نظرات درباره کتاب صوتی من زنده‌ ام و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صوتی من زنده‌ ام اثر معصومه  آباد

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی من زنده‌ ام

نویسنده:معصومه آباد
گوینده:صبا راد
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۵از ۴۹۳ رأی
۴٫۵
(۴۹۳)
سیما
کتابی فوق العاده جذاب با قلمی شیوا و گیرا و گویندگی زیبای خانم راد ... بسیار لذت بردم از خواندن این کتاب ،در واقع شنیدن آن. این کتاب غمی عمیق همراه با تامل در جانم نشاند و البته هزاران هزار تحسین و دست مریزاد برای این همه رشادت و مقاومت زینب گونه ی این بانوان بزرگوار و صدالبته تمامی اسرا و شهدای هشت سال دفاع مقدس.
🌹🌹🌹🌹
❤❤❤
نسل حوا
کتاب خیلی عالی بود, هر چی پیش میرفت بیشتر این حس بهم دست میداد که یه زن چقدر میتونه قوی باشه و مبارزی با اراده
رضا
عالی بود
عبدالرضا
فوق العاده بود. فوق العاده تر از چیزی که تصورش را می کردم. علاوه بر جذابیت ماجرا، از سیر روایی پر کششی نیز برخوردار بود. برای ساخت مجموعه تلویزیونی خیلی مناسبه. البته اگر کسی به فکر باشه. خوانش خانم راد هم عالی بود.
Milad Aria
کتاب فوق‌العاده زیباییه ،به همه بخصوص خانم ها توصیه می کنم حتما این کتاب رو بخونن از صدتا کتاب انگیزشی بهتره .....
Takamol
این کتاب رو خیلی سال پیش خوندم کلی غبطه خوردم به شجاعت این شیر زنان ایرانی
فائزه خانوم
ازون کتابایی بود که دوس داشتم یکسره بخونم تا تموم شه، خیلی شیرین و جذاب بود لحن کتاب. واقعا حس میکردم همه کتابایی که تا حالا خوندم یه طرف، اینم یه طرف
melika
عاااالیه این کتاب خیلی دوسش دارم
Efaf 313Hejab
عالی😍
بابای ریحان
فوق العاده ست به همه زنان و دختران ایران زمین توصیه میکنم. درود بر معصومه آباد
zahra_1381
فوق العاده است من کتابشو دارم وقتی که از زجرهایی که در دوران اسارت کشیده بود رو میخوندم نفسم بند میومد
دل آرام
واقعا از کتابش لذت بردم ومقاومت یک یک دختر درزمان اسارت برای من یک الگو بود
neda
بسیار سپاسگزارم از دوستانی که این کتاب را معرفی کر دند. " من زنده ام" روی طاقچه ی ما هم جا خوش کرد. من نسخه ی صوتی کتاب را تهیه کردم و از ناداستانی لذت بردم که تلخ بود ! اما چهار ستاره دادم به خاطر بخشی از مقدمه اش که درباره ی برادران آزاده یی است که بی هیچ ترتیب و مقدمه یی نامشان بر زبان آمده ، تکه هایی سوزان از روزگار اسارتشان بر ذهن مخاطب پراکنده و انسجام روایت را برهم زده است. این بخش از مقدمه به نظرم می بایست در جایی دیگر و متنی دیگر ، مفصل روایت می شد تا متن پیش رو، یکدست و ناب ، همان یک خطی باشد که به گفته ی نویسنده ، در میان نوشته های دیگران جامانده و نوشته نشده بود.بنابراین، اگر مقدمه را نادیده بگیریم ، امتیاز کتاب از پنج ستاره هم بیشتر است.قلمت پایدار معصومه آباد!
tanin gholami
من کتاب اصلی شم دارم عالیه
فاطمه
عالی بود واقعا بی نظیربود
m R
عالی
شهریار
چرا کتاب های صوتی اینقدر گرونه؟
Najmeh
کتاب بسیار بسیار خوبی بود، حتی بنظرم برای دوستانی که کتاب های دفاع مقدس و جنگ رو دوست ندارن جذاب و دوست داشتنیه کاش آخر کتاب از اولین دیدار با خانواده ها و ارتباطشون بعداز اسارت با سه دختر دیگه و زندگی حال حاضرشون هم مینوشتند اما درمورد گویندگی، قطعا صدای خانم راد یکم هضم نشدنیه برای خوانش این کتاب، البته بعد از یک فصل کم کم عادی میشه صداشون، ولی بنظرم گزینه خوبی نبودن برای خوانش و متاسفانه غلط خوانشی هم زیاد داشتن
کاربر ۱۷۷۱۴۱۱
سلام به دوستان عزیز به جرات میتونم بگم یکی از بهترین کتاب هایی که خواندم ( گوش دادم) بود عالی و پر از حس غرور به مردم سرزمینم فارغ از این که از داستان هایی با مضامین دفاع مقدس حوشتان بیاید یا نه مجذوب این کتاب خواهید شد. داستان اقتدار و شجاعت و صبر دختران و مردان کشورمان در دوران اسارت. آنقدر تحت تاثیر این کتاب قرار گرفتم که به خاطر 4 شخصیت دختر کتاب گریه کردم.

زمان

۱۷ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۲۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۲۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان