نظرات کتاب گیله مرد
کتاب صوتی گیله مرد اثر بزرگ علوی

دانلود و خرید کتاب صوتی گیله مرد

نویسنده:بزرگ علوی
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۷از ۵۶ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

mahboob
گیله مرد : آدمها را به میزان درکشان بسنج نه به اندازه مدرکشان؛ چرا که فاصله ی زیادی از مدرک تا درک وجود دارد. مدرکی که درک بالاتری به ارمغان نیاورد ، کاغذ پاره ای بیشتر نیست. مهمترین نشانه ی درک بالاتر تواضع بیشتر است. 📕 گیله مرد ✍🏻 #بزرگ_علوی
کاربر 7444305
بزرگ بزرگترینه
fateme
آفرین به دیدگاه زیباتون🙏
Behzad @booker
قشنگ بود اما فقط قشنگ بود وگرنه در عمل کسی برا درک ارزشی قائل نیس این مدرکه ملاک سنجش آدما قرار میگیره
معراج
کتاب، در صدد بیان دغدغه های اجتماعی متعالی ای بوده و از این حیث قابل احترام است؛ اما این به هیچ وجه کافی نیست و در رمان و داستان، بیان هنرمندانه هم فی نفسه موضوعیت دارد و یک امر عارضی و هدف تبعی نیست. وقتی سبک روایی آن را با آثار نویسندگان شهیری چون چارلز دیکنز، مارک توین و داستایوسکی مقایسه میکنم، اختلاف سطح عمیقا رخ نمایی میکند و خواننده را متاثر میکند که چرا یکی از بزرگترین نویسندگان ما در یکی از مشهورترین آثارش تا این حد ضعیف، ساده و واعظانه کار کرده است. از نظر من این اثر، داستانی نبود و صرفا یک کتاب جامعه شناسی آموزشی بلکه یک خطابه منبری بود و با توجه به انتظارم از قالب، این نمره را دادم؛ نه ناظر به دردهای اجتماعی ولای نویسنده محترم.
Tendi Kick
عالی بود،،گوینده،صدای فوق العاده ای داره،، من اولین بار کتاب صوتی گوش میدم خب،تجربه جدیدیه..مثل اینکه آدم،یک کت نو بپوشه،،و نمیدونه،بهش میاد یا نه..منتظر زمانه که بگذره عادت کنه بهش.. به هر حال موسیقی،،،صدای باد و جلوه های ویژه ..می تونه ،،این گونه کتاب ها رو ،،عالی تر کنه.. جالب بود،بار دوم که گوش میکردم،،نمیدونستم رو قالب این باشم که ..کتاب رو خودم دارم میخونم و نوشتست مثل کتاب ها،،یا قالب صوتی را قبول کنم... هنوزم دارم به همین فکر میکنم...
amirreza🎭
کتاب گیله مرد اثر بزرگ علوی یکی از زیباترین رمان های ایرانی بود که تا به حال خونده بودم.این کتاب شامل ۹داستانه.از بین داستان ها : نامه ها،گیله مرد و یک زن خوشبخت رو بیشتر دوست داشتم.گویندگی هم که مثل همیشه عالی بود و جذابیت کتاب بیشتر کرده بود :)
کاربر 7227333
رمان نیست یک مجموعه ای از داستان کوتاست
cartoonist
داستان‌ها در این کتاب بسط داده نمی‌شوند و در حد خلاصه یک خطی باقی می‌مونند. پایان ندارند؛ این‌طور که گویا هدف نویسنده تنها بیان دغدغه‌های اجتماعی است. خیلی پایین‌تر از سطح انتظار از بزرگ علوی بود. در مورد کتاب صوتی، برای من اولین کتاب صوتی بود که خواننده فن بیان بلده، لحن و صدای خوبی داره و برای شخصیت‌های مختلف داستان صداسازی می‌کنه. ازین نظر بی‌نقص‌ه.
0
Ariandokht Gerami
قلم شیوا بزرگ علوی و توصیفات دقیق و اندیشه های صادقانه کاراکتر هایش یک طرف ماجرا ، صدا و لحن دلنشین آرمان سلطان زاده در طرف دیگر این کار رو به یک شاهکار تبدیل کرده است 👌🏻
Mohaddese
عالی بود👌👌
کاربر 5972307
سلام... در معرفت حضرت مادر، سلسله جزواتی با موضوع سوره ی کوثر سراغ دارم...
😎😎
سلام.. برای کتابهای گویا هم قبل از خرید تو فهرست بگید هر فایل چقدر حجم داره .. چون من سر در نمیارم. .شایدم به اندازه دقیقه هاشه. .به هر حال بگید. ..
رها
مثل همیشه از قلم زیبا و گویای جناب علوی و البته صدای گرم اقای سلطان زاده لذت بردم.
هادی اکسنش
زندگی همیشه و همه‌جا برای همه خوش رنگ و لعاب نیست. بزرگ علوی از جمله نویسندگان ایرانی معاصر که واقعاً خواندن کتاب‌هایش ارزش داره.

زمان

۶ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۳۵۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۳۵۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۴,۰۰۰
۵۸,۸۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد