نظرات درباره کتاب صوتی آنک نام گل و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی آنک نام گل اثر اومبرتو اکو

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی آنک نام گل

نویسنده:اومبرتو اکو
گوینده:رضا عمرانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۴۱ رأی
۳٫۷
(۴۱)
Masoud
‌‌«نام گل سرخ‌‌» نوشته امبرتو اکو، رمانی خیلی خوب و قابل‌توصیه است. رمانی که در دل روایت داستانی تاریخی از اختلاف‌نظرهای برخی از متکلمین مسیحی قرون وسطی با متکلمین مورد تائید پاپ زمانه و رویدادها و بحث‌های مرتبط به آن، داستانی جنایی-کارآگاهی را تعریف می‌کند. ویلیام، شخصیت اصلی رمان، کشیشی است که بعد از ورود به صومعه، توسط دیرسالار مسئول بررسی علت مرگ شخصی می‌شود که شب قبل از ورود او، جسدش پیدا شده. شاگرد ویلیام، آدسو راوی رمان است.خواندن گریزهای آدسو از روایت خط اصلی داستان و بیان اتفاقاتی که در آینده رخ خواهد داد، همچنین تفکرات خودش و نیز صحبت‌هایش با خواننده بسیار لذت‌بخش است. نویسنده هوشمندانه از زبان ویلیام و در خلال بحث‌هایش با آدسو نظریاتی درباره منطق، استدلال، ارزش مطالعه و تفکر، علم و ... را در معرض دید و اندیشه خواننده قرار می‌دهد.
amir hexo
واقعا خوشحالم که می بینم میشه این اثر رو با صدای آقای عمرانی گوش کرد👌
Raskolnikov
اکو اثارش عالیه و نویسنده خیلی کار درسته در ادیان و نماد شناسی و فلسفه ترجمه هم عالیه من این کتابش رو خواندم فیلمش رو هم دیدم که سال ۱۹۸۶ منتشر شد ولی نسخه صوتیش چیز دیگه است و کتابم گوتیک فانتزی در فضای صومعه ۱۳۰۰ میلادی هستش که اتفاقاتی می افته و یک راهب دانشمند با شاگردش وارد این داستان می شوند..... حال داستان لو داده نشه دیگه بخونید لذتش رو ببرید
ams1363
کتاب روایتی نمادین و به شدت پر از اشاره و مفاهیم مرتبط با دین مسیحیت داره،اگر حوصله‌ی کتاب های نمادین ندارین سراغش نرین،چون خط سیر اصلی و خلاصه‌ی داستان یک موضوع خیلی معمول و حتی کلیشه ای است. خوانش آقای عمرانی ۹۰ درصد خوب و بی‌غلط است البته چند غلط فاحش تلفظی دارند. (مثل سَفر خروج به جای سِفْر خروج) اما لحن و شیوه‌ی خواند ایشون بسیار خوب هست.
سینا سالم دزفولی
عالی بود ولی نوشتار سنگینی داره و ممکنه برای افراد خاصی مناسب نباشه ولی جوری جذاب از کلمات استفاده میشه که حتی افرادی که خوششون نمیاد جذب میشن و کلمات جدید یاد میگیرن(مثل خود من که متون این مدلی رو زیاد خوشم نمیومد)
nfs
به جرئت یکی از بهترین کتاب هایی که تو زندگیتون میتونین گوش بدین
zzzz1239
خب این کتاب یه مقدار سطحش بالاست شنونده باید از لحاظ ادبی قوی با‌شه تا کلمات سنگین رو متوجه بشه و همین طور از نظر درک فلسفه.
aki1516
حیف پولی که خرج شد
Dorsa Amraei
خیلی خیلی لذت بردم ازش. البته کتاب طولانی و پر از توضیحات و تشریحه و حوصله زیاد لازم داره اما برای کسانی که به فلسفه، ادیان، نشانه شناسی و تاریخ علاقمند باشن بسیار جالبه. نمی دونم چرا، ولی من از اول می‌دونستم کی مجرمه 😅
Arefeh Shafigh
تا اینجای کتاب که خوندم دوست داشتم. منظور senegal هست که اقای عمرانی sangal تلفظ می کنن؟اگر این طوره انتظار بیشتری از این گروه حرفه ای هست که تلفظ ها را چک کنن. به هر صورت زحمتی که می کشن قابل تقدیره.
مهدی اسلامی
حوصله سربر پر از اتفاقات بی ربط ۶ روز رو ۶۰۰ روز طول داد آخر سر هم به نتیجه ای رسید که اول کتاب متوجه میشی. اصلا خوب نبود

زمان

۲۵ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۳۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۳۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۳,۶۰۰
۶۵,۵۲۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد