نظرات درباره کتاب صوتی وقتی نیچه گریست و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب صوتی وقتی نیچه گریست اثر اروین  د. یالوم

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی وقتی نیچه گریست

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۳از ۸۹۰ رأی
۴٫۳
(۸۹۰)
ندا
خیلی عالی بود روایت گری بسیار جذاب بود
You٦٨
فوق العاده جذاب و زیبا، متن بی‌نظیر و خوانش شاهکار آرمان سلطان زاده
وحید
یه پکیج بی نظیر و خارق العاده .یه شاهکاره👌👌👌
farnaz
عاااالی خود کتاب خیلی پر محتوا و زیباست راوی عالیه با صدا و لحن جذاب که اصلا نیازی به چند گوینده نیست و موسیقی پس زمینه هم بسیار روح نوازه بعضی قسمت های محتوا جوری من رو به فکر فرو میبره که اصلا فکر می کنم چرا تا حال این کتاب رو نخونده بودم
فرشته
اول کتاب شاید زیاد جذاب نباشه ولی به مرور کتاب جذاب میشه. این کتاب رو به کسایی توصیه میکنم که یه جدایی رو تجربه کردن و هنوز در خیال همون عشق قدیمی بسر میبرند❤
donya
چرا نسخه متنی نمیذارید ☹
مَه
خواهش میکنم🥰
donya
ممنونم😍😍دانلود کردم خیلی خوبه🙏🏻
مَه
نسخه ی متنی این کتاب تو فیدیبو موجوده با ۹۰ درصد تخفیف
مهندس پور
داستان کتاب پر از نکته های فلسفی جالب برای خواننده هست ترکیبی از واقعیت های تاریخی هست که به زیبایی با تخیلات نویسنده در هم آمیخته شده و با خواندنش قطعاً چیزای جدیدی راجع به روان انسان و علت ها و چرایی ها که ذات فلسفه هست بدست میارید و در زندگی شخصی هم ،علت خیلی از کارهایی رو که انجام میدیم متوجه میشیم.و برای کسانیکه که به کتاب های فلسفی علاقه مند هستند بسیار پر جاذبه خواهد بود .
Parisa Shokati
یک کتاب عالی برای کسایی که علاقه مند به مباحث روانشناسی و فلسفی هستن و خوب برای منی که اهل هیچکدوم نیستم. اما بهرحال لذت بردم. جلسات ملاقات کمی طولانی بود که به لطف روایت آرمان سلطانزاده دلنشین شد.
Nadia
از نظر پیام و محتوا. و تأثیرگذاری بی تردید کتاب ارزش خواندن دارد ... گویندگی هم عالی است. این کتاب درباره پرستش نیچه نیست و پیام آن مستقیما. به خودشناسی ارتباط دارد. از این لحاظ قابل تحسین است.
elnaaz
بله این کتاب فقط یه کتاب داستانی نیست و یه کتاب روانشانیه
آرزو
فقط همین و بگم که آرزو میکردم تموم نشه.یکی از بهترین هاست.هم موضوع هم صدا و طرز روایت کردن دلنشین.عالی و بسیار مفید بود.
Adel Gholipoor
گاهی همه چیز به بهترین شکل در کنار هم قرار می گیرند تا شاهکاری خلق شود ، گویی چنین حادثه ای رخ داده است... کتاب ، ترجمه، اجرا ؛ همگی بی نظیر و تکرار نشدنی... بشنوید و از آن سرشار شوید..
Nikoo
کتابی خیلی خوب و صدایی فوق‌العاده از آقای سلطان زاده ... واقعا ترکیب مجذوب کننده ای هست ...
mamad
بسیار کتاب زیبایی بود و جزو بهترین کتابهایی بود که تا حالا خوانده بودم.روایتی تاریخی و روانشناسی در ضمن خود شناسی بود و بارها در حین گوش دادن به کتاب حیرت زده شدم !!!
pouya.mo
موسیقی ای که اینجا استفاده شده, اثر کی هستش؟ ممنون میشم اگه کسی میدونه بهم مشخصات موسیقی ای که اینجا هستش رو بگه
فاطمه نوروزی
خوانش زیبای جناب سلطان زاده بینظیرع جوری ادمو غرق داستان میکنه که دیگه دل کندن ازش سخته
سارہ
سلام دوست عزیز..🌱📚 کتاب ھای صوتی بہ طاقچہ بی نھایت اضافہ شدند☺ امیدوارم این پیام رو ببینید🙏
MOHAMMAD MAHDI
... امید ، مصیبت آخرین است ، صفر در هر عددی که ضرب شود نتیجه صفر خواهد بود ... حقیقتا کتاب وقتی نیچه گریست یک کتاب برای خواندن نیست ، یک سبک برای زندگی و یک روش برای تفکر کردن درباره ی موهبت هایی هست که داریم و قدرشون رو نمی دونیم (کسی چه می دونه ؟؟؟ شاید خیلی از ماها به هیپنوتیزم درمانی یی از جنس ، رهایی از افکار آزار دهنده ای داریم که به خاطر عدم خلاصی از اونها ، با همه ی وجودمون از زندگی و موهبت هایی که با ما اعطا شده لذت نمی بریم ، در حقیقت تا رها نکنیم ، رها نمی شیم) و در چنین شرایط نه چندان مطلوبی حقیقتاً امید ، مصیبت آخرین است ، چرا که قدرنشناسی و دیگر فعلیت ها و صفت های منفی و ... اگر در هر لطفی که از طرف دیگران به ما شده ضرب بشه ، نتیجه ای به جز عدد صفر بر مبنای به تباهی کشاندن اون لطف در حق خودمون رو به دنبال نخواهد داشت ، این کتاب از بهترین هاست به شرطی که عمیقا باهاش ارتباط برقرار کنیم. به شدت توصیه میشه ، ممنون از طاقچه به خاطر این کتاب عالی.
فابرژه
مطالب آموزنده داشت ولی فقط کتاب اسم نیچه رو یدک میکشید.میشه گفت رمان خوبیه
کاربر ۱۶۰۱۶۰۰
باسلام و روز بخیر من این کتاب رو از طاقچه خریدم ولی متاسفانه وارد لیست کتاب های خریداری شده نشده، لطفا رهنمایی بفرمایید
عماد
عاشقان و محصلان رشته روانشناسی این کتاب رو از دست ندن، جزئی از روانشناسی رو بصورت داستانی بهم پیوسته آموزش میده که این خیلی خوبه. فضا سازی و روند داستان طوریه که شما رو مجاب میکنه کتاب رو زمین نذارید! و چقدر شخصیت نیچه عجیب بود برام!!!
kordelia
داستانی که تلفیقی از واقعیات موجود و تخیلات نویسنده است و این جذابیتش رو دو چندان کرده... با خواندن این کتاب بیش از پیش به ارزش گفتگو پی میبریم اینکه همه ما در مقاطعی از زندگی تجربه‌های مشابهی داریم و به اشتراک گذاشتن اونها میتونه همه تیرگی‌هایی که در ذهن بوجود اومده رو محو و نابود کنه

زمان

۱۶ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۹۲۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۹۲۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۸,۰۰۰
تومان