نظرات درباره کتاب صوتی خوشه‌های خشم و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صوتی خوشه‌های خشم اثر جان اشتاین‌بک

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی خوشه‌های خشم

۴٫۳
(۲۰۹)
گابو
فوق العادس....فوق العادس...فوق العادس....مرسی طاقچه
وحید
بهترین رمان کلاسیکی بود که تا به حال خوندم. اجرای آقای سلطان‌زاده هم عالی بود.
ERFAN
این اثر یک شاهکاری از نویسنده میباشد که محو آن می شوید و با گویندگی زیبا از آقای آرمان سلطان زاده از این کتاب لذت ببرید .
mohammadjavad
داستان کتاب خیلی جذابه به خصوص کاراکتر تام. به نظرم یه مقدار به حال و روز مردم کشور خودمون هم میخوره. گویندگی آرمان سلطان زاده هم مثل همیشه باعث جذابتر شدن اثر شده.‌ در کل توصیه‌ میکنم گوش بدید.
Kaf. 30n
داستانش کشنده بود ولی انتظار داشتم پایان بهتری داشته باشه😟
فا حمیدی
فوق العاده و بی نظیر، هرگز صحنه ها از خاطرم نمیرن به خاطر توصیفات دقیق و روان نویسنده
M.A.L
کتاب خوبی بود. هرچند که در بعضی از جاهای کتاب و البته به ندرت گزافه گویی به چشم میخورد ، اما صدای آقای سلطان زاده و نیز صدا گذاری عالی نقص‌ ها را می پوشاند. به نظر من کتاب خوب بود اما نه در حدِ چهل اثر کلاسیک سده بیستم ، که البته این نظر من هستش و در حدِ سوادِ کمِ من.
Rezvaneh
بسیاررررررر عالی بهتریننننن
helia karoobi
داستان ادامه دادن و به پیش رفتن ذاتی انسان حتی وقتی میدونه همه چیز رو به افوله تلخ اما قابل ستایش
حدیث فراهانی
تمام کتاب هایی که با صدای آقای سلطان زاده هست عالیههه
رسا
تا صفحه ۸۰ کمی عذاب کشیدم چو واقعاً زیاده گویی داشت. خصوصاً در مورد وضعیت و تعریف از لاکپشتی که در ادامه داستان هیچ نقشی نداشت. درونمایه فقر و مهاجرت بسیار محکم بیان شده بود. بعد از صفحه ۸۰ درگیر داستان شدم و با لذت تا انتهای اون پیش رفتم ولی بعد از پایان داستان به هیچ وجه دلم برای شخصیت های رمان تنگ نشد.
Nilou Fort
کتاب بسیار خوب و گویندگی عاااالی، ولی نمی دونم چرا یهو از بی نهایت برش داشتند من چند فصل آخرش مونده بود😔😔😔 حالا چیکار کنم؟؟؟ واقعا انصاف نیست حالا که صوتی ها به بی‌نهایت اضافه شده و هزینه اشتراک بیشتر، برای ما که اشتراک خریدیم این کار خیلی ستمه!!!!
Hanieh Mohamadi
کتاب جالبی بود و قطعا ازش لذت بردم با اینکه موضوع اصلی داستان مورد علاقه من نبود اما کشش داستان زیاد بود، کتاب ترجمه خوبی داشت و گویندگی عالی بود
شاهین
داستانی بسیار تاثیر گذار و تکان دهنده ترجمه ای بسیار روان و عامیانه فضایی بسیار غریب و خاکستری هنرنمایی آقای سلطان زاده هم مثل همیشه مثال زدنی است. تنها نقدی که بعنوان یک شنونده به گویندگی آقای سلطان زاده دارم، تضاد زیاد از حد صدای پایین و بالا هست که بیش از اندازه است و هنگام شنیدن مشکلاتی بوجود میاده بخصوص صدای مادر. با سپاس از ارائه این اثر تاثیر گذار.
احسان ثابت
کتاب در مورد خانواده ای آمریکایی است در دوران شروع کشاورزی صنعتی، از دریچه ای که شاید تابحال بهش فکر نکردیم، با اینکه اصلا ذهن تصویرسازی ندارم ولی حقیقتا موقع خوندن این کتاب خیلی خیلی تو ذهنم تصویر سازی کردم، باهاشون ناراحت شدم و باهاشون خندیدم و میشه گفت حتی باهاشون زندگی کردم، برای من جالب بود کتاب، مخصوصا اینکه بهمون می‌فهمونه که زندگی همیشه جاریه ... اما حس میکنم شاید خوندنش بدرد هرکسی نخوره و در زمره کتاب هاییه که بنظرم تعداد طرفداران و مخالفانشان شاید یکسان باشه
Maral Pekne
فضای داستان جوریه که آدم حس میکنه داره فیلم هالیوودی نگاه میکنه.شخصیت پردازی و ماجرای قصه جذاب و خیلی واقعی هستش.قصه خوانی آقای سلطان زاده جذابترش کرده.
amir fb
کتاب بسیار خوبیه بسیار شبیه شرح حال کشور خودمونه در بعضی ازقسمت ها اگر در اواسط دیدید یکم جذابیت کم شده صبور باشید قطعا بعد از خواندن تا آخرش پشیمون نمیشید
علی
ماجرای هیجان انگیز سفر و نحوه برخورد افراد با یک دیگر
darklord
آرمان سلطان زاده همیشه عالی بوده
Babak Karimi Rad
کتاب خوب با موضوع بسیار عالی.اگر تونستید فیلمش رو هم پیدا کنید ببینید.(سیاه سفید هست البته)

زمان

۲۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۸۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۸۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۹,۰۰۰
تومان