نظرات کتاب مادام بواری
کتاب صوتی مادام بواری اثر گوستاو فلوبر

دانلود و خرید کتاب صوتی مادام بواری

۳٫۱
(۳۰)

نظرات کاربران

moj
من تا وسطاشو گوش دادم. یا ترجمه‌ش خیلی بد بود، یا گوینده غلط می‌خوند. دستور زبان فارسی رو درست رعایت نکرده بود. مثلا جمله که طولانی می‌شد‌ چند تا عبارت تودرتو می‌اومد، فعل اصلی رو دیگه یادش می‌رفت. یا فاعل جمع بود، فعل مفرد. زیاد داشت از این اشتباها. گوینده با گوشی موبایل صداشو ضبط کرده‌بود؟ چرا اینقده صداش بی‌کیفیت بود؟ تنفسش هم انگار خیلی تحت کنترل نبود. آخر جمله‌ها رو می‌خورد. کلا فایل بی‌کیفیتی بود. خود داستانو خیلی دوست داشتم. توصیفا و فضاسازیش قشنگ بود.
moj
می‌خوام نظرمو اپدیت کنم. افتضاحه. مهم‌ترین مشکلم باهاش ترجمه‌ی بد و صدای بی‌کیفیتش نیست. بلکه اینه که فکر میکنم کسی که خوندتش کلا کتابخون نبوده. کلمات براش راحت نیستن و وقتی غلط می‌خونه، با خیال راحت جمع می‌شه. من هم پولمو میخوام ریفاند کنم، هم بخوام که به احترام شنونده‌ها و ادبیات، اسن فایلو بردارید.
فاطمه.م
مادام بواری اثری کلاسیک و یکی از برجسته ترین آثار ادبی زبان فرانسه است، توصیفات بسیار دقیق و طولانی برای نشان دادن تلاطمات روحی یک زن متاهل شهرستانی از طبقه متوسط پایین و ماجراجویی نومیدانه اش برای یافتن عشق و کسب لذت که به تراژدی ختم می شود. مهمترین نکته درباره این دست آثار کلاسیک، کیفیت ترجمه آن به زبان فارسی است، این مترجم را نمی شناسم و بعید می دانم در برابر ترجمه مهدی سحابی حرفی برای گفتن داشته باشد.
فاطمه.م
کتابهای کلاسیک ادبی برای بالای بیست سال مناسبند، مطالعه این کتاب خاص را بعد از بیست و پنج سالگی توصیه می کنم.
کاربر ۱۱۲۴۳۵۷
برای چه سنی؟
mohammad khezri
فلوبر از پیشگامان رئالیسم است و مادام بوآری سرآمد رمان‌های رئالیستی است. حیف این اثر ارزشمند نیست که با این خوانش افتضاح، ضایع میکنید؟ قسمت هفدهم فایل‌ صوتی شما که تمام میشود، قسمت هجدهم از حداقل چهل صفحه جلوتر شروع میشود. ابتدای رمان هم خوانش یکی دوصفحه‌ای جا مانده بود. این خیانت به اثر است. این فایل صوتی را حذف یا اصلاح کنید
0
fifi
کاش کسانی که قصد بازخوانی اثری به این زیبایی و پختگی را دارند، حداقل پیش از ضبط و ثبت تنها یکبار مروری بر متن داشته باشند تا وجود این همه اشتباه در خواندن اثر، باعث دلزدگی مخاطب نشود. البته اجرای گوینده دوم که به‌گمانم باید صدای خانم کوچکخانی باشد، بسیار دلنشین بود.
fereshte
خوانش این کتاب افتضاااااحه خواهشا این کتاب صوتی رو حذف کنید حیف هزینه ای که برای این خوانش بشه به قدری بد بود که من بعد از گوش دادن سه فصل اول کتاب از ادامه دادنش منصرف شدم
زهرا
ترجمه ای ضعیف نسبت به ترجمه ی آقای سحابی و گوینده بشدت بی سواد! اصلا ارزش گوش دادن نداشت
somy
شاهکار ادبیات. بهترین کتابی که خونده‌ام و رهاش نمی‌کنم
0
s.h
این کتاب عالیه اما با ترجمه مهدی سحابی بخونید
Hedy-lamarr
سبک کتابای فرانسوی رو دوست دارم.
Shfar1385
و حق با کاربر سی ام هست دیگه.... 😐
Shfar1385
شما یجور رفتار می کنی انگار همه چیز دانی..
Hedy-lamarr
البته با گفتن یه واژه سواد هیچ کس معلوم نمیشه. صد در صد تو مذکری.
حامد
کتاب عالی و خوانندگان عالی هر دو عالی هیچ مشکلی نداشت کتاب کامل خونده شده و هیچ کمو کسری نداره . طاقچه تشکر

زمان

۱۰ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۸۷۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۸۷۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد