نظرات کتاب دوشنبه‌هایی که تو را می‌دیدم
کتاب صوتی دوشنبه‌هایی که تو را می‌دیدم اثر لئا ویازمسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی دوشنبه‌هایی که تو را می‌دیدم

نظرات کاربران

Mo
کتاب خوبیه. ارزش خوانده شدن و یا شنیده شدن رو داره اما به نظرم متن معرفی کتاب، اجحاف در حق این کتابه. داستان عشق پرشور دختری جوان به یک پیره مرد! آدم رو به یاد تیترهای مجله های زرد می ندازه! به نظرم معرفی کتاب رو باید فردی بنویسه که حداقل یک بار کتاب رو خونده باشد و یا شناخت درستی از کتاب داشته باشد!
0r2b80
توصیف درستش چیه
Hassan Motamed
جای زخم جنگ هیچ وقت خوب نمیشه مخصوصا برای یک سرباز عاشق.حتی اگه دهه ها و سالهای بسیار زیادی از اون گذشته باشه.داستانی کوتاه و زیبا در مورد جنگ و عشق و زندگی ....که شنیدنش رو نه یکبار که حداقل برای دوبار توصیه میکنم.متنی یکدست و روان که با گویندگی و اجرایی جذاب که زیبایی داستان را دوچندان کرده است.
Marjif6990
روایت عشق پیرمردی به یک دختر جوان؟ 😐 خیر!!!
ریحانه.د
خیلی لذت بردم .....اینکه چگونه ارتباط بین دو نسل میتوانه عالی باشه، وقتی که بتونیم همدیگه رو درک کنیم....و اینکه همیشه خودمون باشیم و از تنهایی نترسیم، هم فرکانسها همدیگرو پیدا میکنن....به نظرم سن جناب عمرانی باعث گویش زیباتر پدربزرگ بود.
s.h
بنظرم اصلا جالب نبود
mobina
اگر نوجوان هستید، کتاب خوبیه.
Mohamad shahbazi
داستانی با ریتم آرام که با احساسات انسانی سروکار دارد. تقابل نوجوانی با پیری کشمکش احساسی جالبی در داستان ایجاد کرده و باعث شده شاهد تعلیق خوبی در روایت داستان باشیم. هرچند یه جاهایی ریتم آرام داستان با صدای علی عمرانی میتونه واقعا خسته کننده باشه.
tahereh.rafat
کتاب عالی بود. اما خوانش اقای عمرانی بی نظیررررر. واقعا لذت بردم. یکی از بهترین هایی بود که گوش کردم
Behnaz Seyedahmadi
خیلی خیلی خیلی معمولی بود! شخصیتها خوب پرداخته و ترسیم نشده بودند. خیلی از رمان‌های عاشقانه ( اصطلاحا زرد) ای که دوران نوجوانی و از نویسنده های خیلی جوان و بعضا نوجوان داخلی میخوندم، بهتر از این کتاب بودند
nedi999b
پایانش تلخ و شیرین با همه🫠 نویسنده خیلی خوب تونسته یکاری کنه ک بتونین تصویر سازی کنید در کل کتاب سرگرم کننده و خوبیه

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد