیسه طاهریان
عالی بود داستان روان و جذاب وگویندگی بسیار بی نقص و عالی و بینظیری دارد واقعا لذت بردم و سپاسگزارم🙏👍🌹
tabakhian
به نظرم برای کسی که می خواد آشنا بشه با شخصیت شوپنهاور کتاب خوبیه، نکته مثبت اثر اینکه هم در مورد زندگی نامه شوپنهاور صحبت میکنه و هم نکات مثبت و از همه مهم تر منفی و مورد انتقاد هم در داخل کتاب صحبت میشه برای شخص من حداقل ۳۰ ۴۰ درصد اول کتاب جذب کننده نبود و شانس آوردم که ادامه دادم ولی در ۵۰ درصد دوم کتاب خیلی جذب شدم چون با کاراکتر هایی که در موردشون صحبت میشه بیشتر ارتباط برقرار کردم خود متن کتاب به من کمک کرد با اصول گروه درمانی بیشتر آشنا بشم و قوانین صحبت کردن مستقیم با افراد و مطرح کردن احساسمون به صورت مداوم و دقیق در ذهنم شکل بگیره اندیشه های شوپنهاور هم به من کمک کرد انتظاراتم رو از افراد کم تر بکنم و شفاف تر در مورد ارتباط با دیگران فکر بکنم
Elahe
بخشی از زندگی شوپنهاور و بخشی روان درمانگری
من به دنبال خودم میگردم
در مقابل همه بی خردیها کاستی ها و پلیدی‌های انسان باید گذشت نشان دهیم،و بیاد داشته باشیم هر آنچه که میبینیم در واقع همان بی خردیها کاستی‌ها و پلیدی‌های خود ما محسوب می‌شود کتاب درمان شوپنهاور:جزء یکی از بهترین آثار آقای یالوم هست. از طاقچه بخاطر این کتاب ممنونم. و جا داره از خانم ماندانا قیاسی بخاطر تمام کمکهاشون تشکر کنم. برقرار باشید
مژده
کتابی با ترجمه خوب و گویندگی روان و عالی و داستانی بسیار جذاب و پرکشش
n alaei
کتاب فوق العاده جذاب و آموزنده بود من خیلی ترقیب شدم که در گروه درمانی شرکت کنم. گویندگی عالی و جذاب. حرف نداشت.
Mina
بخش های ابتدائی و معرفی رو از پادکست رواق شنیدم و اینجا کاملش رو گوش دادم. گویندگی خوب و کتاب عالی‌.
علي
کتاب خیلی جذابی بود، گوینده هم بسیار جذاب میخونه، با توجه به تعدد افراد، مطالب قاطی نمیشن. لذت ببرید.
shokooh
محتوای کتاب برای آشنایی با کیفیت جلسات گروه درمانی و هدف آن بسیار خوب است روایت داستان جذاب و گویندگی عالی است. کاملا میتوان با روند داستان همراه شد.

زمان

۱۶ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۹۳۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۹۳۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
۸۴,۰۰۰
۳۰%
تومان