نظرات درباره کتاب صوتی وقتی نیچه گریست و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب صوتی وقتی نیچه گریست اثر اروین  د. یالوم

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی وقتی نیچه گریست

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۳از ۹۱۱ رأی
۴٫۳
(۹۱۱)
Raman
بسیار زیبا و پر محتواست، شنیدن کتاب رو شدیدا توصیه می کنم
zahra_es_m
این کتاب فوق العاده بود.به مردهایی که از رابطه ی عاشقانه ی خود خسته شده اند و در پی آزادی خود هستند پیشنهاد میکنم قبل از ترک رابطه حتما این کتاب را بخوانید و همینطور به زن هایی که ترک شده اند و در پی چرایی آن در خود می گردند پیشنهاد میکنم.
asma
حوصله بر ست اما قابل گوش دادن نیز هست. وقتهای پیاده رویی گوش بدهید بهترست !
هانیه اکبری
اوایل کتاب خوب، اواسطش کسل کننده و اواخرش مسحور کننده بود. گویندگی اش هم عالی و بی نظیر!
صادق مسگری
V
صادق مسگری
کتاب فوق العاده ای بود برای همه روانشناسان روان پزشکان وهمه اونهایی که میخوان به اطرافیان افسرده وبیمار خود کمک کنند
کاربر ۱۱۰۱۹۸۱
کتاب تاثیر گذار و عمیقی بود.توصیه میکنم حتما یک بار هم شده مطالعه بفرمایید.
مهدی
هم کتاب و هم گویندگی آن توسط آرمان سلطان زاده عالی بود. آقای سلطان زاده با چنان مهارت و تخصصی پیچیدگی های شخصیتهای رمان را روایت می کردند که تجسم آن سهل و امکان پذیر می شد.ظرافت های دیالوگ های برویر و نیچه توسط ایشان به خوبی فهم و درونی شده بود که این چنین آنها را روایت می کردند. بشخصه در ایران و در گویندگی کتاب، فردی را به پختگی و مهارت و همچنین زیبایی صدا و لحن آقای سلطان زاده نمی شناسم. اما یک نکته اذیت کننده اینکه موسیقی در فرازهایی از رمان گوشخراش بود و بیشتر به کار یک رمان جنایی پلیسی می آمد تا رمانی فلسفی-روانکاوانه. کارگردانان عزیز حتما به انتخاب موسیقی همخوان با فضای رمان توجه بیشتری داشته باشند.
محمدفاضلی
عالییی
baran
این کتاب عالیه و پیشنهادش میکنم😍👌🏼
melika
طاقچه جان لطفا نسخه الکترونیک این کتاب رو هم قرار بدین.
___hossein___
همین امروز تخفیف 50 درصد گذاشت
m2hozone
از یک چیز مطمئنم و آن اینکه نباید اجازه دهی زندگی ات،تو را زندگی کند. قصه ای زاییده شده در موازنت های رعایت شده بین کتاب داستان و کتاب روانشناسی به اسم:وقتی نیچه گریست.قصه ای آغشته به روانشناسی و فلسفه در اوان پیدایش نه چندان رسمی روانکاوی با حضور شخصیت هایی نظیر بروئر،نیچه و فروید که رخدادهایی واقعی و گاهی هم غیر واقعی داستان را پر مغز و گیرا به انتها می رانند. زیگموند فرویدی کارورز و دانشجو پزشکی در دانشگاه وین،ژوزف بروئر پزشک مشهور اهل وین و فردریش نیچه که معتقد بود مردمانی از سال ۲۰۰۰ ممکن است حرف های او را بفهمند و سخنان و اندیشه هایش مناسب این زمان و مردم نیست مانند پیامبر ایران:زرتشت ! بخش های خیلی زیادی از این کتاب مختص احوال از سر گذشته در جلسه روان درمانی جاری بین نیچه و بروئر است که با قلم اندیشه نویسنده،اندیشه های اگزیستانسیالیسم پر رنگ جلوه می کنند. این دو شخصیت ذکر شده با رویکرد درمان از طریق گفت و گو با وسواس های فکری خود روبه رو خواهند شد و آنها را حل می کنند؛آن هم به پشنهاد زنی جوان به اسم لوسالومه! خود نوین را باید بر روی خاکستر زندگی کهنه بنا کرد. حل نهایی سر منشاء وسواس های فکری به خون مفاهیم روانشناسی اگزیستانسیالیسم از جمله: ترس از مرگ،آزادی و مسئولیت،تنهایی و پوچی آغشته شده است. در این کتاب به پاره ای از دلایل برخی نظریات نیچه درباره زنان و همچنین دیگر اندیشه هایش آشنا می شویم و ذکر چندین و چند نقل قول از هر آنچه که نیچه است حلاوت مطالعه،تفکر و اشتیاق به مطالعه دیگر آثار نیچه و همچنین یالوم را دو چندان کرده است.
ح.ق
کتاب درمان شوپنهاور با ترجمه سپیده حبیب تو طاقچه نیست؟؟؟
sana
عالی👏👏👏
نازنین عظیمی
این کتاب یه شاهکاره ترجمه‌ی کتاب عالیه میشه هر فصل رو چندین بار گوش کرد. بویژه با لحن و شیوه‌ی خوانش راوی. توصیه میکنم حتما گوش بدید. پ.ن. زیر ۴۰ سال توصیه نمیشود.
سمیه
این کتاب رو خوندم تا فصل شش و هفت کسل کننده است و بعد از اون با کتابی عمیق و جذاب روبرو می شید.
۱۲۳
با چه کتابی آشنا شدی
مستاجر
ممنون
aida
صدا پیشه واقعا عالییی ...
كاربر ١٣٩١٢٢٢
ترجمه و صدای گوینده هر دو عالی متشکرم از طاقچه ...
کاربر ۴۹۹۱۲۶۴
کتاب در واقع از رخدادی واقعی پرده برمیدارد از دوستی نیچه ویک بانوی روس که سفارش اورا برای درمان به نویسنده که پزشکی حاذق است می کند نویستده همچنین با درمان روانپزشکی سعی دارد که بیماری نیچه که بسیار انسان درون گرایی است را درمان واورا وادار به سخن گفتن نماید من خواندن این کتاب را‌به تمام کسانی که به مسایل روانشناختی و همچنین به خود نیچه علاقه مندند توصیه می کنم
صبایی
بی نظیر بود … محتوا که حرف نداشت. و صداپیشگی اقای آرمان واقعا شاهکار بود. خسته نباشین واقعا … به امید کتاب های بیشتر از شما. به راستی موزیک های و صدا عالی بود و ساعت ها به راحتی میشود گوش سپارد .
کاربر 8508714
کتاب بسیار عالی با صدا عالی
kimiya
من نسخه چاپی رو خوندم و برای من خیلی جالب و جذاب بود بخصوص اینکه مسائل روان درمانی و فلسفه رو به زبان قابل فهم برای همه نوشته بودن و منی که مدت ها از کتاب های فلسفی گریزان بودم واقعا علاقه مند شدم...
کاربر 7787913
نمیدونم چطور میتونم از خوب بودن این کتاب بگم که در حقش کم نذاشته باشم من بعد این کتاب سراغ کتابای دیگه اروین دیالوم هم رفتم و دیدم اوناهم شاهکارن واقعا نویسنده فوق العاده ایه و این کتابم شاهکاره من چندین بار خوندمش و ازش یادداشت برداشتم اگه این سبک رمان رو دوست داشتین پیشنهاد میکنم به کتابای دیگه این نویسنده مثل درمان شوپنهاور هم گریز بزنین منکه واقعا لذت بردم از همشون به شدت توصیه میکنم

زمان

۱۶ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۹۲۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۹۲۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۸,۰۰۰
تومان