نظرات درباره کتاب صوتی تمساح و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی تمساح اثر فیودور داستایفسکی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی تمساح

انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۳.۶از ۲۰ رأی
۳٫۶
(۲۰)
Nima
حتما ارزش شنیدن داره! اگر کمی راجع به مسائل اقتصادی و سیاسی دوره داسایفسکی هم اشراف داشته باشید؛ لذت شنیدن این داستان دوچندان میشه.
ali mohseni
نفهمیدمش حقیقتا، برای فهم کتاب نیاز هستش که از اوضاع و شرایط سیاسی و فرهنگی جامعه اون زمان روسیه اطلاع داشته باشید
MhmD
بعضی آثار هستن مخاطب خاصی ندارن و همه میتونن لذت ببرن،اما بعضی آثار جامعه ی مخاطب خاصی داره و برای درکش باید یا جز اون جامعه بود یا با اون جامعه آشنا بود.بر خلاف آثار بزرگ و شناخته شده ی داستایفسکی تمساح ذات انسان و فلسفه ی وجودیش و احساساتش رو مخاطب قرار نمیده بلکه داستان کوتاه نمادینیه برای جامعه آن روز روسیه که تحت تاثیر فرهنگ غرب قرار گرفته و تمساح نمادی از تجاوز غرب به فرهنگ روسیه است با این حال حتی وقتی تمساح داره میبلعه شخصیت داستان رو باز هم نشریات و حتی خود مردم به فکر تمساحن و این رو موهبت میدونن،کسی به فکر شخص بلعیده شده نیست بلکه همه برای دیدن تمساح بلیت میخرن! درواقع این داستان کوتاه نقدیه به جامعه ی روز روسیه در ارج نهادن به فرهنگ غربی در قالب طنز. با این همه از نظ شخصیت پردازی و توصیفات و همچنین داستان گویی نسبت به اثار شناخته شده ی نویسنده فاصله ی زیادی داره.
کاربر ۴۶۸۹۸۹۸
من هنوز منتظر ادامه داستان بودم که دیدم تمام شد. انگار این داستان رو نویسنده نیمه کاره رها کرده ! آخه چرا آخر نداره ؟؟ 😐
روزبه آقاجری
عالی
فیروزه
بنظرم کتاب راحتما بخونید،داستان جالب وقابل تاملی داره..
aysan
با این که از طرفداران داستایفسکی هستم ولی واقعا این کتاب خوب نبود.

زمان

۲ ساعت

حجم

۲۷۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت

حجم

۲۷۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۹,۰۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد