نظرات کتاب دعا برای ربوده شدگان
کتاب صوتی دعا برای ربوده شدگان اثر جنیفر کلمنت

دانلود و خرید کتاب صوتی دعا برای ربوده شدگان

نویسنده:جنیفر کلمنت
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۲۰۶ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
داستان توی یکی از روستاهای کشور مکزیک اتفاق می‌افته. روستایی که تقریبا تمام مردها از اونجا رفتن و بیشتر ساکنانش رو زنا و دخترا تشکیل می‌دن. هر چند وقت یه بار، یه سری آدمای مرموز از شهر میان و دختربچه‌های خوشگلتر رو با خودشون می‌برن.😥 «لیدی‌دی» توی یه همچین شرایطی زندگی می‌کنه: توی یه روستای گرم و ناامن و محروم، با یه مادر عجیب و غریب و مردمی عجیب تر !🤐 موقع خوندن این کتاب واقعا نمی‌دونی باید بخندی یا گریه کنی.کاراکترهای این کتاب، به زندگی وحشتناکی که دارن عادت کردن. شخصیت اصلی داستان جوری به اتفاقات وحشتناک اطرافش نگاه می‌کنه که انگار چیز مهمی نیستن و همه چیز کاملا عادیه. (چقدر این موضوع آشناس واسمون💔) انگار یه جور مکانیسم دفاعیه مغزه 🥀 این کتاب اطلاعات جالبی درباره مکزیک بهم داد و تا مدت ها لیدی دی از خاطرم نمیره 🥲
parimah ahmadi
انگار یک زندگی دیگر رو تجربه کردم‌که کاملا متفاوت بادنیای اطرافم وخودم بود.گویندگی و متن کتاب خوب بود و تجربه ی تفاوتی بود.
دختر کولی
باهات موافقم ....با اینکه کتابهای زیادی خوندم اما این کتاب داستانی بسیار متفاوت داشت
shahab
سلام. من کاملا اتفاقی این رمانو خریداری کردم. خیلی عالی بود رمان به معنی واقعی. صدای گوینده بسیار دلنشین و جذاب برای این رمان. در کل همه چیز دست به دست هم میده که آدم برای شنیدن فصل بعد لحظه شماری میکنه. شاید باورتون نشه اما این سومین باره که این کتابو گوش میکنم.
Boshra_Bazhiyan1384
داشتم برای اولین بار کتابهای صوتی رو ازمایش میکردم همیشه نظرم این بود که اگه انگشتات لای کتاب باشه یه حس دیگست ، ولی ...جالب بود .متوجه شدم که چقدر صدا تاثیر گذاره و ربطی به سن گوینده نداره .اگه تلاشت فهمیدن ولذت شنونده باشه ،این مهم اتفاق میفته .سپاس بانو
brightstar
داستان خاص و متفاوتی بود و جذابیت داشت صدای گوینده هم خیلی خوب بود.
کاربر ۱۶۲۴۳۷۱
ممنون از راهنماییت
مینا
صدای راوی کتاب بسیار زیباست و بسیار مناسب برای خوانش کتاب
PARNIAN
من صوتی این کتاب رو گوش ندادم اما خودشو خوندم و به نظرم خیلی عالی بود. روان و جذاب و غمناک و داستان خیلی خوب. مشتاقم کتابای بیشتری از کلمنت تو ایران ترجمه بشه.
عطیه فلاح
کتاب در مورد زندگی دختران در یک روستای کوچک در مکزیک است و خطراتی که آنها را تهدید می‌کند. فضای بسیار متفاوت کتاب از داستان‌هایی که در جامعه ما رایج هستنن، جذابیت کتاب رو چندین برابر کرد. انگار وارد دنیایی میشید که کنجکاو هستید بیشتر در موردش بدونید. صدای گوینده گرم و عالی. لحن خواندن بی‌نظیر.
Delara Vafadar
به نظرم کتاب‌های دردناک کار نویسنده رو سخت میکنه، چون باید دلنشین هم باشه و این کتاب با تمام سختی ها و سیاهی ای که داشت برای من خیلی دلنشین بود. دختری که در یکی از روستاهای مکزیک زندگی میکنه و تنها جرمش همین دختر بودنه و باید حتی با هویت خودش هم مبارزه کنه. اسمش، جنسیتش، و شرایط زندگیش و تلاشی که برای رهایی از این وضعیت داشت نکاتی بود که نویسنده مدام بهمون یادآوری میکرد. با تمام احترامی که برای خانم بنی اعتماد در مقام نویسنده و کارگردان قائلم، گویندگی ایشون به نظرم چندان هم باکیفیت نبود، لحن ایشون اصلا حس کتاب رو منتقل نمیکرد. ولی موسیقی متنش خیلیییی خوب بود.
عادل تنها
این کتاب تجربه ی یه زندگی متفاوته. حال و هوای این کتاب قطعا برای ما جدیده. من این کتاب رو به همه توصیه میکنم.
بهار قربانی
خوانش خانم بنی‌اعتماد رو دوست داشتم، داستان واقعا جذاب بود، تلخ تلخ تلخ

زمان

۶ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۵۷۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۵۷۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۰۰۰
۳۱,۲۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۲صفحه بعد