نظرات کتاب وقتی مهتاب گم شد
کتاب صوتی وقتی مهتاب گم شد اثر حمید حسام

دانلود و خرید کتاب صوتی وقتی مهتاب گم شد

نویسنده:حمید حسام
انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۱۵۳ رأی
۴٫۷
(۱۵۳)

نظرات کاربران

zahra🌿
من نسخه چاپی کتابو دارم. واقعاکتابی بود که خواننده رو دنبال خودش میکشاند. عالی👍👍👍 و چه افتخاری برای یک کتاب بالاتر از این که رهبرمون اونو خونده باشه
سمیعی
عالی بود.
Amir Kasmaei
👌
علیرضا
روح حاج علی خوش لفظ شاد و همه آنها که رفتند تا امروز ما بمانیم! کتاب خیلی روان است و جذاب. خاطرات جنگ وقتی این طور روان و بدون سانسور و شعارزدگی های متداول روایت می شوند خیلی تکان دهنده هستند. خواندن این کتاب را تقریبا به همه با هرگونه گرایشی توصیه میکنم.
سیّد جواد
علی آقا شهادتت مبارک
0
محمدرضا
درجه یک، جذاب و بسیار آموزنده ❤️♥️❤️
ململ رحیم
کتاب وقتی که مهتاب گم شد یکی از بهترین و پر جاذبه ترین کتابهای دفاع مقدس هست .من هر چند صفحه ای که می خوندم باید کمی استراحت می کردم انقدر که قلبم به درد می اومد و دلم می گرفت ،خوندن این کتاب برای همه لازمه،چه رزمندگانی که عاشقانه سلامتی و جوانیشون رو به پای این مرزو بوم گذاشتند و توفیق شهادت پیدا نکردند ولی بعد از جنگ همچنان با همون اخلاص و همون ایمان ادامه دادن ، چه آنهایی که متاسفانه با روحیات معنوی اون موقع فاصله گرفتند و اسیر دنیای مادی شدند ،چه نو جوانان و جوانانی که سالهای دفاع مقدس رو درک نکردند و فقط اسمش رو شنیدند و... به همه مطالعه این کتاب رو توصیه می کنم .
0
شهبازی
سلام به همه عزیزان. من از قم به کرمانشاه می آمدم و کتاب صوتی وقتی مهتاب گم شد را گوش می کردم. خیلی گریه کردم وقتی نزد مادرم رسیدم ازش التماس کردم که یه حاجتی دارم از خدا بخواه برآورده بشه، طفلک مادرم نمی دونه آرزوی من چیه و قلبا برام دعا کرد، آرزوی من فقط شهادت و شهادت و شهادت لاغیر.
s.gh
اللّهُمَّ اجعَل مَحیایَ مَحیا محمد و آل محمد(علیهم السلام) و مَماتی مَماتَ محمد و آل محمد (علیهم السلام)
راصیه
موقع تمام شدن جنگ هشت ساله هم گفتن درشهادت بسته شد
مادربزرگ علی💝
🙏
محمد مهدی زارعی
واقعا حالم رو خوب کرد
tahereh
اینان خون دادن و کسی ارزش خون های آنان را نمیداند . این کتابها باید دهه هفتاد برای دهه شصتی ها در کتابهایشان می آمد نه اینطور غریبانه و پس از کلی ایجاد ابهام و از یاد رفتن رشادت های آنان
0
Morteza Miri
بسسسسسسسسیار عالی
ز
عالی . هم قلمش خوب بود هم صوتش

زمان

۱۵ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۸۴۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۸۴۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد