نظرات کتاب آهنگ عشق
کتاب صوتی آهنگ عشق اثر آندره ژید

دانلود و خرید کتاب صوتی آهنگ عشق

نویسنده:آندره ژید
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۱ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
همان گونه که سنفونی ششم یا سنفونی پاستورال در دنیای موسیقی یکی از دل انگیزترین و لطیف‌ترین آثار بتهوون شناخته شده است، اهل نظر داستان آهنگ عشق یا سنفونی پاستورال را نیز در زمینه ادبیات، انسانی‌ترین و پر احساس‌ترین نوشته آندره ژید می‌دانند و از این رو از میان قشر کتاب‌خوان دنیا کمتر کسی را می‌توان یافت که دست کم یک بار این داستان بسیار لطیف و رقت‌انگیز را نخوانده باشد…
mohammad reza aghajani
سلام . داستانی متفاوت از عشق ولی با پایانی تلخ . ممنون از ترجمه این کتاب.
محمدرضا بنانی
آهنگ عشق همان‌گونه که سنفونی ششم یا سنفونی پاستورال در دنیای موسیقی یکی از دل‌انگیزترین و لطیف‌ترین آثار بتهوون شناخته شده است، داستان آهنگ عشق یا سنفونی پاستورال را نیز در زمینه ادبیات، انسانی‌ترین و پراحساس‌ترین نوشته آندره ژید می‌دانند و از این رو از میان قشر کتاب‌خوان دنیا کمتر کسی را می‌توان یافت که دست کم یک بار این داستان بسیار لطیف و رقت‌انگیز را نخوانده باشد... آندره ژید (‌۱۹۵۱- ۱۸۶۹)، نویسنده فرانسوی برنده جایزه نوبل ادبیات سال ۱۹۴۷ است تمام کتاب‌های آندره ژید در لیست کتاب‌های ممنوعه کلیسای کاتولیک قرار دارد او نیز مانند مونتی، روسو و استندال، زندگی درونی انسان را موضوع آثار خود قرارداد و با تجزیه و تحلیل مداوم و مستمر مسائل عاطفی و روانی خویش، کوشید تا از خواست‌ها، نیازها، اضطراب‌ها، ضعف‌ها، توانمندی‌ها و پیچیدگی‌های روح بشر، پرده بردارد. ژید خطر افتادن در قید و بند کتاب خود را هم به خواننده کتاب خود هشدار می‌دهد و در آخر، از او می‌خواهد که: کتاب مرا به دور بینداز، مگذار متقاعدت کند! گمان مبر که حقیقت تو را کس دیگری می‌تواند برایت پیدا کند … به خود بگو که این کتاب هم چیزی نیست، مگر یکی از هزاران شیوه رویارویی با زندگی. تو راه خویش را بجوی! ژید برای سال‌ها بت «پیشروها» بود و محافظه‌کاران او را «منحرف‌کنندهٔ جوانان» می‌دانستند. اما او پاسخ می‌داد، سقراط نیز که اکنون یکی از خدایان این محافظه‌کاران محسوب می‌شود، از چنین تهمت‌هایی به دور نبوده‌است. فیلمی با همین نام و برگرفته از همین کتاب نیز در سال ۱۹۴۶ به کارگردانی ژان دلانوا و بازی میشل مورگان و پیر بلانشار ساخته و برنده جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن شد. میشل مورگان در این جشنواره توانست جایزه بهترین بازیگر زن را نیز از آن خود کند. کتاب صوتی «آهنگ عشق» این نویسنده بنام، با صدای ماندگار علی دنیوی ساروی ، منتشر شده است که شنیدن آن را به علاقه‌مندان رمان‌های ماندگار پیشنهاد میکنم .
Feri
لطفا در تنگ رو هم قرار بدین. بی نظیره
hoda
موضوع داستان جالب بود .وسوسه هایی شیطانی که انسان را در انتخاب راه درست کور و گمراه میکند . روان شناختی روان انسان بین انتخاب خیر و شر .من بسیار این کتاب برام جالب بود.

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۱۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۱۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد