نظرات کتاب کمدی الهی (بهشت)
کتاب صوتی کمدی الهی (بهشت) اثر دانته آلیگیری

دانلود و خرید کتاب صوتی کمدی الهی (بهشت)

نظرات کاربران

Mohamad Hossein Chenari
فقط میتونم بگم عالیه لغتی برای توصیفش پیدا نمیشه
کاربر ۱۳۲۶۵۸۷
درود بر شما دوستان من به خودم اجازه ی اظهار نظر در مورد شاهکار دانته نمی دهم. گویندگی و تسلط نیز عالی بود. این طرز ترجمه و بیان از شاهکارهای کلاسیک مقبول است هرچند بعضی ها با ناشی گری این روش را در بعضی شاهکارهای والت دیزنی به کار می برند که بسیار توی ذوق می زند. همچنین این نوع تعبیر و تفسیر از دوزخ و برزخ و بهشت که مخصوص ادیانی غیر از اسلام است نوعی مصالحه و آرامش در خود دارد که از خشونت نهفته در متن آموز های اسلامی مبری است.
كاربر ١٣٩١٢٢٢
کاربر یک دو سه تا هشت محترم نظر تون برام جالب بود چون این دیدگاه رو در کتابهای غربی از برزخ دیده بودم که فرد رو با هر پیشینه ای ، می بخشد .. اسلام اما،! حقیقت رو در محاسبه دقیق اعمال فرد و البته بر حسب میزان توانایی ( لا یکلف الله نفسا إلا وسعها خدا هیچ نفسی را جز به قدر توانش تکلیف نمی کند..) می داند توصیه میکنم مطالعه بیشتری برای نظر دادن آن هم با این قطعیت داشته باشید از قرآن هم شروع بفرمایید .. تا با آموزه های اسلام درست آشنا بشوید نه از زبان این و آن ،.. برای عطوفت دین اسلام نظرتون را به این حدیث توجه می دهم امام سجاد علیه‌السلام در جواب فرمود:«از کسی که در روز قیامت نجات می‌یابد تعجب نیست بلکه تعجب از آن کسی ست که باوجود رحمت واسعه‌ خدا باز هم هلاک می‌شود». بحار الانوار، ج ۷۵، ص: ۱۵۳
تینا
کدام آیینی بیش از اسلام از رحمت و مهر سخن به میان آورده است که شما از خشونت نهفته می گویید؟ آیا شما به متون اصلی اسلام تسلط دارید که چنین بی پروا اظهار نظر می کنید؟

زمان

۱۱ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۳۳۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۳۳۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد