نظرات کتاب غرق در نور
کتاب صوتی غرق در نور اثر زهره زاهدی

دانلود و خرید کتاب صوتی غرق در نور

نویسنده:بتی جی. ایدی
گوینده:نسترن حسنی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۳۳ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

sanaz
بسیار زیبا و آموزنده، واقعاً ویشنهاد میکنم ابن کتاب رو بخونید
s.latifi
بسیار زیبا بود وصفی که از باغ بهشتی میکرد بسیار شبیه به کتاب "آن سوی مرگ" بود احتمال زیاد شخصی که به عنوان منجی ازش یاد میکنه حضرت محمد صل الله علیه و آله و سلم بودند صحبتی که درباره مذاهب روی زمین کردند تا حدودی درسته ولی این رو بدونیم که بهترینِ ادیان اسلام عزیزِ که به کمک او می توان به اوج کمال رسید همانگونه که پیامبر خاتم و ائمه اطهار علیهم السلام اجمعین رسیدند.
しᝪᐯᗴ ᗰᗴᗩᑎᔑ ᖴᏆᏀᕼᎢᏆᑎᏀ
ماشاء الله چقدر کتاب خوندیم👏👏👏👏
عاطفه
این کتاب رو من زمان دانشگاه با معرفی استادم خریدم و چند بار طی فواصل زمانی خوندم. البته اسم نسخه چاپی کتاب "در آغوش نور" هستش.در آغوش نور چند سِری داره ولی من اون کتابی رو خریدم که اون زمان چاپ چهل و ششم بود! و دیگه جلدهای دیگرشو نخریدم. بنظرم همین یک جلد هم کافیه و در عوض میشه چند بار خوندش.
maryhet
واقعا دیدش متفاوت و زیبا بود،عالی و تاثیر گذار
setayesh1387
بسیار عالی
f.s
خیلی عالی بود
کاربر ۵۳۴۸۱۶۴
🥰
شرینه قاسمی
به تازگی یکی از عزیزانم را از دست دادم و به این کتاب نه تنها قلبم را سرشار از آرامش و صبر کرد بلکه باعث شد به وجود خودم در این دنیا آگاه تر بشم .
کاربر ۱۹۹۶۳۹۷
عالی بود از هر نظر من واقعا لذت بردم امیدوار به آمرزش الهی خیلی از این مطالبی که این خانم محترم بیان کرده در تمام آموزه های دینی هم اشاره شده وهدف وبا هدف غایی از خلقت هم مطابقت داره وهیچ مطلبی که مخرب باشه بهش بر خورد نکردم من بعد از خوندن این کتاب ومطالبی از این دست کاملا امیدوار شدم
توران زارعی
سلام دوست عزیز من این کتاب را بارها و بارها خوانده ام و چندین نسخه به دیگران هدیه کرده ام... تنها کتابی است که از خواندنش سیر نمی‌شوم.. به همه توصیه میکنم این کتاب را بخوانند
1304656
؟
1304656
سلام این کتاب چند جلد هست

زمان

۴ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۲۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۱۲۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
۳۶,۲۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد