نظرات کتاب جامعه شناسی خودمانی
کتاب صوتی جامعه شناسی خودمانی اثر حسن  نراقی

دانلود و خرید کتاب صوتی جامعه شناسی خودمانی

نویسنده:حسن نراقی
گوینده:مهدی صفری
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۹ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

اعظم عابدی
به نظرم بهتره همه مون این کتاب رو مطالعه کنیم چون به نوعی انتقاد از خود هست و انتقاد از خود اولین قدم برای ساختن یک خود جدید هست. تنها نکته منفی اش به نظرم، قدیمی بودن آمار ها بود که اون هم به سال تالیف کتاب برمیگرده.
کاربر ۱۶۷۰۳۸۵
گویندگی بسیا ر عالی
مرتضی بهرامیان
بنده به شدت با این کتاب مخالفم. برای مثال در یکی از فصل های این کتاب گفته شده اگر ایرانی ها مهمان داشته باشند میوه ی درشت را برای مهمان سوا میکنند تا مهمان بداند همیشه میوه ی درشت مصرف میکنند! و نام این کار را ریاکاری و تظاهر میداند‌! خیر ایرانی ها بهترین را برای مهمان میخواهند زیرا انسان دوست هستند. در این کتاب قریب به اتفاق ایرانی ها را بیسواد، ریاکار، متظاهر، فریبنده و... میداند. همین ایرانی ها بودند که در زمان کرونا از گلوی خود زدند نا برای بیماران بسته های حمایتی تهیه کنند. در مقدمه کتاب گفته شده نگرش ما سیاه و سفید است. خیر. نگرش این کتاب کاملا سیاه است.
کاربر ۱۴۹۴۲۷۴
فکر میکنم اگر گفته ایرانی ها بیسواد هستند باتوجه به آمار های جهانی است مثلاً میزان تولید علم ومقالات علمی دراین زمینه ها ایران تقریبا صفر هست درمقایسه با سایر کشورها ما بیسواد درنظر گرفته میشویم.امار مطالعه در کشور ما پایین است اینا هم باعث همین نکته میشود.اینکه میگویید بسته حمایتی تهیه شده دوباره باید به آمارها درسایر کشورها مراجعه کرد بدون سند وامار که نمیتوان سخنی گفت در کشورهای اروپایی آمار موسسات غیر انتفاعی بسیار بالاست ولی در کشور ما چنین خبری نیست برای همین امارهاست که کشور جهان سوم هستیم از هر نظر و در هر رشته ای درفقریم
maryam mafakheri
کتاب و گویندگی هر دو عالی هستند.
حسین فاضلی
بسیار عالی و با زبان عامیانه
کاربر ۴۱۱۸۶۵۵
به نظر من خوندن این کتاب برای همه مفیده

زمان

۴ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۴۱۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۴۱۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۲,۰۰۰
۵۰,۴۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد