نظرات درباره کتاب صوتی ۱۹۸۴ و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب صوتی ۱۹۸۴ اثر جورج اورول

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی ۱۹۸۴

نویسنده:جورج اورول
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۶۶۳ رأی
۳٫۹
(۶۶۳)
کاربر ۹۸۴۴۱۸Maede
واقعا عالیه این کتاب و خواندنش رو به همه توصیه می کنم، با اینکه دردناکه!
کاربر mhmd.merikhi
گوینده می‌تونست حس تشویش بیشتری رو به شنونده منتقل کنه. اینطوری هدف کتاب بهتر میسر می‌شد استفاده از موسیقی و افکت‌های صوتی هم می‌تونست خیلی بهتر باشه در راستای همین اهداف (با این همه، اجرای صوتی عالی محسوب می‌شه) . خود کتاب فوق‌العادست و باید در شرایط امروزه این مرز و بوم با دقت خوندش
sajjad
بنظرم یکی از بهترین کتاب هایی که خوندم و خواهم خواند باشه
s.khadivar
رمان کم‌نظیر با گویندگی فوق العاده قیاس کلی 'موضوع و تم کتاب' با شرایط کنونی حاکم بر جامعه، عامل اصلی‌ شوق به خواندن و جذب به تمامی بخش های کتاب تا اخرین صفحه آن است‌.
hurricane
این کتاب در واقع اولین تجربه کتاب صوتی من بود، هرچند با خود کتاب و نویسنده کاملا آشنایی داشتم، باید بگم تجربه بی نظیری بود! ترجمه بسیار روان که واقعا درمورد ایین کتاب مترجم باید متخصص باشه، گویندگی آقای تاج میر فوق العاده دوست داشتنی بود و جذابیتی دوچندان میبخشید به داستان، محتوای کتاب هم که جای صحبت نداره شاهکار جورج اورول هست، از دستش ندید دوستان.
دنیس تیموریان
کتاب بسیار جالبی است و قلم بسیار جذابی دارد.
P.H
نسبت به کتاب مزرعه حیوانات اثر جورج اورول، این کتاب درک و خواندنش سخت تر و جذابیتش کمتر بود ولی در کل ارزش خواندن داره و جملات تامل برانگیز که آدم رو به فکر فرو می بره در کتاب زیاد هست.
Paria
کل مجموعه عالی بود: کتاب، ترجمه، گوینده.
Bari
گویندگی بسیار عالی
معین
واقعا ممنون از طاقچه، عیدمون رو با هدیه هاش خیلی قشنگ تر کرد ⚘⚘⚘⚘⚘ این کتاب صوتی رو قبلا گوش کردم اما یه نسخه دیگش رو که توی طاقچه بود
mm
کد تخفیف20% 20 231 3131
بهار
خیلی خیلی تند خوانش شده ...
تمنا
نخوندمش اما از چکیده اولیه فکر می کنم کتاب خوبی باشه
بهار
این کتابو دوس داشتم گوش بدم..ممنون از طاقچه😍🌻
samina
NEH9VYXVKGR ده درصد تخفیف
zeinab
گوینده واقعا عالی بود ❤️👏🏻
حمیدرضا قرقانی
فاش کننده سیاستی هست که بر جهان حاکم است. البته با کمی مبالغه در دردها، اما هرچه هست آشناست، طوری که وقتی میخواندمش حسش میکردم؛ نه در ذهنم بلکه انگار مرور خاطراتی است که گذشته و قرار است دوباره به سراغم بیاید.
کاربر 7249573
من ترجمه ی اقای احمد کسایی پور که مطمئنا شناس اکثر کتاب خوان ها هست رو پیشنهاد میکنم،اونهم حتما به صورت فیزیکی بخونید چون به نظرم هم از نظر مادی به صرفه تره ، هم ترجمه ی روان و عالی ای داره،از نشر ماهی هم هست!
عرشیا
بسا. زیبا طولانی و بسیار سرگرم کننده و آموزنده حتما بخونید واقعا جز برترین کتاب هاست
مرتضی مختاری
چقدر این کتاب خوبه، چقدر خوب ترجمه شده و چه خوانشی! عالی بود. یه ذره بخش آخر فصل آخر ثقیل بود که چند بار باید گوش بدی بفهمی چی شد.

زمان

۱۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۶۵۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۶۵۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۱,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۴۰%
تومان