نظرات درباره کتاب صوتی میشل شدن و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صوتی میشل شدن اثر میشل اوباما

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی میشل شدن

نویسنده:میشل اوباما
امتیاز:
۳.۵از ۷۹ رأی
۳٫۵
(۷۹)
mahi
من نتونستم با شخصیت میشل ارتباط برقرار کنم و احساس می کنم زیادی بزرگش کردن کتاب خاصی نیست
عطریاس
جالب بود‌.....
Bahar
کتاب بسیار زیبا، صمیمی، تاثیر گذار و آموزنده از یک انسان شریف
کاربر ۲۰۳۴۴۱۸
کتاب تاثیر گذار و خوبیه ممکنه یکم طولانی و کند به نظر برسه اوایلش ولی هر چقدر که جلو میره روون تر میشه و ادمای بزرگ و تصمیماتشون و سبک زندگیشون رو بیشتر نشون میده در کل به نظرم واقعا ارزش خوندن و حوصله کردن براش رو داره.
کاربر ۱۱۷۸۱۲۹
به نظرم اصلا جالب نبود. من قبل این کتاب فکر میکردم خانم میشل اوباما یه زن بسیار توانمنده و در واقع اوباما به خاطر زنش بود که به اینجاها رسید. ولی بعد خوندن این کتاب نظرم کاملا عوض شد. در واقع این باراک اوباما بود که در کنار پیشرفت خودش، زنش رو با خودش برد بالا، جوری که از یه کارمند معمولی تبدیل شد به کسی که صداشو همه دنیا بشنون.
Maral Pekne
خیلی دوسش داشتم و چقدر باهاش ارتباط برقرار کردم.چقدر میشل به عنوان یه زن واقعیه و چقدر ازش یاد گرفتم.
Farzane Aghel
متن روان و خیلی خوبی داره. کتاب در کل جنبه انگیزشی داره مخصوصا بعضی قسمت ها که درباره ی چالش های مادرهای شاغل صحبت میکنه. تا حد زیادی هم با کاخ سفید و وظایف و چالش های بانوی اول بودن آمریکا آشنا میشیم. در کل به همه و خصوصا خانم ها خوندنش رو توصیه میکنم. ترجمه و لحن گوینده عالی و کاملا مناسب بود.
کاربر ۸۶۶۱۱۰
واقعا عالی و بی نظیر بوذ
simplefunction
کتاب خوبی هست من نسخه چاپی ش از ترجمه علی سلامی رو خوندم که خیلی خوب ترجمه شده بود و تازه وارد بازار شده بود و گران بود رو خوندم. از دوران کودکی میشل شروع می‌کنه تا وقتی که اوباما همسر رییس جمهور میشه. پروسه تبلیغات انتخاباتی تا دوران ریاست جمهوری همسرش و البته چگونگی اداره کردن کاخ سفید و قوانین موجود رو میگه. در لابلای کتاب خیلی به تبعیض نژادی علیه سیاه پوست ها اشاره کرده و اینکه چه اقداماتی انجام شده برای مبارزه با این روند. تو کتاب قدرتمند بودن میشل اوباما بعنوان همسر و مادر و یک زن آمریکایی سیاه پوست پررنگ هست. ارزش یکبار خوندن داره.
Bashir Shadravan
شنیدن خاطرات زنی مثل میشل اوباما لذت بخش است. نگاه از درون به شخصیت باراک اوباما، چگونگی ایفای نقش‌های متفاوت و زندگی از دید اقلیت ها در آمریکا و از همه مهمتر نحوه تربیت و رفتار با فرزندان‌شان از جاذبه‌های کتاب است. ترجمه نسبتن روان و خوب است و کتاب هم به خوبی صوتی شده است. نقطه ضعف کتاب اشتباهات فاحش گوینده در تلفظ بعضی کلمات است که به نظر می‌آید نیاز به ویرایش دارد.
Sarah
کتاب جالبی بود ،با صدای گیرای گوینده
کاربر 2024657
این کتاب عالیه وبرا هر کسی که به توانِ خودش برا تغییر باور داره میتونه راهنمای خوبی باشه .
وفا راشدي
کتاب عالی و مفیدی بود صدای گوینده واقعا عالی بود یکی از مفیدترین هاست
حسین
اسم کتاب خیلی زرده، به قهوه ای میزنه مخصوصا که بدونی بابای این خانواده رسماً مسئول ساخت داعش و نابودی میلیون ها زندگی و خانواده است
: )
برام خیلی جالبه که جنایتکار ترین افراد، روشون میشه خودشون رو به عنوان الگو معرفی میکنند و از موفقیت هاشون حرف میزنند و با انتشار اینجور کتاب ها چهره شون رو تطهیر میکنن، ملتم میخونن و به به چه چه میکنن... این خانم در کنار مردی ایستاده که دستش به خون افراد زیادی آلوده اس و داره حمایتش میکنه... چرا ما باید سرمونو زیر برف کنیم و از شخصیت اینجور افراد الهام بگیریم؟؟ حتی اگر مطالب خوبی هم داشته باشه، بازهم کتاب های خوب بیشتری هست که میشه بجای این خوند و روشون وقت گذاشت
امین شیرمحمدی
همه سیاستمدارا دستشون به خون آلودست..بعدشم دوست عزیز شما از نکات مثبت این خانم استفادن کن نه نکات منفیش همین تمام

زمان

۱۹ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۲۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۲۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد