نظرات درباره کتاب صوتی کنت مونت کریستو (خلاصه کتاب) و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی کنت مونت کریستو (خلاصه کتاب) اثر الکساندر دوما

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی کنت مونت کریستو (خلاصه کتاب)

۲٫۸
(۱۶)
ندا
ای کاش وقتی کتابها رو خلاصه می‌کنید در توضیحات بنویسید.من کتاب کامل این داستان رو می‌خواستم و اصلا از گوش کردن به این خلاصه لذت نبردم.
Zahra
منم قبول دارم که باید نوشته بشه "خلاصه" اما دوستان! پایین تصویر کتاب صوتی، اعلام شده که مدت زمانش حدود ۲ ساعته! همین نشون میده خلاصه ست... چون کتابش ۳جلد ی ست و توی ۲ساعت تمام نمیشه
mahdiyeh
منم اپلیکیشن رو پاک میکنم از گوشیم ، به خاطر این که منم یک کتاب رو به اسم کامل خریدم ، و دیدم خلاصه هست . متاسفم براشون .
EmV
کتاب کنت مونت کریستو کتاب جذاب و قشنگیه و خوندنش رو توصیه میکنم اما ای کاش توی توضیحات بنویسند که کتاب خلاصست ، درسته از روی زمان و اینکه کتاب حدود ۲۰۰ صفحست میشه اینو فهمید اما خب این احتمال زیاده که بدون چک کردن تعداد صفحات کتاب چاپی ، کتاب صوتی خریداری بشه و ضروریه که نوشته بشه کتاب خلاصه شده.
علی دائمی
این از اون کتاب‌هاییه که باید به همه توصیه کنیم خلاصه‌ش رو گوش ندن و برن کاملش رو بخونن :) خلاصه‌ش گیج‌کننده بود؛ از اواسط داستان همه اتفاقات با سرعت زیادی تعریف می‌شه و بخاطر تعدّد شخصیت‌ها، عنان داستان از دست مخاطب درمیاد.
ahmad
سلام. من کتاب رو خریدم ولی دانلود نشد. از حسابم هم پول کسر شد
وحید
دوباره توی فهرست کتاب بزنید باید دانلود شه.
مامان مریم
02188149816از شنبه میتونین با پشتیبانی تماس بگیرین
msadri530
داستان دیرینه از فرانسه ..زیبا دوست داشتنی و گویندگی خوبی بود...البته این داستان خلاصه شده بود و داستان اصلی بسیار طولانی تره...ولی وقت و زمان برای این رمان زیبای ادبیات جهان گذاشتن بنظرم کار خوبیه..حتی اگه نسخه اصلی رو تهیه کنید..
vahid
از لطف و زحمات بی دریغ شما سپاسگزارم ، فقط خواهش میکنم مثل کسانی نباشید که تا یه فیلمی رو دیدن اونو قبل دیدن واسه بقیه تعریف میکنن!! هرکاری که کنید بازم یه قسمت مهم فیلم میگن!! خیلی ممنونم.
Alireza Q
این اثر، خلاصهٔ بدی از یک شاهکار است. ترجمهٔ فارسی این اثر به همت خانم مینوی و در ۳ جلد و حدود ۱۵۰۰ صفحه منتشر شده است. و باید گفت یکی از شاهکارهای بی‌بدیل ادبیات جهان است. اگر دنبال داستان مهیج و ماجرایی هستید، یا به آثار دراماتیک علاقه دارید، یا رمان‌های تاریخی را می‌پسندید، و خلاصه دنبال هر چه که هستید، کنت‌مونت‌کریستو را بخوانید!
وحید
یک کلاسیک واقعی 😇

زمان

۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۶۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۶۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد